huub naar silvia en brian. heeft brian zich netjes gedragen bij z'n binnenkomst? heb ik gemist.quote:Op maandag 11 december 2006 23:27 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Huub heel blij is dat llona er is en dat Eveline weg is. Eveline was vorige keer ook al zo ongelooflijk lomp tegen 'm.
Nena begon....die doet ook bijdehand.quote:Op maandag 11 december 2006 23:20 schreef farceman het volgende:
Huub en Nena worden geen vrienden geloof ik zo, hij doet beetje neerbuigend
jep, nu compleet (ook bb.roy)quote:Op maandag 11 december 2006 23:32 schreef avonne het volgende:
streams dood?
Nena: 'wat is je doel, nog steeds om bekend te worden ofzo?'quote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nena begon....die doet ook bijdehand.![]()
bij mij ook alles streams wegquote:Op maandag 11 december 2006 23:32 schreef Flyduck het volgende:
Nou bij mij liggen alle streams er weer uit...
jupquote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
alles weer terug
Is hij acteur of politieman dan of beide?quote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat ventje die er net in is gekomen is een acteur, die ken ik van de politieschool.
De lol is er voor mij af......
lompquote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Nee maar vonden jullie over de opmerking van Bart bij de Miljonair Fair tegen die Lesley look a like!?
vertel eens dan? zijn politieagenten acteurs dan?quote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat ventje die er net in is gekomen is een acteur, die ken ik van de politieschool.
De lol is er voor mij af......
Is een acteur van een bedrijf, die de politieschool ook inhuurd.quote:Op maandag 11 december 2006 23:36 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Is hij acteur of politieman dan of beide?
dat "alles is nep"? Een sarcastisch inkoppertje op dingen die hij al 1000x heeft moeten horen, via Stephan etc..quote:Op maandag 11 december 2006 23:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Nee maar vonden jullie over de opmerking van Bart bij de Miljonair Fair tegen die Lesley look a like!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |