En kan er ook beter tegen, lijk "tquote:
Hopenlijk gaat Huub hem volkomen negeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan ik niet meer aanhoren. Gatverdamme. Morgen maar weer eens verder kijken. Dit is té ganant.
Je vond 'm een aantal dagen terug toch zo leuk?quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael is non stop bezig met aftroeven. Hij wil Huub constant te slim af zijn. Wat een triest ventje zeg
Ga lekker de kont kussen van Egbert.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
Dit kan ik niet meer aanhoren. Gatverdamme. Morgen maar weer eens verder kijken. Dit is té ganant.
dat doet hij constant; en dan mooi bluffenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:43 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael is non stop bezig met aftroeven. Hij wil Huub constant te slim af zijn. Wat een triest ventje zeg
Als je in dat huis gaat, raakt je je niets, of je hebt geen hart....quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:49 schreef Day het volgende:
Ah, die opmerking heeft .NL dus inderdaad geraakt!
nee hij probeert hem te intimiderenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:50 schreef farceman het volgende:
Zou .NL misschien proberen om Huub te testen voor een afspraak?
huub wel gelijk na nl zijn belerende woordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:54 schreef avonne het volgende:
Huub
"Ben je bezig met een monoloog of een dialoog? Anders wil ik best naar je luisteren."
Nel
"Tis goed. Tis goed"
hij moet eerst ff los komenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:56 schreef farceman het volgende:
Moet toch wel terugkomen op mijn eerdere mening en moet zeggen dat Huub een op een toch wel sterk uit de hoek komt
Klopt!quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:56 schreef farceman het volgende:
Moet toch wel terugkomen op mijn eerdere mening en moet zeggen dat Huub een op een toch wel sterk uit de hoek komt
daarom schikt hij zich nu ook en probeert huub uitquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
En wat ik ook wel goed vind, is dat hij zich niet af laat schrikken. Hij blijft tegengas geven en geeft .NL niet gelijk z'n gelijk. En .NL doesn't like that. Dit is wat anders dan de aanbiddende Bart.
bizar of onwerkelijkheidquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:01 schreef tipsch het volgende:
zou mooi zijn als dit aan de andere bewoners getoont wordt, gewoon even een korte uitzending zo vlak na het ontbijt. BIZAR
Hij stelt zich zwak op......quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:02 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik vind Huub helemaal niet zo sterk. Dit is een wedstrijdje bijdehand, en dat wordt gewonnen door een aangeschoten Satanaël.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij stelt zich zwak op......
Dat is nou net wat we nodig hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:08 schreef Day het volgende:
Huub haalt het bloed onder .NL's nagels vandaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |