quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:38 schreef mausie het volgende:
[..]
Lach maar niet te hard... Hij is niet de eerste waarvan ik zoiets lees
Ik heb jou toegevoegd hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
krijg nou wat ik zie nog steeds chibibo in de lijst terwijl ik toch een hele lijst toegevoegd heb (spanks en roy daarstraks nog Wie heeft mij ook toegevoegd ?
ik heb bijna iedereen in de lijst namelijk en alleeen met chibibo heb ik een link.
vraag me af hoe jij een mail naar mij gestuurd heb spanks aangezien ik niets naar jouw kan sturen.
Trouwens wie is de eigenaar van eefie ?
Niemand die hier een zinnig antwoord op kan geven helaas. Ik heb de hoop ook maar opgegeven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Dragonetti het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...maar... zullen er nog Wii's binnenkomen deze maand of is het nu echt wachten op januari?
Ik heb jouw ook toegevoegt..quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:17 schreef depax het volgende:
krijg nou wat ik zie nog steeds chibibo in de lijst terwijl ik toch een hele lijst toegevoegd heb (spanks en roy daarstraks nog Wie heeft mij ook toegevoegd ?
elke keer weer langsgaan en vragen, da's de enige mogelijkheid.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef Dragonetti het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen...maar... zullen er nog Wii's binnenkomen deze maand of is het nu echt wachten op januari?
Er komt minstens nog 1 levering voor januari.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Niemand die hier een zinnig antwoord op kan geven helaas. Ik heb de hoop ook maar opgegeven.
Gewone werken ook en volgens mij heb je voor 20 euro echt wel een 1 gig kaartje.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Knoflook het volgende:
Hoe duur is een flinke SD kaartje voor de wii ? Moet je een speciale Wii SD kaart hebben of gaat elk willekeurige SD kaart erin ?
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IMAR21quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewone werken ook en volgens mij heb je voor 20 euro echt wel een 1 gig kaartje.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Weten jullie nog dat de Wii een klapper zou worden als Oprah m aanprijsde? Zover is t nog niet, maar een begin is er:
http://www.youtube.com/watch?v=RfLnCyajUYE&eurl=
Ik heb sommigen ook toegevoegd, maar een antwoord? Nee hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 00:11 schreef Frankeinstein het volgende:
ik heb trouwens iedereen toegevoegd die in de lijst van Wii nummers staat, dus voegt mij ook allen toe!
Voeg mij maar toe jongetje, dan zal ik antwoord gevenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb sommigen ook toegevoegd, maar een antwoord? Nee hoor![]()
Je hebt inmiddels een Mii retour.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef Phonebone het volgende:
Chibibo, ik heb je net een Mii gestuurd.
Béétje laatquote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kut met peren. Ik keek net op de site van de webshop waar ik besteld heb.
Ze hebben de prijs veranderd naar 299 euro.En de levertijd is nu 60 dagen.
Ik ga maar eens vragen hoe het met mijn bestelling zit. (Week geleden besteld toen er nog 8 december stond en de prijs 250 was) Anders wil ik m'n geld terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |