hahaha dat is dus het niveau van jou blijkt maar weer. Als je daarop zo reageerd haha. Ga maar je benen scheren dan doe je nog wat nuttigsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
hoor wie het zegt.
het is niveau.
lamlul.
ja ik sprak em ook nog van het weekend en hij was goed zenuwachtig ja haha. Hij neemt een paar wijntjes en dan moet het goed komen.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef Roellie80 het volgende:
Inderdaad kletz
Hij was al behoorlijk nerveus afgelopen weekend, Maar ik heb er geen twijfel over dat het helemaal goed gaat komen![]()
Voor meer baard info (en binnenkort merchandise) check de homepage
Idd, mooi is dat, hopelijk weer zo stoned als in zijn filmpjesquote:Op maandag 29 januari 2007 10:39 schreef Kletz het volgende:
vanavond (29 jan.) om 22.50 bij BNN SPUITEN EN SLIKKEN!!!
kijken dus
hij roeleert de pan uit!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:30 schreef Roellie80 het volgende:
Bakken met Baard bij Sluiten en Slikken
Jammer dat die kut filemon er bij stond... hij onderbrak hem steeds kon die geen leuke grapjes makenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:30 schreef Roellie80 het volgende:
Bakken met Baard bij Sluiten en Slikken
idd jammer, maar anders heeft die filemon helemaal niks te doen. Ik zeg een vaste item net zoals bij Life and cookingquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat die kut filemon er bij stond... hij onderbrak hem steeds kon die geen leuke grapjes maken![]()
ja filemon met zijn penis neusquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jammer dat die kut filemon er bij stond... hij onderbrak hem steeds kon die geen leuke grapjes maken![]()
Ja zoals hij al zei... je kan overal wiet in gooienquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:40 schreef Kletz het volgende:
[..]
idd jammer, maar anders heeft die filemon helemaal niks te doen. Ik zeg een vaste item net zoals bij Life and cooking
mits er dierlijk vet aan zit waar dbindt de thc zichquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja zoals hij al zei... je kan overal wiet in gooien![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |