WAAR HEB JE DIE GEKOCHT?quote:
een gokje? Caliroots.quote:
Heb dinsdag een nudie gekocht en dacht eerst wat overkomt me nu, maar hij begint inderdaad steeds lekkerder te zitten. Moet 'm alleen nog bijna 6 maanden niet wassenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:09 schreef One_conundrum het volgende:
Door het dragen (fietsen bijv) en wassen rekt dat nog wel wat uit zodat ie dan perfect zit. Al weet ik niet hoe dat met strech zit
De Nudie mensen kopen hun broek ook altijd vrij strak, omdat ze weten dat ie nog gaat rekken.
Ennuh, Doe es een foto gek
Zeer benieuwd welke Diesel jij hebt gehaald. Ik ruil de mijne morgen voor een maatje groter en dan beloof ook ik foto's.quote:Op zondag 8 juli 2007 15:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb gisteren een diesel broek gehaald. Zal vanavond wel ff foto's plaatsen. Een diesel Deetak.
Kortingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef Pie.cr het volgende:
Toch vind ik 150 euro voor een diesel veel geld.
Evengoed een mooie broek hoor!
Daarom heb ik ook niet zo veel goeie broekenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:44 schreef Pie.cr het volgende:
Toch vind ik 150 euro voor een diesel veel geld.
Caliroots heeft de Edwin rainbow selvedge in de aanbieding voor 109 euro. (125 (ongeveer) shipped). Als ik mijn Skull niet elke dag zou dragen had ik hem nu in huis gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niet zo veel goeie broeken
Ik zou hem sowieso een stuk strakker kopen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:09 schreef revolutionx het volgende:
leuk modelletje idd, hoewel het natuurlijk nooit zo zit. die stack bij ze knieen valt gewoon naar benede en vormt een grotere stack op je enkels.
Nou vandaag in de winkel ff de 30 gepast, die zat bij de taille meteen al zo wijd dat ik die niet moet hebben. Heb de 29 ook teruggegeven, maar ik ben eigenlijk helemaal verliefd op die broekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:30 schreef Pie.cr het volgende:
Stretch rekt nooit zoveel uit als gewone jeans dacht ik. Wel een beetje uiteraard. Mischien een maatje groter kopen en hot soaken?
Beste is een paar uur in een bad met heet water laten liggen en daarna gewoon laten drogen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:02 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik heb vandaag in de uitverkoop een G-Star Midge Straight Women gekocht, fijne broek, helaas ietsjes te groot. Hoop dat ie krimpt in de was![]()
Hier een foto van internet geplukt, heb zelf een iets andere wassing. Zal morgen ff een foto maken![]()
kon em niet op de site vinden.. het is een model van de collectie die in de uitverkoop zit.. (dus waarschijnlijk lente/zomer 2007)quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef One_conundrum het volgende:
kijk anders even op de site. Of bedoel je een ouder model?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |