Op internetquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Autodidact het volgende:
Op welke zender? Ik zie niks...
En over het feit dat regels er niet voor niets zijn ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:43 schreef sigme het volgende:
Over die uitvoering van moties heeft hij gewoon gelijk.
Hier bijvoorbeeld: http://www.allekanalen.nl/live/tweede-kamer-2001.htmlquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Op internetVia uitzendinggemist kun je dat zien onder kopje 'live', politiek 24! Of digitale televisie.
Maar over dat mandaat niet telt maar regels wel, zit ie er toch wat naast. Zo technocratisch is een democratie niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En over het feit dat regels er niet voor niets zijn ook.
http://www.nederland4.nl/ en kies dan Politiek 24quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Autodidact het volgende:
Op welke zender? Ik zie niks...
Of op dezelfde zender via digitale tv (zit in extra-pakket van @Home iig).quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:49 schreef gday het volgende:
[..]
http://www.nederland4.nl/ en kies dan Politiek 24
"Ik heb u ook liever daar dan in vak K"quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef sigme het volgende:
Wilders wast Pechtold de oren.
Inderdaad maar hij liet Pechtold wel 'n beetje afdruipenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef JJasperO het volgende:
Hahaha, ik lach me kapot!! Meneer Wilders stemt niet in met een meerderheid tegen zijn standpunt en evenmin stemt hij in met een minderheid voor zijn standpunt!!!
Wat een incompetente politicus....
Ja ik kijk het ook op de TVquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of op dezelfde zender via digitale tv (zit in extra-pakket van @Home iig).
Eeh.. ik heb de schurft aan Wilders, maar hierin had hij gewoon kristalhelder gelijk. En legde hij dat ook duidelijk uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:50 schreef JJasperO het volgende:
Hahaha, ik lach me kapot!! Meneer Wilders stemt niet in met een meerderheid tegen zijn standpunt en evenmin stemt hij in met een minderheid voor zijn standpunt!!!
Wat een incompetente politicus....
Ach ja, er worden wel vaker moties ingediend die totaal kansloos zijn. Die moties worden vooral gebruikt voor politieke profileringquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Arcee het volgende:
Vreemd dat Wilders nog een motie indient. Dat zal vast niet aangenomen worden met 74/76.
Ah, en Wilders heeft zeker een zangerige stem?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Nouk het volgende:
Hmm, ik heb moeite om me te concentreren als ze iets zegt. Monotone saaie stem.
Hij mag zijn mening hebben, maar moet zich neerleggen bij een democratisch genomen besluit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Eeh.. ik heb de schurft aan Wilders, maar hierin had hij gewoon kristalhelder gelijk. En legde hij dat ook duidelijk uit.
Wilders heeft aan duidelijke profilering geen gebrek, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:53 schreef Reya het volgende:
Ach ja, er worden wel vaker moties ingediend die totaal kansloos zijn. Die moties worden vooral gebruikt voor politieke profilering![]()
Mijn god zeg, inderdaad, wat 'n afgang..quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, wat een muts van GL. Komt niet eens uit haar woorden.
Misschien kun je beter op de inhoud letten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef Nouk het volgende:
Wat een saaie doos zeg!
Echt een Halsemaatje.
Nee zeer zeker niet. Maar die spreekt wmb een stuk duidelijker en prettiger.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef gday het volgende:
[..]
Ah, en Wilders heeft zeker een zangerige stem?
Presentatie is minstens zo belangrijk om een boodschap over te brengen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef gday het volgende:
[..]
Misschien kun je beter op de inhoud letten.
Yup. Anders treedt rechtsongelijkheid opquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Supersymmetry het volgende:
Kijk dat is nou fijn aan de uitspraak "geen beslissingen meer te nemen over individuen"
Geen belasting meer dus de komende tijd voor deze jongen...
Idd. Ik ben nu al vergeten waar ze het over had. Het ging me het ene oor in en het andere er net zo hard uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Presentatie is minstens zo belangrijk om een boodschap over te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |