Omgeving Den Haag, vlak bij de kust (ik zie het vuurwerk in Scheveningen zeg maar). Maar de koepel rammelt al aardig... (en ik word er erg zenuwachtig van als ik de weerberichten ziequote:
De lul dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Omgeving Den Haag, vlak bij de kust (ik zie het vuurwerk in Scheveningen zeg maar). Maar de koepel rammelt al aardig... (en ik word er erg zenuwachtig van als ik de weerberichten zie)
Tyfusdonker en kooouudd, en windquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik net op mijn fietsje naar het strand
Ik kom jou ook overal tegen hequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik net op mijn fietsje naar het strand
Alles is relatiefquote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben de eerste op 31-12, dus valt nog wel mee toch?
jij ook speedsterquote:Op maandag 1 januari 2007 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beste wensen allemaalen laten we hopen op een mooie storm jaartje
natuurlijk vol met regen/onweer/sneeuw
![]()
Topic stond ook eerst achter de schermen (en daar zijn de meeste mensen idd blauw).quote:Op maandag 1 januari 2007 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Een blauw topic, het moet niet erger worden
Eng he? Slowchat?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Topic stond ook eerst achter de schermen (en daar zijn de meeste mensen idd blauw).
Was eigenlijk een mini-overleg topic of zoiets, nu is het een SC-topic of iets.
Eigenlijk weet ik nog steeds niet waarom dit topic bestaat (hoe en waarom ?). Het was er dat is het enigste wat ik weet.
TT aangepast overigens.
Dit is het enigste in heel DE?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Topic stond ook eerst achter de schermen (en daar zijn de meeste mensen idd blauw).
Was eigenlijk een mini-overleg topic of zoiets, nu is het een SC-topic of iets.
Eigenlijk weet ik nog steeds niet waarom dit topic bestaat (hoe en waarom ?). Het was er dat is het enigste wat ik weet.
TT aangepast overigens.
Dat andere is een FeedBack topic. Voor de wat meer serieuze zaken. Topics en postings die wegwaaien, omvallen of zo. Elk forumpje schijnt zo'n ding te hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is het enigste in heel DE?![]()
Als je weet waarom het bestaat meld je het dan even?
Voel me wel voor de gek gehouden, van [DE-FB] A Perfect Disaster naar hier.
Tis niet het zelfde he.![]()
Wat lief dat je dat uitlegt.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat andere is een FeedBack topic. Voor de wat meer serieuze zaken. Topics en postings die wegwaaien, omvallen of zo. Elk forumpje schijnt zo'n ding te hebben.
Thnxquote:
Staat nu ook in Weer picca'squote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef picobyte het volgende:
U vroeg Pics:
Picca's genoeg he op inernet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |