Bloedtransfuus mag ook niet trouwens bij de Jevoha's Getuigen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 05:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met die NL zijn naastenliefde wel mee hoor![]()
Alhoewel, ik kon er een paar op school, 1 meisje was op haar 15e zwanger en abortus mocht niet....![]()
Ja klopt,ik kon het bijna niet aanzien, zoveel naieviteit. En dan het plannetje om hem zat te voeren, lukte nog makkelijker dan ik verwachte. Huub moet nog erg veel leren in het leven......arrogantie is hem ook niet vreemd....quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek ook tot heel laat gevolgd (ben nog kapot) en dat is wat ik gehoord hebt. Wat niet wil zeggen dat ik gelijk heb natuurlijk
.NL heeft vannacht heel veel toegegeven aan Huub. En heel veel ervan vermoedde ik al.
Excactly.....zonder haar is het een nog grotere slome duikelaar......quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef Day het volgende:
En daar is Bart's energiebronnetje weer
>NL heeft wel degelijk gezegd dat het deels toneelspel was. Hij kan het (janken) nl. op elk moment van de dag laten gaan zei hij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:29 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek ook tot heel laat gevolgd (ben nog kapot) en dat is wat ik gehoord hebt. Wat niet wil zeggen dat ik gelijk heb natuurlijk
.NL heeft vannacht heel veel toegegeven aan Huub. En heel veel ervan vermoedde ik al.
Zo de understatement!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Bart : "We zijn wel een beetje gemeen tegen Huub"
Heb ik het toch goed gehoordquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef farceman het volgende:
[..]
>NL heeft wel degelijk gezegd dat het deels toneelspel was. Hij kan het (janken) nl. op elk moment van de dag laten gaan zei hij.
Ja hij zei het vast om te voorkomen dat Huub het nog een keer zal zeggen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Hebben jullie vannacht meegekregen dat dat gejank van .NL nep was? Hij vertelde het aan Huub. Hij kan elke moment van de dag, zonder problemen, janken om zijn zoon.
Welke opmerking bedoel je ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zo de understatement!
Maar iets anders, zegt Lesley niks over de opmerking van Bart tijdens de Miljonair Fair?
Toen Nena van de paard viel, zei ze tegen Lesley: "En dit was ook in je script!?"quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:19 schreef D.Rose het volgende:
Het lijkt me wel wat als Lesley van een paard valt en een been breekt
of klinkt dat heel gemeen?
Waarschijnlijk wil ie niet dat ze de ware Bart op tv/internet zietquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:21 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom wil Bart Lesley nu een weekje op vakantie sturen ?
Ze is er zelf ook een beetje verbaasd over, geloof ik.
Op de Miljonair Fair:quote:
Klinkt als de humor van Bart. Wist waarschijnlijk niet wat hij moest zeggen. Maar dat zullen ze toch wel privé al hebben doorgenomen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Op de Miljonair Fair:
Vriendin/ kennis (Lesley look-a-like) van Bart:"hey Bart..Zo dat gaat snel je hebt al verkering!"
Bart: "ja inderdaad ik heb al verkering...Maar uuuuh" fluisterend in haar oor "Vergis je niet alles is nep hier..."
Vriendien: "echt?"
Bart: "ja echt waar!"
Vriendin flabber gasted. Bart loopt weg.
Dat is al uitgezonden hoor.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Op de Miljonair Fair:
Vriendin/ kennis (Lesley look-a-like) van Bart:"hey Bart..Zo dat gaat snel je hebt al verkering!"
Bart: "ja inderdaad ik heb al verkering...Maar uuuuh" fluisterend in haar oor "Vergis je niet alles is nep hier..."
Vriendien: "echt?"
Bart: "ja echt waar!"
Vriendin flabber gasted. Bart loopt weg.
Nee want het was gisteren uitgezonden, ze kon het dus niet weten. En hij klonk vrij serieus...kijk eens de herhaling van gisteren, 2de helft vd 2de helft. En vertel je me je mening want ik vond het toch heel verwarrend voor ons kijkers.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klinkt als de humor van Bart. Wist waarschijnlijk niet wat hij moest zeggen. Maar dat zullen ze toch wel privé al hebben doorgenomen?![]()
Ja gisteren dus...maar waarom zegt Lesley niks over?quote:
Lesley kijkt wel uit aan de zijde van een potentiéle winnaar van zoveel geld.......ze weet wel beter als vrouw zijnde, Bart zit helemaal om haar vinger......quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja gisteren dus...maar waarom zegt Lesley niks over?
omdat het een grap is op het feit dat er al 100 x tegen hem gezegd is dat alles en Lesley nep is...quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja gisteren dus...maar waarom zegt Lesley niks over?
Zoals ik al zei, had hij van Brian al gehoord dat Huub over dat janken begonnen was. Vervolgens heeft ie dit verhaal verzonnen, als zou het allemaal maar toneelspel geweest zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef farceman het volgende:
[..]
>NL heeft wel degelijk gezegd dat het deels toneelspel was. Hij kan het (janken) nl. op elk moment van de dag laten gaan zei hij.
hmmmmm weet ik nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:43 schreef n1ek het volgende:
[..]
omdat het een grap is op het feit dat er al 100 x tegen hem gezegd is dat alles en Lesley nep is...
logisch
ja was volgens mij ook zeker een grap, bart vergeet echt niet dat ie een zender om heeft hoorquote:
Ik denk niet dat hij een zender aan had.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:05 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ja was volgens mij ook zeker een grap, bart vergeet echt niet dat ie een zender om heeft hoor![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een zender aan had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |