Liefde maakt blind?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:45 schreef moowriece het volgende:
[..]
Als hij lijkt op je ex, waarom ben je dan ooit op zo'n gast gevallen dan?
De dames zijn melig en zitten iemand uit de wasserette te pesten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:48 schreef n1ek het volgende:
Vanwaar die lachbui? waar ging dat over... Of was het weer een van de Natasia lachuitspattingen?
Ik denk juist dat er meer complotten zijn nu.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd hoelang de dames de sfeer onderling zo kunnen houden.
Geen Stephan en Evilene meer die complotten aan het smeden zijn, ze zijn op zichzelf aangewezen, nu maar hopen dat ze met de heren op 1 lijn komen over t wegstemmen van Nathanael.
als een sukkel:quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef farceman het volgende:
mijn stream viel uit: .NL vroeg heb je mij zien huilen wat antwoordde hij toen?
Bart gaat hem er nog maanden lang inhouden.. NL zorgt voor die frisse input op een hoger niveauquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:49 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd hoelang de dames de sfeer onderling zo kunnen houden.
Geen Stephan en Evilene meer die complotten aan het smeden zijn, ze zijn op zichzelf aangewezen, nu maar hopen dat ze met de heren op 1 lijn komen over t wegstemmen van Nathanael.
Zal Huub dat wel kunnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:51 schreef Day het volgende:
Hoe hij iedereen ook rond loopt te commanderen!
En ze pikken het nog ook!
Oh Huub, please, ik smeek het je: haal 'm onderuit!!!!!!
Ontzettend jammer. HIj heeft alle kans om .NL onderuit te halen, maar niet benut. Stumperd!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:50 schreef Sonique het volgende:
Tis zo jammer dat hij niet z'n huiswerk heeft gedaan!.
Jammer..
Zo zeg, jij hebt je 'stumperd' oordeel snel klaarquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ontzettend jammer. HIj heeft alle kans om .NL onderuit te halen, maar niet benut. Stumperd!
Emoties, Scan, emotiesquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zeg, jij hebt je 'stumperd' oordeel snel klaar
waar ging het over, ik zat bij stream 1 en 2?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:55 schreef Day het volgende:
Weet Huub dit echt allemaal niet of speelt hij dit?
Die onverschillige toon ook van .NL! Maar hij maakt zich volgens mij toch wel een beetje zorgen. Hij rookt weer veel en volgens mij is de drank ook weer naar boven gehaald.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Liefde maakt blind?![]()
En ik wil weer .NL op z'n bek slaan!Mag ik?
Dat die gasten die grote muil van hem pikken. Laat mij 1 week in dat huis, ik sloop 'm!!!
Dat kan die jongen niet, hij heeft geen levenservaring......mischien als ie gezopen heeft, maar nu komt ie nog niet uit de verf in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:51 schreef Day het volgende:
Hoe hij iedereen ook rond loopt te commanderen!
En ze pikken het nog ook!
Oh Huub, please, ik smeek het je: haal 'm onderuit!!!!!!
hij is er net; en dan gelijk met nl en bquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:58 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat kan die jongen niet, hij heeft geen levenservaring......mischien als ie gezopen heeft, maar nu komt ie nog niet uit de verf in ieder geval.
Toch zijn ze knap zenuwachtig die twee boys.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:59 schreef Day het volgende:
Huub, je geeft teveel info weg.
Geheimzinnig doen, jongen, geheimzinnig. Maak Bart en .NL para!
Naja niet onderuit. Het was een controle vraag.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ontzettend jammer. HIj heeft alle kans om .NL onderuit te halen, maar niet benut. Stumperd!
getuigd wel van lef toch. mooi hoor, B en .NL doen een beetje mafioso aan zo, met bart als de domme broer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:00 schreef neferhone het volgende:
[..]
hij is er net; en dan gelijk met nl en b![]()
.NL is geïrriteerd door Huubs opmerking net (dat huilen en over z;n zoontje).quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch zijn ze knap zenuwachtig die twee boys.
Met zijn ingeademende boer trekje en zijn hand voor zijn mond, 't zou zo een smiley moeten van bestaan!quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:01 schreef Day het volgende:
Oh Bart zet z'n arrogante stemmetje weer op.
M.a.w.: ik bepaal of jij hier mag blijven of niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:02 schreef Leandra het volgende:
Die Bart![]()
Bart tegen Huub: Nathanael had het voordeel, die kwam binnen en die is bij mij gelijk in de smaak gevallen, en waarschijnlijk bij meer mensen, en jij de vorige keer duidelijk niet.
Er zit alleen wel 20 jaar levenservaring tussen Stephan en Huub..... en dan is dat in het geval van Stephan niet zo heel veel maar wel genoeg om zich te handhaven toen hij dat wilde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het irritant dat Huub zich voor alles verantwoord... Waarom?
Fuck Evelien, ik heb één woord voor Huub: Stephan.
Ongelooflijk dat hij overal braaf antwoord op geeft.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:04 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het irritant dat Huub zich voor alles verantwoord... Waarom?
Fuck Evelien, ik heb één woord voor Huub: Stephan.
Ik doel meer dat hij iemand dissed die het huis uit is en hoe NL en Bart dat insmeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit alleen wel 20 jaar levenservaring tussen Stephan en Huub..... en dan is dat in het geval van Stephan niet zo heel veel maar wel genoeg om zich te handhaven toen hij dat wilde.
Of Huub zich kan handhaven hangt van de toeschietelijkheid van de anderen af.
misschien is het een spelquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat hij overal braaf antwoord op geeft.
Daar gaat mijn drooom!![]()
niet mee eens, is ook niet zo. hij word nogal intimiderend benaderd door de 2. juist heel knap dat hij nog niet slaapt maar de "confrontatie" aangaat. de 2 verliezen hier in mijn ogen. zeer autoritair, zeer unfair.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:04 schreef farceman het volgende:
Haha toch wel mooi hoor om te zien dat die Huub echt helemaal gesloopt wordt, hij delft op alle punten het onderspit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |