Je hebt dus geen goede reden om zo'n ding te rijden behalve dat je het mooi vind? Zo'n ding heeft een functie en die wordt door het gros niet benut. Het is hetzelfde als mensen die hele dag op sportschoenen rondlopen maar niet aan sport doen. Ik snap die mensen niet goed...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
laat iedereen toch doen waar hij of zij zin in heeft, we worden al dood betutteld en dan zal de overheid mij ook nog gaan vertellen wat ik wel en niet mag rijden, kom op zeg.![]()
na het zuur, komt saaiheid.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je hebt dus geen goede reden om zo'n ding te rijden behalve dat je het mooi vind? Zo'n ding heeft een functie en die wordt door het gros niet benut. Het is hetzelfde als mensen die hele dag op sportschoenen rondlopen maar niet aan sport doen. Ik snap die mensen niet goed...
Ze stinken ? Daarom afschaffen ? Schaf dan direct al die oude klassieke wagens ook maar af! Die maken fucking herrie EN! stinken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vervolgtopic van
Stikt ervan tegenwoordig, van die a-sociale, stinkende, decadente bakken die meer op halve tanks lijken dan op personenauto's......
Ik erger me steeds meer aan...
Wat drijft een mensenziel in vredesnaam om zo'n ding aan te schaffen die oorspronkelijk bedoeld is voor onverharde wegen.......Ze stinken, ze zijn slecht voor het milieu, superonhandig in de stad en bovenal zijn ze voor DE ANDER superonveilig....
Mensen die zo'n ding aanschaffen/rijden zijn:
1 Patsers: zo van ik wil de grootste, en willen maar graag laten zien hoe ver ze het geschopt hebben.... Pronken dus. Knap zielig als je identiteit aan de auto moet ontlenen. Het zijn kennelijk zwakke persoonlijkheden. Eigenlijk zielige mensen dus...
2 a-sociaal1: ze denken allen aan de veiligheid van zichzelf; en dat het voor anderen onveiliger wordt interesseert ze kennelijk niet...
3 a-sociaal2: het milieu kan ze blijkbaar niets schelen......Zeker in de stad is het gewoon dringend ongewenst...
Je zou hopen dat overheid de belastingen op dergelijk auto's zo fors gaat verhogen dat mensen weer in "normale" auto's gaan rijden....
Verbieden van SUV's zou overigens nog beter zijn.....
Ergert u ook, meld het dan hier....
Daarom hebben wij ze op dieselquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze stinken ? Daarom afschaffen ? Schaf dan direct al die oude klassieke wagens ook maar af! Die maken fucking herrie EN! stinken.
Wat is er mis met patserigheid? Stel je bent directeur van een bedrijf, je hebt het goed en verschopt in het leven qua zaken doen. Je moet een voorbeeld wezen voor je werknemers. En dan kom je daar in een kut eend aan rijden bij je werk ?![]()
En wat is er mis met het idee van .. ik wil de grootste ? RESPECTEER IEMANDS KEUZE AUB DANKUWEL
Ze zijn asociaal ? Omdat ze alleen aan de veiligheid van zich zelf denken ipv anderen ?![]()
Een SUV heeft uitstraling, die zie je zo aan komen van verre zelfs. Ik zie het probleem niet. Tuurlijk is het voor de bestuurder veiliger een SUV te reiden dan een half brakke oude verotte kut renault. De bestuurder wenst veiligheid, wie ben jij dan om dat van hem weg te halen? en te bekritiseren?
En milieu ? Zoals gezegd flikker dan direct al die oude klassieke zuipschuiten ook maar weg!
ik ben btw ook tegen SUV'S en da's maar om 1 reden, ze zuipen te veel benzine t.o.v andere dure mooie auto's. We moeten zuinig op benzine zijnEn er zijn genoeg andere alternatieven voor suv's. Dus van mij mogen ze ook weg.
Dat is niks nieuws. Alle middenklasse auto's van welk merk dan ook lijken tegenwoordig op elkaar. In de jaren 80 en 90 was dat echt vreselijk. Gelukkig zijn er dan nu wel een paar aardige modellen op de markt, maar zo stijlvol als vroeger wordt het niet meer. Maar goed, ik zou daar niet mee mogen zitten, want ik prefeer functionaliteit boven schoonheidquote:
Lijkt me een prima reden eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je hebt dus geen goede reden om zo'n ding te rijden behalve dat je het mooi vind?
Naast "noodzaak" de belangrijkste reden om een auto aan te schaffenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een prima reden eerlijk gezegd.
Tja, men moet dan sowieso niet verwonderd zijn over de beperkingen en kosten. Helaas gaan mensen dan zeuren. Rijke mensen die zeuren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me een prima reden eerlijk gezegd.
En jij vindt jezelf echt wel een fatsoenlijk mens?: gelet op wat je hier uitkraamt....quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:31 schreef Klonk het volgende:
EchtGaaf je vader en moeder zullen je vast een hele lieve knul vinden, maar ik persoonlijk vind je een vraagontwijkende lul die alleen maar met non argumenten aankomt.
Ik zou zeggen, ga eens een flinke wandeling maken en zoek een hoge brug op
Welke beperkingen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tja, men moet dan sowieso niet verwonderd zijn over de beperkingen en kosten. Helaas gaan mensen dan zeuren. Rijke mensen die zeuren.
Pas op, ik zou niet spotten met autofanaten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf echt wel een fatsoenlijk mens?: gelet op wat je hier uitkraamt....
Ga je mond spoelen!
wat zeg ik dan, ik vind je een lul, als je dat vervelend vind dan vind ik je wel een mannelijk geslachtsorgaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En jij vindt jezelf echt wel een fatsoenlijk mens?: gelet op wat je hier uitkraamt....
Ga je mond spoelen!
De reële beperkingen en kosten niet. Strafmatig "progressieve" belasting omdat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald wel even te bepalen wat jij nodig hebt valt voor mij niet onder reëel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tja, men moet dan sowieso niet verwonderd zijn over de beperkingen en kosten.
Parkeerbeperkingen in steden bijvoorbeeld. Dat je er langer over doet om hem schoon te krijgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Welke beperkingen?
En alle auto's hebben kosten, als je geluk hebt, de éen wat minder dan de andere.
Oi, hou de discussie eens netjes Klonkquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:31 schreef Klonk het volgende:
EchtGaaf je vader en moeder zullen je vast een hele lieve knul vinden, maar ik persoonlijk vind je een vraagontwijkende lul die alleen maar met non argumenten aankomt.
Ik zou zeggen, ga eens een flinke wandeling maken en zoek een hoge brug op
Parkeerproblemen heb je er niet echt mee hoor. Een smart zal geheid in alle plaatjes kunnen en een SUV niet, maar ik heb nog nooit parkeerproblemen gehad met de auto.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Parkeerbeperkingen in steden bijvoorbeeld. Dat je er langer over doet om hem schoon te krijgen![]()
sorry, ik word melig geloof ik
Nee hoor, je moet mijn persoonlijke mening over functonaliteit niet verwarren met het milieuaspect. Hier zou moeten gelden: de vervuiler betaalt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
De reële beperkingen en kosten niet. Strafmatig "progressieve" belasting omdat iemand het in zijn hoofd heeft gehaald wel even te bepalen wat jij nodig hebt valt voor mij niet onder reëel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |