quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef Fjolle het volgende:
Ja, maar je weet toch dat dit kansloos is? Vooral omdat ik normaal de kids bij me heb?
quote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef Rewimo het volgende:
Hier weer verder met alle leuke aanbiedingen voor ouders en kids
quote:Op donderdag 30 november 2006 20:55 schreef Angel22 het volgende:
Ik moet net als Jessie zeggen dat het hier ook regelmatig anders verloopt... Dagje weg eindigt hier negen vande tien keer in een mopperpartij omdat de kids ( ja alle drie dan) gewoonweg NIEt luisteren en met grote regelmaat weglopen.
je geeft zelf het antwoord al.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:22 schreef Jodocus1 het volgende:
Teringkinderen, kutkoters, kinders, kinderen, kleintjes hoe mogen we de 'kids' dan wel noemen ?
Laat dat Nina niet horen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg er ook braakneigingen van eerlijk gezegd.
Dat klinkt toch niet hip. Kids is kort maar krachtig in plaats van die 3 lettergrepen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je geeft zelf het antwoord al.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klinkt toch niet hip. Kids is kort maar krachtig in plaats van die 3 lettergrepen.
Je we gaan gewoon weer terug naar alleen Nederlandsche woorden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:28 schreef whoops het volgende:
Eens is... En ze moeten baby's ook gewoon weer pasgeborenen/zuigelingen gaan noemen...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Niet zo jaloers zijn dat je zelf geen kids hebt joh.
OUD.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
Links naar OUD, wat verwacht je?
Ja dat klopt, is precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 december 2006 13:44 schreef PietjePuk2 het volgende:![]()
![]()
Dat is hetzelfde als zeggen "niet zo jaloers zijn dat je zelf geen AIDS hebt joh".
Ik moet ook altijd overgeven van kinderenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg er ook braakneigingen van eerlijk gezegd.
Jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, is precies hetzelfde
Idd, dezelfde mensen die spreken over hun "hubby" en een "bammetje" met kaasquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:20 schreef postinggirl het volgende:
Het zijn vaak van die semi-hippe, nét iets te vlotte typetjes die zo praten.
Alleen kom je van KIDS makkelijker af dan van AIDSquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, is precies hetzelfde
Precies! Een stuk touw, een zware steen en een beetje diepe rivier doen al wonderen in het eerste geval.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen kom je van KIDS makkelijker af dan van AIDS
Leuke avatarquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
ga je anders ff druk maken over de globale opwarming van de aarde ofzo![]()
Je bent nog een Kidquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:22 schreef Frederiqueske het volgende:
Ik heb nog geen ...... KIDS whehe![]()
En vanaf een vroegere leeftijd dan 18 jaar proberen je kids (quote:Op woensdag 13 december 2006 15:54 schreef Fallen het volgende:
Vaak zijn dat dezelfde mensen die als ouder met hun kinderen in discussie gaan, alsof het mini-volwassenen zijn.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef Roellie80 het volgende:
de globale opwarming van de aarde
Nee, maar een discussie gaan voeren met een 4jarige over het hoe en waarom die iets niet lekker/leuk vindt is nuttig?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:21 schreef Secretus het volgende:
[..]
En vanaf een vroegere leeftijd dan 18 jaar proberen je kids () een goede discussie en redeneermethode aan te leren is slecht ... waarom ?
Dus jij vind jezelf niet tof?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef vosss het volgende:
Kids zijn niet tof, zowel het woord als de kids zelf als de mensen die het woord gebruiken
Niet met een 4-jarige, maar ik denk dat voor veel mensen 10 en 11-jarigen ook onder "kids" vallen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, maar een discussie gaan voeren met een 4jarige over het hoe en waarom die iets niet lekker/leuk vindt is nuttig?
Jeeeeezusquote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij die ooit met kids is begonnen.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb er ook een hekel aan. kids is een commerciele term voor kinderen.
Whehe, en je username is Offspring, roflpantoffel!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Kinderen moeten allemaal dood.
ik ga je opzoeken en over mijn knie leggen en dan flink met de mattenkloppert.quote:Op donderdag 21 december 2006 03:02 schreef tong_poh het volgende:
Ga de rest van de topic niet lezen. Interesseert me ook geen ene homosexueel. ik ben engels en ik noem gewoon kinderen: kids! Heb je er een probleem mee, dan zoek je me maar op.
Als je nou een vrouw zou zijn, dan was ik misschien geinteresseerd.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga je opzoeken en over mijn knie leggen en dan flink met de mattenkloppert.![]()
Ehm leuk dat je me dat ff meldquote:Op donderdag 21 december 2006 09:20 schreef Camplo het volgende:
Ik en Salsagirl krijgen over paar jaartjes pas kids.
In het tweede geval ook hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies! Een stuk touw, een zware steen en een beetje diepe rivier doen al wonderen in het eerste geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |