What's your point? Moet de familie zich voor Huub schamen of Huub zich voor zijn familie?quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:51 schreef Gigageil het volgende:
Als ik Huub was zou ik me schamen voor mijn hele familie en vriendenkring......ik durfte ze nooit meer onder ogen te komen.
En of!quote:
och of je hebt niets te verbergen en gaat nl uit horenquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:51 schreef Gigageil het volgende:
Als ik Huub was zou ik me schamen voor mijn hele familie en vriendenkring......ik durfte ze nooit meer onder ogen te komen.
Jij wilt gewoon gelijk hebben he.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De lol is er af. Met al die acteurs....
NL, die nieuwe en Lesley
7 ster.... zoek betere
beter dan die gevoelige bullshit in BB .. dit is gewoon die stijl..big upsquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De lol is er af. Met al die acteurs....
NL, die nieuwe en Lesley
7 ster.... zoek betere
hij doet het nu te opzichtigquote:Op dinsdag 12 december 2006 04:01 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat een geweldige tactiek van Satanaël: eerst superlullig doen, nu redelijk doen en maar uithoren en uithoren en uithoren... prachtig om te zien. Satanaël rules!
Volgens mij stapte een geluidsman gewoon ff binnen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:59 schreef Roy_vdm het volgende:
Wie kwam daar nou binnenwandelen?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij stapte een geluidsman gewoon ff binnen?
Volgens mij ook, maar ik kon het niet goed zien.. en ik kon ook niet zien wat hij bij Satan aan 't doen was. Zendertje gewisseld of zo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij stapte een geluidsman gewoon ff binnen?
Zeker niet Brianquote:Op dinsdag 12 december 2006 04:09 schreef neferhone het volgende:
leek dan veel op brain.....maar je kan gelijk hebben; ik weet het niet zeker
quote:Op dinsdag 12 december 2006 04:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossioeeeeeeeeeeeeeee hij ziet zijn zoon niet...............
Jankubhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh snik snik
Ik heb mijn zoon 2,5 jaar niet gezien.... wat zeiken die mensen????
dat ze daarvoor wakker wil worden?quote:Op dinsdag 12 december 2006 04:12 schreef tipsch het volgende:
Nathanael is nu al informatie naar Natasia aan het overhevelen.
Wat denk je....ik heb helemaal geen zoon.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 04:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Agossioeeeeeeeeeeeeeee hij ziet zijn zoon niet...............
Jankubhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh snik snik
Ik heb mijn zoon 2,5 jaar niet gezien.... wat zeiken die mensen????
Ik heb nog weinig gekeken, maar het valt me idd wel op dat ze een pokke eind moeten lopen jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
Als ik een miljonair was, dan had ik wel een 2e toilet laten bouwen/setten waar ze nu kletsen
lachen! vooral die zogenaamde kennis over iedereen en allesquote:Op dinsdag 12 december 2006 04:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL denkt werkelijk dat hij de King is.....
Brian voelt zich ook de KONING......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |