Zoek eens op internet waar je die in de buurt kan vinden. En een beetje zoeken hoort er bij, anders hadden ze wel gewoon missies gedaan van, rij daar naartoe en rij met auto x terug.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:13 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die weet hoe ik makkelijk kan opsporen? Als ik bijvoorbeeld een Hitman missie doe, hoe ik de karakters vind die ik moet vermoorden? Of als ik auto's moet jatten en bij een garage moet afgeven, hoe ik die makkelijk vind?
Thx alvast!
Ik bedoel alleen of er nog meer te doen is dan alleen aan je HUD toevoegen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zoek eens op internet waar je die in de buurt kan vinden. En een beetje zoeken hoort er bij, anders hadden ze wel gewoon missies gedaan van, rij daar naartoe en rij met auto x terug.
Het is jammer dat het te veel op GTA SA lijkt. Alleen dan zonder de bekende GTA humor. En het is kut dat als je missies wil gaan doen dat je dan eerst respect moet hebben. Dus moet je eerst activeties gaan doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef jmac het volgende:
Ik had t spel ook gekocht, omdat ik GTA altijd wel vermakelijk vond maar vind dit spel somehow echt niets aan. Ligt niet aan de kwaliteit van 't spel maar vind 't wel jammer van de aankoop.
Jij deelt mijn mening volkomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:04 schreef jmac het volgende:
Ik had t spel ook gekocht, omdat ik GTA altijd wel vermakelijk vond maar vind dit spel somehow echt niets aan. Ligt niet aan de kwaliteit van 't spel maar vind 't wel jammer van de aankoop.
Dit dacht ik in het begin ook, heb het spel ook een tijd links laten liggen, maar na een tijdje begint het echt lol te worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij deelt mijn mening volkomen.
Echt zonde van de aankoop, had beter een andere game kunnen halen.
nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoe gaat dit online in z'n werk dan?
Online is wel leuk hoor!quote:
Middenstuk is gewoon doorzichting dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker danal mijn savegames zijn beschadigt ofzo '). Als ik er nu 1 load dan krijg ik het spel vanaf het begin maar omdat hij de character creation overslaat loop ik rond met een blanke albino zonder ogen ( en zonder middel waar eigenlijk een onderbroek moet zitten
). Ook heeft die geen voeten
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:10 schreef MMaRsu het volgende:
Lekker danal mijn savegames zijn beschadigt ofzo '). Als ik er nu 1 load dan krijg ik het spel vanaf het begin maar omdat hij de character creation overslaat loop ik rond met een blanke albino zonder ogen ( en zonder middel waar eigenlijk een onderbroek moet zitten
). Ook heeft die geen voeten
ik heb ook de sprint erbij.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik speel de laatste tijd met cheats. vind hem niet zo leuk meer om te doen maar ik doe dan meestal de unlimited ammo cheat en lekker veel politie afrossen met de rocket launcher. zonder telkens nieuwe ammo te halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |