Ik wil best antwoord geven op je vragen, maar waarom accepteer je nu niet gewoon dat je er net flink naast zat met je enigszins sarcastische opmerkingen ??quote:Op maandag 18 december 2006 21:55 schreef ronald-online het volgende:
kijk ...en nou word het leuk.
wat je schrijft klopt alleen maar als je het vanuit jouw visie bekijkt.
en nou gaan we het vanuit mijn visie bekijken.
en die is tegenstrijdig met die van jou.
dus ... we hebben een discussiepunt.
ik weerleg jouw visie met wat er in het verleden is gepost .
dat zijn de posts waarin ik de geschiedenis omtrent het ontstaan van graancirkels(sarcastisch) uitleg.
omdat dat haaks staat op jouw of misschien beter gezegd de visie van velen, zullen die twee ook nooit met elkaar samengaan.
om het nu niet te wild te maken wil ik als eerste ingaan op jouw uitspraak dat graancirkels niet worden platgestampt.
ik heb al eens gepost dat er een documentaire op discovery is geweest waarin een paar oude mannetjes uitlegden hoe ze met een plankje en een touw mooie figuren maakte.
ook heb ik al eens gezegd wat het nut voor een boer is van een open plek (graancirkel genoemd)in zijn veld.
dit is voor nu alles wat ik hier over wil inbrengen.
mijn vraag is daarom nog steeds , als het al aliens zouden zijn , wat is dan het nut?
mijn vraag is daarom nog steeds , hoezo energievelden die ineens complexe wiskundige figuren teweeg brengen?
gaan we hier even op door , of gaan we gelijk verder met de andere vragen ?
quote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef ronald-online het volgende:
dat van de paus was uiteraard sarcastisch.
de uitleg over de boer en zijn veld niet.
Heb je deze post uberhaupt wel gelezen..?quote:Op maandag 18 december 2006 21:36 schreef Mirri het volgende:
[..]
- Graancirkels worden niet platgestampt
- Degenen die beweren (en foto's hebben gemaakt) graancirkels geformeerd zijn worden, waren niet mensen die in aliens geloven
- Graancirkels maken het graan niet kapot
- "Ze" hebben al duidelijk gemaakt waarom ze graancirkels maken
(wie of wat die "ze" zijn laat ik in het midden, dat weet ik niet zeker)- Dat wat je zei over de Paus en heilige geometrie klopt ook niet, dat heet nu eenmaal zo. In de VS hebben ze holidays, dat zijn toch ook geen letterlijk holy days?
Sinds enkele jaren is onomstotelijk aangetoond dat het merendeel van de graancirkels die worden gevonden, onmogelijk door mensen gemaakt kunnen zijn. De zogenaamde anomalieën spreken daarin boekdelen. Dit zijn de zogeheten kenmerken waarmee een ‘echte’ graancirkel wordt onderscheiden van een door mensen gemaakte formatie.quote:Op maandag 18 december 2006 23:07 schreef ronald-online het volgende:
tuurlijk .
en daarom wil ik graag weten waarom ze niet zijn platgestampt.
wat is er dan wel gebeurt . en hoe is dat gebeurt , en met wat , en waarom.
als ik daar een antwoord op heb , dan word ik misschien wat wijzer.
en nou a.u.b. geen verwijzing naar een andere website.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:09 schreef ronald-online het volgende:
en toch neem je alles over van een ander zijn website.
en daarin word dan vertelt dat bewustzijn en groei van de mens word gestimuleerd door graancirkels.
volgens mij is wiskunde nog steeds in de loop van de eeuwen ontwikkeld . door de mens en niet door invloed van graancirkels.( is maar een klein voorbeeld)
spirituele groei heeft alles te maken met je innerlijke schouw.
dat ze niet in 1 nacht door mensen gemaakt kunnen worden is een stelling die ongeveer 15 jaar geleden is voortgekomen toen de eerste graancirkels bekend werden gemaakt.
je weet wel , die toonladder die een klassiek melodietje voorstelde. een compositie van mensen. werd ook zogenaamd als echt gekenmerkt omdat de halmen niet geknakt waren .
ik vind het alleen jammer dat je teruggrijpt naar een website.
dat het verhaal van Janosh en de website waar je in vorige posts naar verwees betrekking heeft op jouw is duidelijk aanwezig.
hij schrift op zijn website ook dat het een reis is naar je onderbewustzijn.
jij hebt daar een goed gevoel bij gehad.
ik moet helaas constateren dat het een filosofisch in zichzelf beredenerend verhaal is met zijn eigen waarheid.
zolang jij er baat bij hebt , gun ik je alles beste.![]()
maar wat als je ineens iets tegenkomt wat je daarin tegenstaat.
of dat de '''kick'' van het fijne ontwikkelingsgevoel wegvloeit
dat er een twijfel gaat komen.
dan zeg ik je heel eerlijk dat je een interressante ervaring hebt gehad , waarmee je een tijd vooruit kan.
en op dit moment nodig voor jouw ontwikkeling en bewustzijn , om inzicht te krijgen in waarschijnlijk toch jezelf.
volledig uitgedacht door een handige therapeut die graancirkels als object gebruikt om jouw dat te laten bereiken.
als je dat besef doorleeft hebt , dan heb je de graancirkels niet meer nodig. en ook geen verwijzing naar andere website's of ideeen van andere.
en dan kom je naast me zitten .
ik wil nu bewust voor jouw niet verder gaan , omdat ik geen inbreuk wil maken om de door of voor jouw uitgestippelde weg. (mede omdat ik ooit ook zo ben gestart)
het siert je dat je zo fanatiek was.
wees a.u.b. wel bereid om denkbeelden los te laten anders verval je in fanatisme zoals andere dat doen , en dat remt dan je ontwikkeling.
succes![]()
Wat ik zei komt inderdaad van Janosh' website, omdat ik vind dat hij het goed uitlegt. Maar laat ik je wel vertellen, dat ik nauwelijks met graancirkels bezig ben hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:09 schreef ronald-online het volgende:
en toch neem je alles over van een ander zijn website.
en daarin word dan vertelt dat bewustzijn en groei van de mens word gestimuleerd door graancirkels.
volgens mij is wiskunde nog steeds in de loop van de eeuwen ontwikkeld . door de mens en niet door invloed van graancirkels.( is maar een klein voorbeeld)
spirituele groei heeft alles te maken met je innerlijke schouw.
dat ze niet in 1 nacht door mensen gemaakt kunnen worden is een stelling die ongeveer 15 jaar geleden is voortgekomen toen de eerste graancirkels bekend werden gemaakt.
je weet wel , die toonladder die een klassiek melodietje voorstelde. een compositie van mensen. werd ook zogenaamd als echt gekenmerkt omdat de halmen niet geknakt waren .
ik vind het alleen jammer dat je teruggrijpt naar een website.
dat het verhaal van Janosh en de website waar je in vorige posts naar verwees betrekking heeft op jouw is duidelijk aanwezig.
hij schrift op zijn website ook dat het een reis is naar je onderbewustzijn.
jij hebt daar een goed gevoel bij gehad.
ik moet helaas constateren dat het een filosofisch in zichzelf beredenerend verhaal is met zijn eigen waarheid.
zolang jij er baat bij hebt , gun ik je alles beste.![]()
maar wat als je ineens iets tegenkomt wat je daarin tegenstaat.
of dat de '''kick'' van het fijne ontwikkelingsgevoel wegvloeit
dat er een twijfel gaat komen.
dan zeg ik je heel eerlijk dat je een interressante ervaring hebt gehad , waarmee je een tijd vooruit kan.
en op dit moment nodig voor jouw ontwikkeling en bewustzijn , om inzicht te krijgen in waarschijnlijk toch jezelf.
volledig uitgedacht door een handige therapeut die graancirkels als object gebruikt om jouw dat te laten bereiken.
als je dat besef doorleeft hebt , dan heb je de graancirkels niet meer nodig.
en kom je naast me zitten .
ik wil nu bewust voor jouw niet verder gaan , omdat ik geen inbreuk wil maken om de door of voor jouw uitgestippelde weg. (mede omdat ik ooit ook zo ben gestart)
het siert je dat je zo fanatiek was.
wees a.u.b. wel bereid om denkbeelden los te laten anders verval je in fanatisme zoals andere dat doen , en dat remt dan je ontwikkeling.
Da begrijp ik allemaal best . Ken ook zo iemand .quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat ik zei komt inderdaad van Janosh' website, omdat ik vind dat hij het goed uitlegt. Maar laat ik je wel vertellen, dat ik nauwelijks met graancirkels bezig ben hoor.Ik ben een keer met vrienden naar zo'n dag geweest, en dat vond ik heel fijn. Maar ik ben meestal een paar weken intensief met iets bezig, totdat ik het begrijp en mijn aandacht weer op iets anders richt.
![]()
Ik moet je vertellen, dat ik in heel goede verbinding sta met met mijn goddelijke zelf, mijn lichtdelen en mijn donkere delen. Daardoor ben ik ook in staat om persoonlijke gesprekken te channelen met meester Saint Germain. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, dankjewel voor dat. Ik stippel mijn weg niet uit, ik heb geen denkbeelden, ik heb al mijn geloofssystemen allang losgelaten en ben daardoor in staat om gemakkelijk mijn werkelijkheden te veranderen (ik raak nu de quantummechanica, en dat is waar ik me mee bezig wil gaan houden, ik ga volgend jaar in Utrecht natuurkunde/wiskunde studeren).
Ik heb in 2001, toen ik 12 jaar was, afscheid moeten nemen van mijn beschermengel/gids. Daardoor kreeg ik de ruimte om mezelf te ontwikkelen tot wie ik nu ben, en wie ik nog moet gaan worden. Haha, ik zal niet door fanatisme over graancirkels mijn ontwikkeling laten remmen. Ik zit gewoon in mijn eigen staat van zijn...en laat niemand mijn waarheid zomaar beinvloeden zonder eerst mijn onderscheidingsvermogen erop los te laten.![]()
wat je nu schrijft is hoe het moet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat ik zei komt inderdaad van Janosh' website, omdat ik vind dat hij het goed uitlegt. Maar laat ik je wel vertellen, dat ik nauwelijks met graancirkels bezig ben hoor.Ik ben een keer met vrienden naar zo'n dag geweest, en dat vond ik heel fijn. Maar ik ben meestal een paar weken intensief met iets bezig, totdat ik het begrijp en mijn aandacht weer op iets anders richt.
![]()
Ik moet je vertellen, dat ik in heel goede verbinding sta met met mijn goddelijke zelf, mijn lichtdelen en mijn donkere delen. Daardoor ben ik ook in staat om persoonlijke gesprekken te channelen met meester Saint Germain. Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken, dankjewel voor dat. Ik stippel mijn weg niet uit, ik heb geen denkbeelden, ik heb al mijn geloofssystemen allang losgelaten en ben daardoor in staat om gemakkelijk mijn werkelijkheden te veranderen (ik raak nu de quantummechanica, en dat is waar ik me mee bezig wil gaan houden, ik ga volgend jaar in Utrecht natuurkunde/wiskunde studeren).
Ik heb in 2001, toen ik 12 jaar was, afscheid moeten nemen van mijn beschermengel/gids. Daardoor kreeg ik de ruimte om mezelf te ontwikkelen tot wie ik nu ben, en wie ik nog moet gaan worden. Haha, ik zal niet door fanatisme over graancirkels mijn ontwikkeling laten remmen. Ik zit gewoon in mijn eigen staat van zijn...en laat niemand mijn waarheid zomaar beinvloeden zonder eerst mijn onderscheidingsvermogen erop los te laten.![]()
graancirkels komen overal voor , ze worden gewoon niet gezien, og gemeld in die" verre" vreemde landenquote:daarom is er ook nog niemand geweest die mij kan vertellen waarom graancirkels wel in onze regio's voorkomen en niet in ontwikkelingslanden.
die arme landen hebben ontwikkeling toch net zo hard nodig?
of hebben die hun graan harder nodig en bewaken ze hun velden beter tegen aliens ?
ligt het misschien aan de opstijgende warmte dat de energie van aangenomen intelligentie's er moeite mee hebben om wiskundige figuren te maken in die landen.?
er was zelfs iemand op dit forum die er in is getuind toen ik vroeg naar cirkels in rijstvelden.(die staan namelijk onder water). misschien hadden de mensen in aziatische landen wel zo'n last van graancirkels dat ze maar over zijn gegaan op rijst.
Ze komen over de hele wereld voor, ook in armere landen!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef ronald-online het volgende:
daarom is er ook nog niemand geweest die mij kan vertellen waarom graancirkels wel in onze regio's voorkomen en niet in ontwikkelingslanden.
die arme landen hebben ontwikkeling toch net zo hard nodig?
of hebben die hun graan harder nodig en bewaken ze hun velden beter tegen aliens ?
ligt het misschien aan de opstijgende warmte dat de energie van aangenomen intelligentie's er moeite mee hebben om wiskundige figuren te maken in die landen.?
er was zelfs iemand op dit forum die er in is getuind toen ik vroeg naar cirkels in rijstvelden.(die staan namelijk onder water). misschien hadden de mensen in aziatische landen wel zo'n last van graancirkels dat ze maar over zijn gegaan op rijst.
![]()
joepie daar gaan we weer
![]()
![]()
Graancirkels zijn gewoon gemaakt door een stelletje grappenmakers.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:09 schreef Mirri het volgende:
Het zijn de zgn leylijnen die invloed hebben op de plek van graancirkels. Graancirkels en leylijnen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Leylijnen zijn energetische banen waar vroeger christenen en andere volkeren hun heiligdommen op bouwden. Deze lijnen werden in 1921 ontdekt in Groot Brittannie. De energie van zo'n leylijn door een graancirkel, is nodig om de graancirkel van de benodigde energie te voorzien. En in Engeland barst het van de leylijnen..
Het fijne weet ik er niet van, maar dit is de reden dat er zoveel graancirkels in Engeland te vinden zijn.
dit was jouw vraagquote:Op maandag 18 december 2006 20:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar geef eens een reactie op de andere graancircels, die in ijs e.d. bv, waarvan je zo stellig zei dat ze niet bestonden?
Want daar draaf je snel aan voorbij...
en dit was mijn antwoord.quote:Op maandag 18 december 2006 20:45 schreef ronald-online het volgende:
[..]
laat me even weten waar ik gezegd heb dat ze niet bestonden.
en draaf dan ook niet voorbij aan de vraagtekens en reactie's die ik heb gesteld.
buiten die mooie foto's (luchtbellen onder ijs?) heb ik daar nooit een antwoord op gehad.
Om wat dan wel ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:58 schreef ronald-online het volgende:
ik vraag niet om foto's
die hebbben we nu wel genoeg gezien.
Dat leylijnen energieen zijn ben ik niet echt van overtuigd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:09 schreef Mirri het volgende:
Het zijn de zgn leylijnen die invloed hebben op de plek van graancirkels. Graancirkels en leylijnen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Leylijnen zijn energetische banen waar vroeger christenen en andere volkeren hun heiligdommen op bouwden. Deze lijnen werden in 1921 ontdekt in Groot Brittannie. De energie van zo'n leylijn door een graancirkel, is nodig om de graancirkel van de benodigde energie te voorzien. En in Engeland barst het van de leylijnen..
Het fijne weet ik er niet van, maar dit is de reden dat er zoveel graancirkels in Engeland te vinden zijn.
De ons bekende meetinstrumenten kunnen deze leylijnen niet vastleggen of aantonen. Gelovers in leylijnen menen dat het bestaan met de wichelroede valt aan te tonen, hoewel er geen wetenschappelijk bewijs bestaat dat de wichelroede een meetinstrument is en iets aantoont.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat leylijnen energieen zijn ben ik niet echt van overtuigd.
Ze worden gezocht met een wichelroede, nu is het zo dat wichelroedes ook reageren op water.
Als je dan even de geschiedenis induikt en plattegronden van de plaats van de cirkel onderzoekt blijkt er in het verleden altijd een kanaal oid gelopen te hebben.
Dus ben ik er meer van overtuigd dat die wichelroedes reageren op een well of zo.
Dit bleek ook weer bij de graancirkel in Hoeven, mijn reaktie en "onderzoekje" staan er ook bij vermeld.
http://www.grenswetenschappen.nl/permalink.asp?grens=514
Heb je soms een link waar ik kan lezen hoe die mensen aan dat "geloof" komen, waar ze dat op baseren?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Mirri het volgende:
[..]
De ons bekende meetinstrumenten kunnen deze leylijnen niet vastleggen of aantonen. Gelovers in leylijnen menen dat het bestaan met de wichelroede valt aan te tonen, hoewel er geen wetenschappelijk bewijs bestaat dat de wichelroede een meetinstrument is en iets aantoont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |