Jij zegt het, ik dacht het.... in stukjes over 3 kilometer....quote:Op dinsdag 12 december 2006 04:52 schreef henk.jansen het volgende:
Hebben ze hem niet gevonden onder die tram in Rotterdam ? Die NL
Dan zullen we die site eens platgooien.......heel simpel.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 04:49 schreef henk.jansen het volgende:
Ok denk dat NL een geheime ingang heeft tot een site, met inside info
hmmmquote:Op dinsdag 12 december 2006 04:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dan zullen we die site eens platgooien.......heel simpel.....![]()
Doe je best, grootmuilquote:Op dinsdag 12 december 2006 04:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dan zullen we die site eens platgooien.......heel simpel.....![]()
wou ik ook graag wetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 04:59 schreef henk.jansen het volgende:
En welke siite moeten we dan kijken ?
hij voins hem tof ewl leuk, mar hij heft nofdg niet te veel gdropnken, Hiuub geeaat het nog vet krijgen, weet je>?quote:Op dinsdag 12 december 2006 05:00 schreef Cieva het volgende:
hij moet niet meer drinken want zometeen kunnen we hem nie meer horenbegint een beetje met dubbelen tong te praten
Oke minimie, niet gezien zekerquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik zit al op te letten welk password ie intypt.....![]()
dan speel het spel goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:07 schreef Cieva het volgende:
ok en nu ga ik echt slapen ^^ moet morgen weer pokeren
Omdat hij alleen maar zijn crap filmpje wil zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:18 schreef neferhone het volgende:
NL oppervlakkig volgens huub
Volgens mij niet hoor, tot zijn 15de geweest en toen ging hij het huis uit...quote:Op dinsdag 12 december 2006 05:22 schreef neferhone het volgende:
hij onkent jehova getuige te zijn geweest
hoor hem en weet beterquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, tot zijn 15de geweest en toen ging hij het huis uit...
Al 19 jaar niet meer zei hij toch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 05:29 schreef neferhone het volgende:
NL kom mij niet te naar; hoop dan voor hem dat hij geen Jehova getuige meer is.
Wat bedoel je, dat hij dat verzonnen heeft?quote:
hij komt nog steeds zo overquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al 19 jaar niet meer zei hij toch?
nee dan ken je die idiooten nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat hij dat verzonnen heeft?
Volgens mij valt het met die NL zijn naastenliefde wel mee hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:34 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee dan ken je die idiooten niet
tv kijken ook nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 05:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij valt het met die NL zijn naastenliefde wel mee hoor![]()
Alhoewel, ik kon er een paar op school, 1 meisje was op haar 15e zwanger en abortus mocht niet....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |