Huntelaar heeft tegen inter gescoord... heb ik die valfan van jullie nog niet zien doenquote:Op maandag 18 december 2006 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Huntelaar nog een keer scoren tegen een fatsoenlijke tegenstander?
Kun je voor mij nazien wanneer ik dat miljoen ga ontvangenquote:Op maandag 18 december 2006 11:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Diego, pannenkoekje...
Volgens mij heeft KJH tegen Inter, PSV, Feyenoord en AZ er toch al heel wat ingelegd. Tegen betere clubs heeft hij in zijn Ajax-periode nog niet gespeeld. Tegen al die clubs scoorde hij, dus waar heb je het over? Werder Bremen-thuis is de volgende grotere ploeg waar hij tegen scoort.
Psv (bekerfinale) , AZ , Feyenoord en Inter Milaan zijn idd geen fatsoenlijke tegenstanders.quote:Op maandag 18 december 2006 07:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat Huntelaar nog een keer scoren tegen een fatsoenlijke tegenstander?
De eerlijkheid gebied het te zeggen: tweede groepswedstrijd CL PSV - AC Milan vorig jaar; Farfan via de paal snoeihard raak.quote:Op maandag 18 december 2006 11:32 schreef markthemen het volgende:
[..]
Huntelaar heeft tegen inter gescoord... heb ik die valfan van jullie nog niet zien doen![]()
En hij kan natuurlijk zo leuk vallen tegen fatsoenlijke tegenstanders!quote:Op maandag 18 december 2006 12:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied het te zeggen: tweede groepswedstrijd CL PSV - AC Milan vorig jaar; Farfan via de paal snoeihard raak.
Dat ook. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 18 december 2006 12:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En hij kan natuurlijk zo leuk vallen tegen fatsoenlijke tegenstanders!
quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Backdoorman het volgende:
ja mijn stelling is afgelopen zondag weer glansrijk bevestigd: huntelaar leuk voor tegen de kleintjes, maar onzichtbaar en kansloos in de echte wedstrijden tegen moeilijke tegenstanders.
die goals tja, die maakt joop in het achtste van bal op t dak ook nog wel....zegt meer over de zwakte van de tegenstander als over de klasse van huntelaar in mijn ogen.
Net als ronaldinho overigens...al zit die natuurlijk op 10 niveaus hoger als broer konijn. Maar die bewijst ook continu (wereldbeker) mijn gelijk dat ie alleen in de kleinere wedstrijden leuke frivole acties kan maken maar in de wedstrijden die er toe doen is ie vrijwel altijd onzichtbaar en nutteloos.
stel je voor met Leonardo erbij.quote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef andre347 het volgende:
Huntelaar komt weer op gang.. maar dat zijn Babel zijn verdiensten denk ik (denk ik hé), vanuit Babel gaat veel dreiging, als de verdedigers dan 2 gevaarlijke mannen moeten dekken dan wordt het erg lastig .. maar toen Babel geblesseerd was hoefden ze maar 1 man te dekken ...
Gister zeker toevallig studio voetbal gekekenquote:Op maandag 18 december 2006 18:06 schreef andre347 het volgende:
Huntelaar komt weer op gang.. maar dat zijn Babel zijn verdiensten denk ik (denk ik hé), vanuit Babel gaat veel dreiging, als de verdedigers dan 2 gevaarlijke mannen moeten dekken dan wordt het erg lastig .. maar toen Babel geblesseerd was hoefden ze maar 1 man te dekken ...
Mijn voorspelling.quote:Op maandag 18 december 2006 11:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Werder Bremen-thuis is de volgende grotere ploeg waar hij tegen scoort.
Niet direkt .. wel indirekt (vanmijnmoedertjegehoord)quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gister zeker toevallig studio voetbal gekeken![]()
Hoe letterlijk kan je iets overnemen![]()
Nee wordt gewoon weer:quote:Op maandag 18 december 2006 18:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mijn voorspelling.
[afbeelding]
Haha die varkenskop linksquote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee wordt gewoon weer:
[afbeelding]
Feyenoord en Werder is op het moment een wereld van verschil.quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee wordt gewoon weer:
[afbeelding]
Nou nou dat heb ik al weken geleden gezegd hoor. Daar heb je studio voetbal niet voor nodig.quote:Op maandag 18 december 2006 18:12 schreef jna het volgende:
[..]
Gister zeker toevallig studio voetbal gekeken![]()
Hoe letterlijk kan je iets overnemen![]()
Zozo je hebt argumenten! Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 18 december 2006 18:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Michael Ball. Bedankt voor het bevestigen van mijn argument
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |