Wie had het nou ook alweer over diplomatie tegen moi?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Waarom leef jij dan nog? Heb je soms geen goede vrienden die om de pijn te verlichten je kop er niet voor je af willen hakken?? Zegt wel wat over jou.
Maar in de praktijk is dat helemaal niet zo. We hebben het over een medicus die niet juist handeld tegenover de vele die het wel goed doen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als we alles gaan legaliseren, dan wordt Nederland zo ongeveer het afvoerputje van de wereld als het gaat om zaken die het daglicht eigenlikj niet kunnen verdragen...
Door verdergaande legalisering wordt Nederland een abortusparadijs......
Die boot vind ik een drogreden om het hier dan maar wel te legaliseren...
quote:
Wat een aparte doodsverwensing. Ik dacht dat dat op Fok niet was toegestaan. Maar goed, we zien het welquote:Was goede zaak geweest als jou moer abortus had laten plegen toen ze zwanger van jou was.
quote:We zijn hier niet in één of ander blote voetenland a la Marokko/Algerije/Iran/vul zelf wat in waar je eigen familie je sloopt als je als meisje zwanger bent na verkracht te zijn geweesrt.
Tja als jij alle mensen kut vindt en vindt dat ze dood moeten is een eerste en goede stap op bij je zelf te beginnen en het goede voorbeeld te geven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wie had het nou ook alweer over diplomatie tegen moi?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraard had je kunnen weten wat de strekking was van mijn post. Uiteraard niet de verdraaiing die jij er aan gaf.
Maar ik heb verder geen zin in een ordinaire ruzie over het onderwerp.
Ik laat het er dus verder bij.
Niet volgens de Nederlandse wetquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat een aparte doodsverwensing. Ik dacht dat dat op Fok niet was toegestaan. Maar goed, we zien het wel![]()
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja als jij alle mensen kut vindt en vindt dat ze dood moeten is een eerste en goede stap op bij je zelf te beginnen en het goede voorbeeld te geven.Althans dat heb ik mee gekregen .
En het willen voorkomen door het langzaam vermoorden van mensen die erbij betrokken zijn is nog dommer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Abortus moord noemen is het domste wat er is. Hetgene dat wordt geaborteerd is niet eens in leven...
Misschien moet je je dan toch weer meer gaan verdiepen in het begrip "zelfreflectie" ipv het springen op barricades die 35 geleden al neergehaald zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Guttegut, ik moet zeggen dat de keren dat ik word gezien als een vastgeroeste feministe op de vingers van een leproos te tellen zijn.
Briljante timing van je reactie.. ...Het antwoord heb ik overigens al lang gegeven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:24 schreef wonko het volgende:
Meneer de wannabe moordenaar riep net nog dat hij het erbij liet en nu staat hij weer met Hitler te vergelijken en op te roepen voor het langzaam vermoorden van volwassen mensen? Vooral dat laatste is wrang want dat zou moeten gebeuren omdat die mensen geen problemen hebben met abortus. Moorden om abortus te voorkomen.![]()
[..]
Er sterft iedere 6 minuten een vrouw als gevolg van een illegale abortus. 240 per dag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Wat is bijna 50 miljoen nou op een wereldbevolking van meer dan 6.000.000.000 ? Daarbij zal een dergelijke maatregel nogal wat mensen afschrikken. Het aantal zal een fractie zijn van wat het dankzij de 'humanisten' nu is. Dan stelt het al helemaal niets voor. Mensen denken dan nog wel een keer na voordat ze een moord plegen.
Noem je dat een antwoord? Om de brei heen draaien noem ik dat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Briljante timing van je reactie.. ...Het antwoord heb ik overigens al lang gegeven.
Ff serieus, waar komt je obsessie met dit onderwerp en deze getallen eigenlijk vandaan? Is het iets beroepsmatigs?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Er sterft iedere 6 minuten een vrouw als gevolg van een illegale abortus. 240 per dag.
Dagelijk zijn er 50.000 vrouwen die een illegale abortus ondergaan.
Overigens, 50 miljoen op 6 miljard is een hoop, tenzij die 6 miljard maar één jaar oud zouden worden. Het zijn 50 miljoen abortussen per jaar op 3 door 3 miljard vrouwen, dat betekent dat een hóóp vrouwen er wel eens een hebben gepleegd. Veel, vééél meer dan 5 op 300.
Pardon? Er zit er hier een paar te beweren dat abortus verboden dient te worden. Ga je reflectie op achterhaald zijn van de discussie maar op hun spiegelen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan toch weer meer gaan verdiepen in het begrip "zelfreflectie" ipv het springen op barricades die 35 geleden al neergehaald zijn
Er zijn dus in de afgelopen jaren een stuk of 3 abortussen gepleegd zonder goede reden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Vervolgtopic van: Stop per direct abortus!!
Zeer schokkend bericht vandaag in de Trouw
[..]
Voor een hazelip.........hoe ziek kan je zijn......
Als dit het hek van de dam niet is, dan weet ik het echt niet meer........
Voor mij mag de doodstraf (langzame variant) per direct worden uitgevoerd op:
1 de ouders die tot zo\'n barbaars besluit komen
2 De artsen die het in hun BOTTE hoofd halen om daaraan mee te werken.
Ik had er iedereen voor gewaarschuwd dat dit stond te gebeuren: DE GLIJDENDE SCHAAL.
Dit alles doet mij zeer sterk denken aan de WOII toen Hitler een superras wilde. Geen plaats voor gehandicapten in een maatschappij die gezonde mensen teveel geld kosten......
En nu al abortus voor een hazelip.....
Hoe ziek kan een samenleving zijn/worden.....
De huidige situatie is primaquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als we alles gaan legaliseren, dan wordt Nederland zo ongeveer het afvoerputje van de wereld als het gaat om zaken die het daglicht eigenlijk niet kunnen verdragen...
Door verdergaande legalisering wordt Nederland een abortusparadijs......
Die boot vind ik een drogreden om het hier dan maar wel te legaliseren...
Maar die drie worden er zo meer......Ik gaf aan dat er een glijdende schaal aan de gang is....quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er zijn dus in de afgelopen jaren een stuk of 3 abortussen gepleegd zonder goede reden.
Het overgrote deel heeft dus blijkbaar wel degelijk een goede reden.
Ofwel: zorgen dat die 3 gevallen niet meer voor kunnen komen en voor de rest het huidige beleid voort zetten.
Ik kan me zelf genoeg oorzaken voorstellen waarom je abortus zou willen plegen. Bijvoorbeeld omdat je op je 12e niet op kinderen zit te wachten als je verkracht bent.
En waar baseer jij dat op?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar die drie worden er zo meer......Ik gaf aan dat er een glijdende schaal aan de gang is....
Natuurlijk....maar wederom de vraag waar jij dat op baseert.quote:Straks worden er kindjes geaborteerd, omdat prenataal is vastgesteld dat het blond haar krijgt.....
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Waarom leef jij dan nog? Heb je soms geen goede vrienden die om de pijn te verlichten je kop er niet voor je af willen hakken?? Zegt wel wat over jou.
Nee dat laatste niet. Je zal met wetgeving niet alles kunnen voorkomen.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
De huidige situatie is prima. maar wat wil je dan? Weer gezellig klussen met breinaalden
?
Het zijn er 50 miljoen omdat mensen als jij het normaal vinden om iets onschuldigs zo om zeep te mogen helpen. Daarbij maakt het niet uit welke verhoudingen er qua aantallen zijn. Het is niet zo dat als meer dan zoveel op de zoveel mensen een moord plegen, dat dit dan maar moet worden gelegaliseerd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Er sterft iedere 6 minuten een vrouw als gevolg van een illegale abortus. 240 per dag.
Dagelijk zijn er 50.000 vrouwen die een illegale abortus ondergaan.
Overigens, 50 miljoen op 6 miljard is een hoop, tenzij die 6 miljard maar één jaar oud zouden worden. Het zijn 50 miljoen abortussen per jaar op 3 door 3 miljard vrouwen, dat betekent dat een hóóp vrouwen er wel eens een hebben gepleegd. Veel, vééél meer dan 5 op 300.
Op het nieuws: dat kinderen worden weggehaald vanwege het fiet dat het een hazelip heeft.......Dat lijkt mij voldoende bewijs mbt de glijden schaal. Het volgende is .......blond haar...quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:33 schreef wonko het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
[..]
Natuurlijk....maar wederom de vraag waar jij dat op baseert.
Ik heb er niet speciaal wat mee - als jouw interesse zich niet tot dit onderwerp zou beperken zou je mij kennen van bijna alle onderwerpen die in POL besproken worden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ff serieus, waar komt je obsessie met dit onderwerp en deze getallen eigenlijk vandaan? Is het iets beroepsmatigs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |