Ah, Beautiful Creature wasquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef ranja het volgende:
De nieuwe Juliana Hatfield dus. Natuurlijk weer goed. Het vorige album, Made in China, was het ruigste en ongepolijstste album wat ze ooit had gedaan, nu is ze weer terug naar de wat softere kant, het best vergelijkbaar met haar album Beautiful Creature (2000).
pieppieppiepklein inderdaad, of zoals Bettie Serveert het zo mooi zei ooit: hun hit 'Kid's Alright". Hit? Nou ja, hitje. Nou ja, de clip is een keer op mtv gedraaid.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:14 schreef crystaltrench het volgende:
Ik ken haar alleen van The Lemonheads, en dat liedje "My Sister" dat een pieppieppiepklein hitje was toen ik nog jong was ;-)
hm redelijk, via hun label luister ik nu naar Deadly Sins, dat bevalt me beterquote:Op zondag 7 september 2008 15:46 schreef Doc het volgende:
Punkpop-met-zangeres (en staande bas): The Creepshow uit Canada
Haar nieuwe album is weerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, Beautiful Creature wasImo eén van haar beste albums (met Only Everything en In Exile Deo), dus dat belooft wat. Made In China vond ik niet zo bijzonder.
waar is dit een reactie op?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:01 schreef J_TM het volgende:
@Ranja, ik neem aan dat je een grapje maakt; een tijd geleden heb ik het nog over zangeres Lauren Laverne gehad en haar carriere-move tot BBC-presentatrice (o.a. de bijna-jaarlijkse verslaggeving van Glastonbury).
Kirsten had een vrij ruime rol voor een percussionist op haar eerste album (en de bijbehorende tour).quote:Op maandag 29 september 2008 12:42 schreef J_TM het volgende:
Dar Kenicie niet zou zijn genoemd in dit topic.
And now for something slighty different; kent iemand ook gitaarbandjes met zangeres en percussionist ?
ranja, had je deze nog beluisterd? Lijkt me een uitermate geschikt bandje voor je.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:42 schreef Z het volgende:
The Vivian Girls.
http://www.myspace.com/viviangirlsnyc
Soort van Electrelane meets Raveonettes zo op het eerste gehoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |