Hij dringt zich altijd zo op als nationale homo, als het geweten van homosexueel Nederland.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:08 schreef Suko het volgende:
Ik kan niet zo tegen H. Krol, waarom weet ik niet zo.
Hij heette dan ook Beb Leverman.quote:
Ja, dat is 't, dank u.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij dringt zich altijd zo op als nationale homo, als het geweten van homosexueel Nederland.
Beb? Weet je dat wel zeker?quote:
Ja.quote:Bizar dat liedje over z'n begrafenis dat ie pas nog geschreven had.
quote:
Zo zou je 't ook nog kunnen zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Gadvedamme er kan geen homo dood gaan of Henkie Krol zit er . 2 miljoen homo's in Nederland en Henkie kent ze allemaal.
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Arcee het volgende:
Marijnissen komt en golfer en venomsmake lijkt 't wel een leuke en interessante uitzending te worden. Goh?
En 'm dan met geen mogelijkheid uitkrijgen.quote:
Lekkere redactie ook.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
En 'm dan met geen mogelijkheid uitkrijgen.
Is dat jasje voor om Arcee z'n lul nou nog niet klaar dan?quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:20 schreef Wup het volgende:
nou klaar met die Henk Krol nu
Jasje?, is onderhand een sprei geworden! Overigens, dat geprijs van 'onze' Jan vind ik wel vermoeiend onderhand.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat jasje voor om Arcee z'n lul nou nog niet klaar dan?
hij is er zelf ook niet vies vanquote:Op donderdag 14 december 2006 23:25 schreef Suko het volgende:
Overigens, dat geprijs van 'onze' Jan vind ik wel vermoeiend onderhand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |