[DGK COS #2] Nena d'r vriendinnen vertrekken ;(quote:Op maandag 11 december 2006 23:47 schreef Veulen het volgende:
Okee die huub heb ik de vorige keer niet gezien. Hoe erg was die?
(iemand een COS nummertje ofzo?)
Ze negeert hem al dagen of zet 'm voor lul. Ze zit er nu alleen maar omdat ze verdrietig is en ze zeker weet dat ze van Brian troost krijgt. Morgen staat hij weer op ignore.quote:Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als ze gewoon als vrienden hun verhaal bij elkaar kwijt kunnen. Daar hebben ze denk beiden behoefte aan.
Begrijp jij hem niet ofzo?quote:Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
NL moet er uit, die moet eruit
Hij kan het controleren, terwijl hij in tranen was......
Cliché Ik kan het lezen......quote:Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Begrijp jij hem niet ofzo?
Waarom denk je dat hij dat zegt?
En wat kan hij lezen uit de reactie van Bart?
Bart denkt dat.quote:Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef tipsch het volgende:
NL en Bart lijken zo zeker van hun zaak. Ze hebben het alweer over het gunnen vd winst. Beide zijn ervan overtuigd dat het 1 van hun is.
Brian vertrouwt .NL voor geen meter. Hij blijft niet voor niks bij hem uit de buurt.quote:Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef happyme28 het volgende:
Kijk... Brian is slim, die ziet het. NL moet er eerst uit. Die Huub komt later toch wel.
Jammer alleen dat hij dat niet meent.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian, die Papamieto, Engels, Nederlands praat.....
Yo solo digo una cosa.....
No miente, habla con tu corazon.....
Ik zeg maar één ding
Lieg nooit, praat met je hart.
Had dit niet in 1 bericht gekund?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij dat niet meent.
Ik heb geen gitaar nodig.
Geen Antilliaanse invloeden.
Brian is gewoon een player, een loverboy.
Waarom krijg ik een waarschuwing?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:09 schreef Day het volgende:
De heren zijn zelfverzekerd dat de dames meestemmen.
Als ik hun was zou ik dat niet zijn....
Sorry, maar ik kan echt genieten van zijn spel nu.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
En NL maakt zich ook belachelijk nu.![]()
Brian gaat ook zeker mee, Huub uiteraard ook zolang hij het zelf maar niet is. En dan zal Bart zijn woord moeten houden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:10 schreef avonne het volgende:
Sylvia vroeg "Doet iedereen mee om Nathanael eruit te stemmen?"
Nena "Bart doet dat alleen als alle anderen meegaan"
Ilona "Nou, dan ga ik misschien wel een stemming aanvragen"
GO GIRLS !!
Heeft Syl dat gevraagd ja!?quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian gaat ook zeker mee, Huub uiteraard ook zolang hij het zelf maar niet is. En dan zal Bart zijn woord moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |