vertel eens dan? zijn politieagenten acteurs dan?quote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat ventje die er net in is gekomen is een acteur, die ken ik van de politieschool.
De lol is er voor mij af......
Is een acteur van een bedrijf, die de politieschool ook inhuurd.quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Is hij acteur of politieman dan of beide?
dat "alles is nep"? Een sarcastisch inkoppertje op dingen die hij al 1000x heeft moeten horen, via Stephan etc..quote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Nee maar vonden jullie over de opmerking van Bart bij de Miljonair Fair tegen die Lesley look a like!?
quote:Op maandag 11 december 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
Bart oppert het plan om Huub morgen dronken te voeren.
En leest nu rustig de krant....ook alleenquote:Op maandag 11 december 2006 23:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Die Huub is al aan het schoonmaken...Alleen!![]()
Nogmaals, op de politieopleiding zijn er acteurs.........quote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef farceman het volgende:
[..]
vertel eens dan? zijn politieagenten acteurs dan?
Echt waar! De false vos!quote:Op maandag 11 december 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
Bart oppert het plan om Huub morgen dronken te voeren.
luister je zelf welquote:Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
iemand uit de horeca 'kok' dronken voeren...
Naieveling!
Ik kom zelf uit de horeca, en dat is een no-go Bartje...
Hij miste altijd de trein, en ik moest voor hem invallen. Daarom ken ik hem ook...quote:Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nogmaals, op de politieopleiding zijn er acteurs.........
Lesley kwam me al bekend voor, maar die nieuwe is zeker een acteur.....
Ik reageerde op wat ik quotte, ik had het zelf niet gehoord.quote:Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef n1ek het volgende:
[..]
luister je zelf welBart zat zelf in de horeca en zei gelijk dat Huub daar ook in zat en dat het dus lastig zal worden
Dat is dus echt de woord die ik zoek. Hij is de hofnar van het spel!quote:
Wel een slechte B-acteur dan......Speel dan of je zelfverzekerd bent.quote:Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nogmaals, op de politieopleiding zijn er acteurs.........
Lesley kwam me al bekend voor, maar die nieuwe is zeker een acteur.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |