quote:Fuck die bolle Rotterdammer met zijn Herrie in de keuken. Fuck die homo van een Jamie Oliver en fuck die schurft hufter van een Gordon Ramsey. Kookprogramma’s zijn alleen leuk als ze gemaakt worden door Baard! Vandaag gaan we een cake bakken met Baard.
quote:
Ik lig helemaal in een scheur, geweldig gasten!
gr Roellie![]()
5 gram is genoeg hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Wel een tegenvaller dat er zo veel wiet in die cake moet.
Tegenvaller? Hoef je niet veel van te eten dan en kun je er lang mee doen. Minder kan dus ook, maar minder plezier ervan danquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Wel een tegenvaller dat er zo veel wiet in die cake moet.
deel 2 nog niet gezien?quote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als je aan het koken bent.. vergeet dan niet af en toe een slokje wijn te nemen
Ben bezig met loerenquote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef Kletz het volgende:
[..]
deel 2 nog niet gezien?
je weet het he!
quote:Op donderdag 28 december 2006 13:31 schreef -skippybal- het volgende:
Freaky zeg. Ik luister zo muziek en die kat van TS' z'n ava beweegt precies op de maat![]()
muziekje is van Koop - Come to mequote:Op dinsdag 12 december 2006 00:04 schreef Nosh het volgende:
Tof, en bruikbaar. En dat pismelige muziekje maakt het af
wow dit is echt van nivo hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wiet is echt voor newbz.
HAHAHAHAH@!!@!@!@!! HOE KOM JE ER OP!!@@!!!!!! VEEEG ME OOPPPP!!1!111122222!!!@@@quote:
hahaha dat is dus het niveau van jou blijkt maar weer. Als je daarop zo reageerd haha. Ga maar je benen scheren dan doe je nog wat nuttigsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
hoor wie het zegt.
het is niveau.
lamlul.
ja ik sprak em ook nog van het weekend en hij was goed zenuwachtig ja haha. Hij neemt een paar wijntjes en dan moet het goed komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef Roellie80 het volgende:
Inderdaad kletz
Hij was al behoorlijk nerveus afgelopen weekend, Maar ik heb er geen twijfel over dat het helemaal goed gaat komen![]()
Voor meer baard info (en binnenkort merchandise) check de homepage
Idd, mooi is dat, hopelijk weer zo stoned als in zijn filmpjesquote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Kletz het volgende:
vanavond (29 jan.) om 22.50 bij BNN SPUITEN EN SLIKKEN!!!
kijken dus
hij roeleert de pan uit!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:30 schreef Roellie80 het volgende:
Bakken met Baard bij Sluiten en Slikken
Jammer dat die kut filemon er bij stond... hij onderbrak hem steeds kon die geen leuke grapjes makenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:30 schreef Roellie80 het volgende:
Bakken met Baard bij Sluiten en Slikken
idd jammer, maar anders heeft die filemon helemaal niks te doen. Ik zeg een vaste item net zoals bij Life and cookingquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat die kut filemon er bij stond... hij onderbrak hem steeds kon die geen leuke grapjes maken![]()
ja filemon met zijn penis neusquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat die kut filemon er bij stond... hij onderbrak hem steeds kon die geen leuke grapjes maken![]()
Ja zoals hij al zei... je kan overal wiet in gooienquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:40 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd jammer, maar anders heeft die filemon helemaal niks te doen. Ik zeg een vaste item net zoals bij Life and cooking
mits er dierlijk vet aan zit waar dbindt de thc zichquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja zoals hij al zei... je kan overal wiet in gooien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |