Die heeft er vaak te veel last van!quote:Op maandag 11 december 2006 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart wordt te arrogant. Die krijgt werkelijk kapsonis.
Of.... Jank hier dat je streams het niet doen.....quote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Day het volgende:
Mensen, misschien wordt het nu tijd om een 'help mijn streams doen het niet'-topic te openen? Dan kunnen we hier gewoon verder met COS.
hoe ontopic kan je gaanquote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Day het volgende:
Mensen, misschien wordt het nu tijd om een 'help mijn streams doen het niet'-topic te openen? Dan kunnen we hier gewoon verder met COS.
Als je geen problemen hebt, hoef je je niet aangesproken te voelen, LS!quote:Op maandag 11 december 2006 22:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag dan een MOD zijn, maar hier werken de streams het nog perfect![]()
![]()
Help, mijn streams doen het niet!quote:Op maandag 11 december 2006 22:44 schreef Day het volgende:
ik vind dit werkelijk respectloosquote:Op maandag 11 december 2006 22:50 schreef D.Rose het volgende:
NL: Vind je het heel erg als we ff met z'n 3'en zitten?
Ik zou graag die nep-Antiliaan leeg zuigen, daarna Natasiaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 11 december 2006 22:56 schreef fokkerd het volgende:
NL: ik ga morgen met bart praten en we gaan hem leegzuigen, ja ja. Ilona: hmm hou je me op de hoogte?
Nl: tuurlijk..
nee hoor werkt niet, erg vervelend dit. wat is er nou veranderd, kan ik daar even over nadenken. ik zit hier ook nog eens op een osx computer, niet de standaardquote:Op maandag 11 december 2006 22:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
gooi ff je cookies en internetgeschiedenis leeg... misschien helpt dat.
Dan zul je de concurrentie met Nena aanmoeten.quote:Op maandag 11 december 2006 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou graag die nep-Antiliaan leeg zuigen
Ik heb geen problemen met de streams gehadquote:Op maandag 11 december 2006 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Even ter info: De "normale" (Garnier) streams zijn weer operationeel
(sorry voor offtopic Day, maar hier brengt het meer streamers onder de aandacht)
Dat komt omdat je ws. de streams al aan had staan en dus "ingelogged" was op de server, als je refreshed (en dus opnieuw moest connecten) dan kreeg je gewoon een zwart schermquote:Op maandag 11 december 2006 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de streams gehad
toch nog iemand die ilona vertrouwdquote:Op maandag 11 december 2006 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
waarom komen er van die jonge broekie in? En geen een echte kerel van 41.....????
Aan de ene kant snap ik het wel, want als je één maal een Egbert hebt gehad, dan wil je geen 2e kans.
Maar niet iedere 40+ is zoals Egbert. Er bestaan ook nog mensen met humor. Een anti-talpa. Maar die wel voor ........................................... Ja wat eigenlijk, waar kan ik voor zorgen?????
Wat ik jammer vind.... Het huis in... Ilona steunen en een blok vormen.
Dan is het hele huis aan puin met de tactiecten.....![]()
Daar komt geen Nazi-neal, Bart, Brian Nena doorheen......
Bart begint meteen over de strategie....
Hij is bangggggggggggggggggggggggggggg
volgens mij ben je niet verplicht om tegen bart of nathanael te praten. ik geloof niet dat ik antwoord op hun vragen zou geven.quote:Op maandag 11 december 2006 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat uithoren is wel leuk....
Bart haakt af.....
Nazi-Na gaat door met de opmerking: "Ik stel vaak goede vragen..."
dat is gewoon die stijl.. big upsquote:Op maandag 11 december 2006 23:16 schreef Leandra het volgende:
Jezus...... Nathanael doet echt alsof ie al 5 jaar in die villa woont![]()
hij is dus niet nieuw, een gouwe ouwe zeg maarquote:Op maandag 11 december 2006 23:17 schreef Gigageil het volgende:
Bart begin ik een beetje de schurft aan te krijgen met z'n zelfverzekerde gelul.
En Nena zegt ook eens wat voor de verandering.....Miss glim-lip....
Laat die gozer gewoon ff met rust. Lafaards..... met z'n allen bij een nieuwe op z'n nek springen. Bart was helemaal van slag, de eikel.![]()
Sterker nog, hij doet of de villa al van hem is.....quote:Op maandag 11 december 2006 23:16 schreef Leandra het volgende:
Jezus...... Nathanael doet echt alsof ie al 5 jaar in die villa woont![]()
Allebei geen gelijk...... neem het gemiddelde en je zit ongeveer goedquote:Op maandag 11 december 2006 23:22 schreef Flyduck het volgende:
huub zij dat er 460.000 kijkers zijn voor DGK.. maar het zijn er al heel lang rond de 250.000
ik hoop wel Huub met z'n goede bedoelingen ook in staat is om wat flink achterbakse streken uit te halen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allebei geen gelijk...... neem het gemiddelde en je zit ongeveer goedrond de 350.000 ongeveer dus.
Je verwacht het wel... ze zullen 'm toch niet voor de kat z'n kut hebben gecast.quote:Op maandag 11 december 2006 23:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik hoop wel Huub met z'n goede bedoelingen ook in staat is om wat flink achterbakse streken uit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |