Zal morgen wel even zoeken (waarschijnlijk dindsdag dusquote:Op zondag 31 december 2006 20:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Plz, do, Bij het ontwerp bij dit forumpje ben ik niet verder gekoem dan #001-010 DASOO topics.
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 22:38 schreef IedeK. het volgende:
Hoe maak je thumnails naar je foto's?
Want om hier nou bijna 30 foto's neer te gaan zetten, lijkt mij een beetje teveel van het goede.![]()
Via een ander topic werd me verteld hoe het moet:quote:
quote:Gewenste plaatjes aanvinken, dan zitten er onderaan de pagina 4 formulier-knoppen, dan druk je op "Generate HTML and IMG code".
Dan krijg je 4 opties, waarvan 2 met thumbnails. De bovenste twee zijn in HTML, de onderste twee in UBB.
Kies maar
Mooi verschijnsel vind ik dit altijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:11 schreef Drugshond het volgende:
Sommige foto's zullen wel bekend voorkomen. Deze heb ik kunnen destileren uit de DASOO-reeks die vroeger in [GC] stond. Maar de bedoeling van dit topic lijkt me vrij duidelijk.
Post hier alle foto's die iets met het weer te maken hebben.
O ja, Je hoeft hiervoor geen professionele fotograaf te zijn.
[afbeelding]
Hier net ook wat mammatus, al stelde het weinig voor:quote:Op maandag 1 januari 2007 23:32 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Mooi verschijnsel vind ik dit altijd.
Mijn bijdrag:
[afbeelding]
Ik zie er geen mammatusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier net ook wat mammatus, al stelde het weinig voor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |