Nee, maar een discussie gaan voeren met een 4jarige over het hoe en waarom die iets niet lekker/leuk vindt is nuttig?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:21 schreef Secretus het volgende:
[..]
En vanaf een vroegere leeftijd dan 18 jaar proberen je kids () een goede discussie en redeneermethode aan te leren is slecht ... waarom ?
Dus jij vind jezelf niet tof?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:26 schreef vosss het volgende:
Kids zijn niet tof, zowel het woord als de kids zelf als de mensen die het woord gebruiken
Niet met een 4-jarige, maar ik denk dat voor veel mensen 10 en 11-jarigen ook onder "kids" vallen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, maar een discussie gaan voeren met een 4jarige over het hoe en waarom die iets niet lekker/leuk vindt is nuttig?
Jeeeeezusquote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hij die ooit met kids is begonnen.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb er ook een hekel aan. kids is een commerciele term voor kinderen.
Whehe, en je username is Offspring, roflpantoffel!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Kinderen moeten allemaal dood.
ik ga je opzoeken en over mijn knie leggen en dan flink met de mattenkloppert.quote:Op donderdag 21 december 2006 03:02 schreef tong_poh het volgende:
Ga de rest van de topic niet lezen. Interesseert me ook geen ene homosexueel. ik ben engels en ik noem gewoon kinderen: kids! Heb je er een probleem mee, dan zoek je me maar op.
Als je nou een vrouw zou zijn, dan was ik misschien geinteresseerd.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga je opzoeken en over mijn knie leggen en dan flink met de mattenkloppert.![]()
Ehm leuk dat je me dat ff meldquote:Op donderdag 21 december 2006 09:20 schreef Camplo het volgende:
Ik en Salsagirl krijgen over paar jaartjes pas kids.
In het tweede geval ook hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:08 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Precies! Een stuk touw, een zware steen en een beetje diepe rivier doen al wonderen in het eerste geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |