quote:De motie van de kamer
De Kamer, gehoord de beraadslaging,
overwegende dat er nog altijd veel asielzoekers in ons land wonen die al onder de oude Vreemdelingenwet een eerste aanvraag indienden; overwegende dat velen van hen in ons land zijn ingeburgerd en een gezin hebben met kinderen die hier zijn geboren en opgegroeid; van mening dat aan de slepende onzekerheid voor deze groep en de schrijnende omstandigheden waarin zij verkeren een einde moet komen; spreekt als haar mening uit dat er op zo kort mogelijke termijn een pardonregeling moet komen voor alle asielzoekers, behoudens oorlogsmisdadigers en veroordeelden wegens ernstige delicten, die hun eerste aanvraag voor 1 april 2001 indienden en Nederland niet hebben verlaten; verzoekt de regering, in afwachting van de definitieve behandeling van deze pardonregeling door de nieuwe Tweede Kamer, ten aanzien van deze groep geen onomkeerbare beslissingen en stappen te nemen, en gaat over tot de orde van de dag. De voorzitter: Deze motie is voorgesteld door de leden Bos, De Wit, Halsema, Rouvoet, Pechtold en Thieme. Zij krijgt nr. 19637 (1106).
Tenzij Verdonk zelf, fysiek, letterlijk, explodeert: ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:02 schreef du_ke het volgende:
Ach zal wel weer een mooie sisser worden.
Dat zal hun 'geloof'waardigheid (hihi) niet ten goede komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef Toad het volgende:
Ik vermoed dat de CU zijn poot niet stijf gaat houden en Verdonk blijft zitten waar ze zit.
Hoezo dat? Kan me niet voorstellen dat ze meegaan in een motie van wantrouwen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef Solidius het volgende:
[..]
Dat zal hun 'geloof'waardigheid (hihi) niet ten goede komen.
Khepper zinin
Waarom niet? ChristenUnie heeft al eens een motie van wantrouwen richting Verdonk gesteund (vanwege de kwestie Hirsi Ali), en de opstelling van Verdonk en het kabinet zal het vertrouwen niet doen toenemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:10 schreef Supersymmetry het volgende:
[..]
Hoezo dat? Kan me niet voorstellen dat ze meegaan in een motie van wantrouwen...
Dat is altijd zo mooi hè. Als er maar wat gebeurd in Den Haag gaat vrijwel elke partij de andere partij verwijten ongeloofwaardig te zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef Solidius het volgende:
[..]
Dat zal hun 'geloof'waardigheid (hihi) niet ten goede komen.
Khepper zinin
Ik kan het kanaal ontvangen via digitale tv. geluid was even zacht, maar is inmiddels weer prima.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef Toad het volgende:
Geluid is niet echt optimaal bij mij. Staat erg zacht....
Dus wel A zegggen maar bij B afhaken? Lekker goedkoop, ze bekeren toch ook niet tot het Satanisme als God de duivel zou willen vernietigen. Misschien een beetje abstract maar past wel in dezelfde context.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:10 schreef Supersymmetry het volgende:
[..]
Hoezo dat? Kan me niet voorstellen dat ze meegaan in een motie van wantrouwen...
Bij deze stream is het geluid wel goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:21 schreef Taurus het volgende:
Het geluid is bij mij te zachtIk hoop op 'n herhaling.
Ik wou net zeggen, wat is ie opeens softquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:24 schreef Toad het volgende:
Camp doet net alsof het CDA ook geinteresseerd is om een specifiek generaal pardon te verlenen.
Het is een inschatting die ik maak naargelang de huidige politieke situatie in het land.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom niet? ChristenUnie heeft al eens een motie van wantrouwen richting Verdonk gesteund (vanwege de kwestie Hirsi Ali), en de opstelling van Verdonk en het kabinet zal het vertrouwen niet doen toenemen.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer van die demonisering in de OP.
Dat is toch geen demonisering kerel, kom op zeg!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef _The_General_ het volgende:
Jammer van die demonisering in de OP.
Rightquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef Tirion het volgende:
D66
Ik voel mij goed vertegenwoordigd.
Dat is meestal bij commissievergaderingen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:36 schreef digispeed het volgende:
de tweede kamer is bijna volledig leeg qua zetels, wat een aanfluiting zeg
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:37 schreef sigme het volgende:
Wilders komt weer met links aan de macht aan - met die Twentse CDA & VVD burgemeesters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |