mooi - huub rookt wel veel, zal het hem stiekem toch iets doen dit allemaal? hehequote:Op dinsdag 12 december 2006 03:14 schreef Day het volgende:
Meneer 'ik laat nooit iemand uitspreken' valt Huub aan op het feit dat hij hem niet uit wil laten spreken.![]()
Huub is driving him crazy, heerlijk!!!!![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:18 schreef Roy_vdm het volgende:
Huub: "Waarom vertrouw je me niet?"
Satan: "Omdat je niet te vertrouwen bent"
quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL is de Stephan.....
Yep!quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:20 schreef Cieva het volgende:
wedde dat NL dit morgen tegen natas gaat zeggen :p
En wel op zo'n manier, dat zijn woorden helemaal verdraaid worden... en Huub gaat de fout maken om zich te verdedigen: "Ja maar zo heb ik dat niet gezegd"... Asociasia wordt helemaal gek.quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:20 schreef Cieva het volgende:
wedde dat NL dit morgen tegen natas gaat zeggen :p
Slim is ie niet.....IQ van 140... Pfff, la me nie lachuh...quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:25 schreef Gigageil het volgende:
Huub is tot nu toe de domste sukkel die ik ooit gezien heb, niet in de Gouden Kooi, maar in mijn leven........![]()
Wat een mongool......
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
wie geeft NL een hoofdrol in de meest vette maffia film?
klopt als een bus!quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:28 schreef Day het volgende:
Hij vertelt veel te veel en .NL gaat het allemaal tegen 'm gebruiken.
En nu ga ik naar bed!
Script van DGK was al lang verneukt......quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
echt wel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:28 schreef neferhone het volgende:
[..]
nee dank u; hij komt niet over
quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:32 schreef klabbakus het volgende:
[..]
echt wel!
denk ff in dat ie een gun heeft
die zet ie tegen Huubs hoofd, 'je bent het nu met me eens!! laat dit een voorbeeld zijn voor de anderen!'
een bluffer dat is hijquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit is gewoon een gsprek tusen de meer ervaren users. En de ........
En NL is een newbwe.... ook al denkt hij daty hij een oldbe is.....
NL is gewoon een sukkelllllll
En om hem dan zien huilen in een drie uur durende film over zijn zere kniequote:Op dinsdag 12 december 2006 03:27 schreef Suikeroom het volgende:
met een oppervlakkige algemene kennisquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij wil weten wie NL is.....
Gewoon een klootzak en arrogant......
quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En om hem dan zien huilen in een drie uur durende film over zijn zere knie![]()
![]()
Net nu je dit schrijft, vertelt Huub precies over hoe Asociasia achter Satanaël's rug met hem omgaat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:41 schreef neferhone het volgende:
huub hou je mond; wees niet te eerlijk of te open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |