Ja ok dan is het ook logisch dat je het niet hebt gezienquote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb die actie niet gezien. Keek naar Feyenoord uiteraard.
Right hij had hem klem .. leek net WWFquote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb die actie niet gezien. Keek naar Feyenoord uiteraard.
Je weet toch dat de regels in Rotterdam anders zijn dan in de rest van de wereld? Het draait daar niet om de doelpunten, maar om de overtredingen. Voor zover zij het weten heeft Zulte Waregem gisteren gewonnen met een knock-out door Van Nieuwenuizen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sure.
Daar laten ze ook 5 overtredingen van Huntelaar zien.!
dat was echt schandalig.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Right hij had hem klem .. leek net WWF![]()
Dan is er tenminste één Ajacied die dit jaar een prijs wint.quote:Op zondag 17 december 2006 14:30 schreef RayMania het volgende:
Mooie middag, alweer 10 goals. Hij kan nog topscorer worden.
we hebben al een prijs gewonnen dit jaar hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan is er tenminste één Ajacied die dit jaar een prijs wint.
Ohja, vergetenquote:Op zondag 17 december 2006 14:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
we hebben al een prijs gewonnen dit jaar hoor..
het mag geen naam hebben, maar toch..
Die eerste was echt zn bedoeling niet hoor!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:53 schreef DarkShine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://suprfile.com/src/1/3bm6rws/KlaasJanH.gif[/img
[img]http://suprfile.com/src/1/395fjd3/huntelaarguzman.gif]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
Tegen 9 man is niet zijn sterke punt. Terwijl genomen zijn scorekaart, hij juist effectief is als hij de ruimte krijgt.quote:Op zondag 17 december 2006 16:26 schreef Badabingea het volgende:
Nou Huntelaar-haters,
Wat deed die nu weer niet goed?
Hij kan echt niets goed doen volgens jou ofwel?quote:Op zondag 17 december 2006 16:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Tegen 9 man is niet zijn sterke punt. Terwijl genomen zijn scorekaart, hij juist effectief is als hij de ruimte krijgt.
Nee.quote:Op zondag 17 december 2006 22:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lek van Broer konijn.
Ik heb de email van de kapper van het neefje van Huntelaar. Interesse Babaginea?
Vlaar ookquote:Op zondag 17 december 2006 22:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het scoort weer.
Misschien kan zij wel het het msn adres scoren van KJquote:
Wat zou ik daaraan hebben?quote:Op maandag 18 december 2006 03:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Misschien kan zij wel het het msn adres scoren van KJ
En jouw droom is Diego eeen keertje lekker afzuigen. What else is new.quote:Op maandag 18 december 2006 07:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is je droom
Aha, dus je bent een leugenaar!quote:Op maandag 18 december 2006 07:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee dat is het niet.
Haha, jij laat je ook makkelijk kennen.quote:Op maandag 18 december 2006 07:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, anders zou ik niet zeggen dat jij een staatsmongool bent
En bij deze is bewezen dat realiteit bij jou ver te zoeken is.quote:Op maandag 18 december 2006 09:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker weten.
Huntelaar heeft tegen inter gescoord... heb ik die valfan van jullie nog niet zien doenquote:Op maandag 18 december 2006 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Huntelaar nog een keer scoren tegen een fatsoenlijke tegenstander?
Kun je voor mij nazien wanneer ik dat miljoen ga ontvangenquote:Op maandag 18 december 2006 11:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Diego, pannenkoekje...
Volgens mij heeft KJH tegen Inter, PSV, Feyenoord en AZ er toch al heel wat ingelegd. Tegen betere clubs heeft hij in zijn Ajax-periode nog niet gespeeld. Tegen al die clubs scoorde hij, dus waar heb je het over? Werder Bremen-thuis is de volgende grotere ploeg waar hij tegen scoort.
Psv (bekerfinale) , AZ , Feyenoord en Inter Milaan zijn idd geen fatsoenlijke tegenstanders.quote:Op maandag 18 december 2006 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Huntelaar nog een keer scoren tegen een fatsoenlijke tegenstander?
De eerlijkheid gebied het te zeggen: tweede groepswedstrijd CL PSV - AC Milan vorig jaar; Farfan via de paal snoeihard raak.quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef markthemen het volgende:
[..]
Huntelaar heeft tegen inter gescoord... heb ik die valfan van jullie nog niet zien doen![]()
En hij kan natuurlijk zo leuk vallen tegen fatsoenlijke tegenstanders!quote:Op maandag 18 december 2006 12:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied het te zeggen: tweede groepswedstrijd CL PSV - AC Milan vorig jaar; Farfan via de paal snoeihard raak.
Dat ook. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 18 december 2006 12:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En hij kan natuurlijk zo leuk vallen tegen fatsoenlijke tegenstanders!
quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Backdoorman het volgende:
ja mijn stelling is afgelopen zondag weer glansrijk bevestigd: huntelaar leuk voor tegen de kleintjes, maar onzichtbaar en kansloos in de echte wedstrijden tegen moeilijke tegenstanders.
die goals tja, die maakt joop in het achtste van bal op t dak ook nog wel....zegt meer over de zwakte van de tegenstander als over de klasse van huntelaar in mijn ogen.
Net als ronaldinho overigens...al zit die natuurlijk op 10 niveaus hoger als broer konijn. Maar die bewijst ook continu (wereldbeker) mijn gelijk dat ie alleen in de kleinere wedstrijden leuke frivole acties kan maken maar in de wedstrijden die er toe doen is ie vrijwel altijd onzichtbaar en nutteloos.
stel je voor met Leonardo erbij.quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef andre347 het volgende:
Huntelaar komt weer op gang.. maar dat zijn Babel zijn verdiensten denk ik (denk ik hé), vanuit Babel gaat veel dreiging, als de verdedigers dan 2 gevaarlijke mannen moeten dekken dan wordt het erg lastig .. maar toen Babel geblesseerd was hoefden ze maar 1 man te dekken ...
Gister zeker toevallig studio voetbal gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef andre347 het volgende:
Huntelaar komt weer op gang.. maar dat zijn Babel zijn verdiensten denk ik (denk ik hé), vanuit Babel gaat veel dreiging, als de verdedigers dan 2 gevaarlijke mannen moeten dekken dan wordt het erg lastig .. maar toen Babel geblesseerd was hoefden ze maar 1 man te dekken ...
Mijn voorspelling.quote:Op maandag 18 december 2006 11:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Werder Bremen-thuis is de volgende grotere ploeg waar hij tegen scoort.
Niet direkt .. wel indirekt (vanmijnmoedertjegehoord)quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gister zeker toevallig studio voetbal gekeken![]()
Hoe letterlijk kan je iets overnemen![]()
Nee wordt gewoon weer:quote:Op maandag 18 december 2006 18:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mijn voorspelling.
[afbeelding]
Haha die varkenskop linksquote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee wordt gewoon weer:
[afbeelding]
Feyenoord en Werder is op het moment een wereld van verschil.quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee wordt gewoon weer:
[afbeelding]
Nou nou dat heb ik al weken geleden gezegd hoor. Daar heb je studio voetbal niet voor nodig.quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gister zeker toevallig studio voetbal gekeken![]()
Hoe letterlijk kan je iets overnemen![]()
Zozo je hebt argumenten! Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 18 december 2006 18:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Michael Ball. Bedankt voor het bevestigen van mijn argument
Soort Kezmannetje dus.quote:Op maandag 18 december 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ja. KJH scoort dit seizoen met uitzondering van AZ allleen tegen veredelde amateurs
Zoals? Wes Brown van SCUM's B-elftal zeker?quote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die scoorde tegen grote tegenstanders bij PSV.
Inter stelt niets voor natuurlijk.quote:Op maandag 18 december 2006 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, die scoorde tegen grote tegenstanders bij PSV.
Gelukkig scoort bijvoorbeeld Farfán tegen echte toppers. Enkel één goaltje buiten Eindhoven dit seizoen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ja. KJH scoort dit seizoen met uitzondering van AZ allleen tegen veredelde amateurs
Vraag ik me eigenlijk nu ook af, beetje nutteloosquote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef cultheld het volgende:
Waarom reageren jullie allemaal zo serieus op DAM?
Kan het soms gewoon niet laten.quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord en Ajax toen ze nog wat voorstelden bijvoorbeeldquote:Op maandag 18 december 2006 19:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zoals? Wes Brown van SCUM's B-elftal zeker?
ik? serieus? haha!quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef cultheld het volgende:
In de bekerfinale schopt hij Ball, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!quote:Op maandag 18 december 2006 12:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Psv (bekerfinale) , AZ , Feyenoord en Inter Milaan zijn idd geen fatsoenlijke tegenstanders.
Sukkel![]()
Huntelaar kan niet voetballen, maakt alleen maar overtredingen, scoort alleen maar onbelangrijke goals en zou eigenlijk de spits van Kozakken Boys moeten zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt wel Grijze wolf
Mja, welke wereldspits in de eredivisie wilde je daar tegenover zetten?quote:Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
In de bekerfinale schopt hij Ball, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen AZ duwt hij opzichtig zijn tegenstander weg, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen Feyenoord dit seizoen moet hij zes keer scoren, dat laat hij na, hij komt tot twee. Wereldgoals!
Tegen Inter vind hij uit dat ook een Italiaanse tegenstander slap kan beginnen, slim bekeken. Daarna in de zak.
quote:Op maandag 18 december 2006 20:26 schreef Zwansen het volgende:
Exact hetzelfde als vorig jaar. Ajax is uitgeschakeld voor het kampioenschap en Hunter gaat scoren. Lekker op tijd jongen!
Een PSV'er die durft te zeuren over een spits die zo nu en dan iemand een klein duwtje geeft?? Hoe hypocriet zijn ze daar nu eigenlijk in Eindhoven met hun Vennegoor toen... Toen was het steeds "Jah dat hoort erbij..."quote:Op maandag 18 december 2006 20:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
In de bekerfinale schopt hij Ball, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen AZ duwt hij opzichtig zijn tegenstander weg, de scheidsrechter knijpt een oogje toe. Wereldgoal!
Tegen Feyenoord dit seizoen moet hij zes keer scoren, dat laat hij na, hij komt tot twee. Wereldgoals!
Tegen Inter vind hij uit dat ook een Italiaanse tegenstander slap kan beginnen, slim bekeken. Daarna in de zak.
Vennegoor is van het breek-type. In principe ook altijd in "the box". Huntelaar slaat met of zonder bal. Binnen of buiten het strafschopschopgebied. In of buiten het zicht van de scheidsrechter. Dat is toch wat anders dan een bedrijfsongevalletjequote:Op maandag 18 december 2006 20:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een PSV'er die durft te zeuren over een spits die zo nu en dan iemand een klein duwtje geeft?? Hoe hypocriet zijn ze daar nu eigenlijk in Eindhoven met hun Vennegoor toen... Toen was het steeds "Jah dat hoort erbij..."
Face it het zijn beide lompe boeren op dat gebied, niet dat het erg isquote:Op maandag 18 december 2006 20:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vennegoor is van het breek-type. In principe ook altijd in "the box". Huntelaar slaat met of zonder bal. Binnen of buiten het strafschopschopgebied. In of buiten het zicht van de scheidsrechter. Dat is toch wat anders dan een bedrijfsongevalletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |