Ik als man, mocht er niet over oordelen.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De dames iig beter dan de heren...... maar dat lijkt hier ook zo te zijn, de dames hier hadden vrijwel allemaal vanaf het eerste moment dat Nathanael binnenkwam een afkeer van hem.
Op dit moment lijkt me dat de verkeerde volgorde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:22 schreef Day het volgende:
De dames trekken ondertussen hun eigen plan.
Eerst Huub, dan .NL!
Natasia heeft net wel toegezegd mee te gaan bij een stemming tegen Nathanael, voor wat zo'n toezegging nu waard is hoor..quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
ok.
Waarom denk je dat Nathanael zo heeft lopen Janken toen?
Waarom viel hij bij Natasia in de armen?
Natasia moest vroeg op voor de paarden
Hoe laat ging Nathanael naar bed,
De kans zou vrij groot zijn dat hij Natasia tegen het lijf zou lopen.
Hoe groot is het medeleven van Natasia.
Etc etc...
Voor mij ook. .NL moet er eerst uit. Ik hoop dat de dames dat gaan beseffen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt me dat de verkeerde volgorde.
Nel is strontvervelend voor de sfeer met zijn spelletjes.
Huub (lijkt me tot nu toe) niet zo'n stoker te zijn.
Geef dan ook een voorbeeld waarom je dat aanneemt. Wat hoor en zie je bijvoorbeeld dat je aan kan nemen dat Natasia mee zal stemmen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het nooit. Net als jouw theorietjes over NL..... het is een aanname nav de beelden die ik zie en de gesprekken die ik hoor.
Aha, goed argumentquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Natasia heeft net wel toegezegd mee te gaan bij een stemming tegen Nathanael, voor wat zo'n toezegging nu waard is hoor..
Natasia pleurt NL er zonder nadenken uit als Bart en vooral Brian dat aangeven!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Geef dan ook een voorbeeld waarom je dat aanneemt. Wat hoor en zie je bijvoorbeeld dat je aan kan nemen dat Natasia mee zal stemmen.
Ik heb ondertussen al een voorbeeld gegeven waarom ik denk dat ze niet mee zal gaan.
Hmm, Ik denk dat Brian net even wat meer in z''n mars heeft dan Bart...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef Gigageil het volgende:
Brian hoort er nou nog bij, maar ze laten hem vallen als een baksteen als het ze uitkomt. Nu kunnen ze hem nog gebruiken. Maar dat Bart hem erbij riep, net, zegt mij genoeg over Bart.
Zo snugger is Brian niet. Hij immiteert Bart en nou ook NL.....
Hij voelt zich de king dat ie bij de grote jongens hoort.![]()
Vaak is simpel het beste.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Jammer dat de meiden wel "zo'n denkniveau" hebben (behalve Sylvia dan). Het is wel zo dat NL slimmer is dan Ilona, Natasia en Nena.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Natasia pleurt NL er zonder nadenken uit als Bart en vooral Brian dat aangeven!
hou eens opquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaaaaa, bek dicht.... Want ik wil een vette, niet gemotiveerde dikke negerin, uit dit huis....
Doeiiiiiiii ga je kids zoeken, dan doe je nog iets goeds in je leven.....
LS, kan het een tikkie minder?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaaaaaa GILLEN, om Lesley te ontslaan..... OK, eens... Maar eerst Natasiaaaaaaaaaaaa
Ik vind hem ook eng, ik heb de eerste week zelfs vrijwel geen streams meer gekeken, het duurde even maar toen realiseerde ik me dat hij niet alleen qua uiterlijk heel erg op mijn ex lijkt (op haar en lengte na) maar zelfs qua houding (zelfde manier van vasthouden van sigaret en zijn complete lichaamstaal)quote:
Nee, LS.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Day???? Zou jij de plaats van Natasiaaaa innemen?
Dus je beoordeelt iemand die je niet kent op het uiterlijk van je Ex?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind hem ook eng, ik heb de eerste week zelfs vrijwel geen streams meer gekeken, het duurde even maar toen realiseerde ik me dat hij niet alleen qua uiterlijk heel erg op mijn ex lijkt (op haar en lengte na) maar zelfs qua houding (zelfde manier van vasthouden van sigaret en zijn complete lichaamstaal)
Toen leek de rest ook ineens op z'n plek te vallen: te veel drinken, interessant ouwehoeren, maar vooral allemaal bla bla blaat.
Nu ik echter weet wat mijn directe afkeer veroorzaakt heeft zie ik gewoon wat een zielepiet het is.
Een zielepiet waar ik geen medelijden mee heb overigens![]()
Heb je het nu over .NL of Huub?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind hem ook eng, ik heb de eerste week zelfs vrijwel geen streams meer gekeken, het duurde even maar toen realiseerde ik me dat hij niet alleen qua uiterlijk heel erg op mijn ex lijkt (op haar en lengte na) maar zelfs qua houding (zelfde manier van vasthouden van sigaret en zijn complete lichaamstaal)
Toen leek de rest ook ineens op z'n plek te vallen: te veel drinken, interessant ouwehoeren, maar vooral allemaal bla bla blaat.
Nu ik echter weet wat mijn directe afkeer veroorzaakt heeft zie ik gewoon wat een zielepiet het is.
Een zielepiet waar ik geen medelijden mee heb overigens![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef Myriam1978 het volgende:
en na zo'n droom ga je nog het huis in!?![]()
![]()
LS, ze is zo zwart als de nacht, dus geloof mij maar dat ze een negerin is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zeg nu eerlijk......... Dat gebrul!!!
Die aandacht!!!!!
Zo ken ik niet een Day....
Wel een Janine en een Natasiaaaaaa
Nu is ze ineens een kind van God.........
Ze is gewoon een anti-negroïde persoon, zonder hart.
En ze liegt dat ze altijd bidt....
Nog NOOIT heb ik haar zien bidden.
Ze bidt voor zieke kindjes....................................
Dit is een leugen...... Ze is een JUDAS... Wedden dat ze niet gaat bidden voor het bidden gaan?
Nee je leest niet goed...... ik had een directe afkeer van Nathanael en ik wist niet waardoor dat kwam...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus je beoordeelt iemand die je niet kent op het uiterlijk van je Ex?
ok....
Dat wordt [NL-modus]Pricelessp/NL-modus]!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:43 schreef rooie3 het volgende:
Wat een verwaande kwast die NL
Wat zal het lachen zijn als hij eerder ging dan Huub.
Sorry meis, ik wilde COS zijn.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:41 schreef Day het volgende:
[..]
LS, ze is zo zwart als de nacht, dus geloof mij maar dat ze een negerin is.
En kun je a.u.b. iets rustiger doen, je jaagt iedereen weg!
Ik wilde al zeggen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee je leest niet goed...... ik had een directe afkeer van Nathanael en ik wist niet waardoor dat kwam...
Na een tijdje, toen ik me realiseerde dat hij qua uiterlijk, houding en karakter exact is zoals m'n ex snapte ik iig wel waarom ik er direct een afkeer van had.
En in dit geval..... if it looks like a duck, walks like a duck, quacks like a duck... it usually is a duck.
Dit is gewoon hetzelfde type onbetrouwbare man.....
De afkeer was er dus gelijk, de overeenkomsten zie ik pas een dag of 2, maar het verklaart wel m'n afkeer.
Als hij lijkt op je ex, waarom ben je dan ooit op zo'n gast gevallen dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee je leest niet goed...... ik had een directe afkeer van Nathanael en ik wist niet waardoor dat kwam...
Na een tijdje, toen ik me realiseerde dat hij qua uiterlijk, houding en karakter exact is zoals m'n ex snapte ik iig wel waarom ik er direct een afkeer van had.
En in dit geval..... if it looks like a duck, walks like a duck, quacks like a duck... it usually is a duck.
Dit is gewoon hetzelfde type onbetrouwbare man.....
De afkeer was er dus gelijk, de overeenkomsten zie ik pas een dag of 2, maar het verklaart wel m'n afkeer.
Omdat ik toen nog niet door de bla bla bla heenkeekquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:45 schreef moowriece het volgende:
[..]
Als hij lijkt op je ex, waarom ben je dan ooit op zo'n gast gevallen dan?
Als die Huub er niet was had NL een grote kans de volgende te zijn. Wat dat betreft komt het hem wel lekker uit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dat wordt [NL-modus]Pricelessp/NL-modus]!
Ik hoop dat de dames dat doorzetten.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:44 schreef Day het volgende:
[..]
Dat wordt [NL-modus]Pricelessp/NL-modus]!
Ik hoop dat de dames dat doorzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |