Ik bedoel eigenlijk je hebt gewoon de bruine bloemen, die nog 'rechtop' staan maar ik heb ook bruine en die staan al helemaal plat en je kunt ook niet zien welke soort het is.. Heeft het nog zin die water te geven?quote:Op maandag 11 december 2006 23:41 schreef Ardenlyn het volgende:
Kijk nu maar hopen dat mensen het ook gaan lezen de regels
Zo ver ik het nu kan bedenken zijn dat de belangerijkste regels.
Bloemen die dor zijn (bruin) die geef je water en zijn de volgende dag weer mooi.
Bloemen die nog mooi zijn hoef je geen water te geven.
Ow diequote:Op maandag 11 december 2006 23:45 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk je hebt gewoon de bruine bloemen, die nog 'rechtop' staan maar ik heb ook bruine en die staan al helemaal plat en je kunt ook niet zien welke soort het is.. Heeft het nog zin die water te geven?
Ohhh haha daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ow die
Dat zijn geen bloemen maar klavers.
Als je mazzel hebt dan pluk je een klavertje 4 maar als je pech hebt pluk je hem stuk. Die hebben geen water nodig. In de zomer en lente zijn die mooi groen.
Nu lijken ze dood maar zolang je ze niet plukt blijven ze liggen
ja dat kloptquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef mini-lellan het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je ook fosielen kon opgraven?
Is dat geen onkruid?!quote:Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ow die
Dat zijn geen bloemen maar klavers.
Als je mazzel hebt dan pluk je een klavertje 4 maar als je pech hebt pluk je hem stuk. Die hebben geen water nodig. In de zomer en lente zijn die mooi groen.
Nu lijken ze dood maar zolang je ze niet plukt blijven ze liggen
ja kijken waar zo barst in de grond zit daar graven als je gelukt heb dan heb je fosiel .quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:46 schreef mini-lellan het volgende:
Ik had ergens gelezen dat je ook fosielen kon opgraven?
Je moet zoeken naar nog 2 sneeuwballen en dan maak je een vrouwtje voor hem. wel naast hem zetten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:02 schreef Sashi het volgende:
Laatst had Elvis(die leeuw) een throne weggegooid en ik had zelf nog geen tijd gehad om de vuilnis na te kijken...en toen had iemand m gejat, baalde ik wel even van!
even een vraagje: mijn sneeuwman verveelt zich, is daar wat aan te doen? En kan ik hem ook kleding aantrekken of mutsjes op zetten? (hoor mij nou.....)
Hmmm..waar kan je die fosielen terug vragen dan? Bij die uil in de hal krijg ik niks.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:09 schreef Sashi het volgende:
je kan ook de fossielen terug vragen en dan verkopen aan Nook.....best veel geld krijg je ervoor...
Oh, jammer, had m wel aan willen kleden, die sneeuwpop dan he hahaha
Ik kon hem gister al kopen. Ik heb het spel gister gekocht, dus het kann altijd lijkt me dan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:35 schreef Sammetje het volgende:
Mijn sneeuwpop was niet mooi genoeg voor een prijs :-(
By the way.....wanneer kan je een grote kerstboom kopen? Zeker alleen als je de meest uitgebreide Nook hebt?
klopt maar het probleem is dat hij hem al heeft en ik hem nu terug wil.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:15 schreef Sashi het volgende:
@mini-lellan die uil vraagt op een gegeven moment of hij hem mag houden..op dat moment kan je ook kiezen om hem terug te vragen..
Dat kan niet, had je m maar niet moeten donerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
klopt maar het probleem is dat hij hem al heeft en ik hem nu terug wil.
Op het strand. Hij liep te zeiken dat hij mensen benen wou en ik kreeg een foto en dook ie weg. Maar het is een beetje saai met al dat sneeuw. Ik heb zin in de zomer!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef VAgeNERATION het volgende:
Waar ben jij een zeemeermin tegengekomen Mini lellan?![]()
nog nooit van gehoord![]()
M'n Lab gaat er ook uit, denk dat er nu echt een keuken gaat komen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is Pascal. Geen zeemeerminquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:23 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Op het strand. Hij liep te zeiken dat hij mensen benen wou en ik kreeg een foto en dook ie weg. Maar het is een beetje saai met al dat sneeuw. Ik heb zin in de zomer!![]()
Ja Pascal inderdaad!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:30 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Dat is Pascal. Geen zeemeermin
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:43 schreef Maraca het volgende:
Ik had gisteren die kleine kerstboompjes gekocht en verstuurd naar mijn bewoners (was een idee van iemand op dit forum). Ik had in het bericht "Merry Christmas!" gezet. Krijg ik nu allemaal boze brieven terug"Write English!" en "Are you trying to make me feel dumb?!"
![]()
Hmm...ik heb geen commentaar gehad op me brieven. Ik heb Nook trouwens afbetaald en morgen gaat ie me huis fixe en z'n eigen winkel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef Reintji het volgende:
Grappig inderdaad. Soms is er geen touw aan vast te knopen. Alhoewel, op de Cube stuurde ik wel eens zo brieven: ioahsd wogh o;whg niorgh;io hago;wihg! En dan kreeg je een leuke brief terug, terwijl je op een engelstalige brief inderdaad boze brieven kreeg. In AC:WW is het wel wat beter geworden heb ik het idee.
Zit af en toe echt leuke humor in dit spel... Had ik niet verwacht ben normaal nooit zo gamerig, maar soms zit ik gewoon hardop te lachen bij het lezen van die tekstbalonnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:35 schreef Blue007 het volgende:
@Maraca:![]()
Ken dat... met Yay Day had ik tegen 1 gezegd, dat ik haar 'mooi' en lief vond.. liep ze kwaad en beledigd weg!
Of ik niks lievers kon verzinnen.....hahaha
toegevoegd. BTW me poort is open.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef JK het volgende:
Mijn gegevens ;
Friendcode : 2363-0946-5407
Naam : JK
Plaatsnaam : Celestis
Pas net begonnen, dus moet nog heuuulll veuull uitzoeken.
Ik ga nu mn nest in, komt morgen wel goed denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:52 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
toegevoegd. BTW me poort is open.![]()
Tijno!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:02 schreef Zwaalie het volgende:
Zwaalie to the rescue!
Hier is mijn (perfect) snowman guide. Hij is wel in het engels, dus mocht ie vertaald moeten worden dan hoor ik het wel.![]()
How to make a (perfect) snowman guide
To make a (perfect) snowman it's very important that the snowballs have the right size. The one below should be bigger than the one on top. You can make snowballs larger by rolling them over the snow and smaller by rolling them over the bare ground. Make sure at first to push really gently at the snowball, since pushing it hard against an object may break it.
What I do to check the balls are the right size is the following. When you stand next to the snowball in a horizontal line, making sure the bottom of your characters face is in one line with he bottom of your snowball. The top of the biggest snowball should reach no further than the top of your characters head and the smallest ball should reach just above the top of your charcters eyes.
Next you make sure that the biggest snowball is in a nice open spot (without making him much larger or smaller when moving ofcourse). Then you make sure the smallest snowball is in a strait vertical line under your big snowball (but nowhere near touching). Then you push the small snowball in a straight line (upward motion on the screen) and the small snowball should pop on top of the big snowball, making a snowman.
Good luck!
Klopt. Heb vandaag me 1e Snowman cadeau gekregen namelijk een Snowman Lamp! En me huis is ge-upgrade alleen is Nook vandaag dicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Kadootje krijg je vanzelf in je brievenbus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |