Kijk even in het FA topic, tzt. geven we het beestje een naam.quote:
Kweet dat de naam nog komt, maar het staat zo grappigquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:48 schreef static het volgende:
[..]
Kijk even in het FA topic, tzt. geven we het beestje een naam.
Maar goed, we kunnen gaan vullen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Pics!
Zo hey, dat is nog eens een mooie fotoquote:
Ben je weer aan het werk?quote:Op donderdag 28 december 2006 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo hey, dat is nog eens een mooie foto(en indrukwekkend fenomeen)
Jaquote:
Ik kan niet slapen inderdaad. Ik slaap een uurtje of vier en dan is het gebeurd ( elke nacht ). Terwijl ik letterlijk omviel van de slaap vandaag.quote:Op donderdag 28 december 2006 03:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jahou je me wakker, het gaat niet zo goed. Kan je zelf ook niet slapen?
Is ook erg weinig.quote:Op donderdag 28 december 2006 03:49 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, matig rustig. Niet heel erg rustig. Hier en daar een bui, zeg maar. Om een beetje in de stijl van dit forum te blijven
Vier uur slaap is wel erg weinig, vooral als het vrijwel elke nacht is![]()
Daarom heb ik het slotje weer weggehaald.quote:
Die baggeren we er zo uitquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Beetje blauw, maar ach.
Heb ik toch veels teveel notes voorquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeg, waarom ben jij geen mod van dit forum? Jij bent toch zo'n weerfanaat?
Dat is geen graadmeter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb ik toch veels teveel notes voor![]()
Je moet vanavond een strandwandeling doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niks leukers als over het weer te zeikenpraten.
quote:
M'n koepel op het dak waait weg als het echt veel harder nog gaat waaienquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezellig een nieuwe SC
Hoe vonden jullie het weeR?
quote:
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
M'n koepel op het dak waait weg als het echt veel harder nog gaat waaien
Omgeving Den Haag, vlak bij de kust (ik zie het vuurwerk in Scheveningen zeg maar). Maar de koepel rammelt al aardig... (en ik word er erg zenuwachtig van als ik de weerberichten ziequote:
De lul dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Omgeving Den Haag, vlak bij de kust (ik zie het vuurwerk in Scheveningen zeg maar). Maar de koepel rammelt al aardig... (en ik word er erg zenuwachtig van als ik de weerberichten zie)
Tyfusdonker en kooouudd, en windquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik net op mijn fietsje naar het strand
Ik kom jou ook overal tegen hequote:Op zaterdag 30 december 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik net op mijn fietsje naar het strand
Alles is relatiefquote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben de eerste op 31-12, dus valt nog wel mee toch?
jij ook speedsterquote:Op maandag 1 januari 2007 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beste wensen allemaalen laten we hopen op een mooie storm jaartje
natuurlijk vol met regen/onweer/sneeuw
![]()
Topic stond ook eerst achter de schermen (en daar zijn de meeste mensen idd blauw).quote:Op maandag 1 januari 2007 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
Een blauw topic, het moet niet erger worden
Eng he? Slowchat?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Topic stond ook eerst achter de schermen (en daar zijn de meeste mensen idd blauw).
Was eigenlijk een mini-overleg topic of zoiets, nu is het een SC-topic of iets.
Eigenlijk weet ik nog steeds niet waarom dit topic bestaat (hoe en waarom ?). Het was er dat is het enigste wat ik weet.
TT aangepast overigens.
Dit is het enigste in heel DE?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Topic stond ook eerst achter de schermen (en daar zijn de meeste mensen idd blauw).
Was eigenlijk een mini-overleg topic of zoiets, nu is het een SC-topic of iets.
Eigenlijk weet ik nog steeds niet waarom dit topic bestaat (hoe en waarom ?). Het was er dat is het enigste wat ik weet.
TT aangepast overigens.
Dat andere is een FeedBack topic. Voor de wat meer serieuze zaken. Topics en postings die wegwaaien, omvallen of zo. Elk forumpje schijnt zo'n ding te hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is het enigste in heel DE?![]()
Als je weet waarom het bestaat meld je het dan even?
Voel me wel voor de gek gehouden, van [DE-FB] A Perfect Disaster naar hier.
Tis niet het zelfde he.![]()
Wat lief dat je dat uitlegt.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat andere is een FeedBack topic. Voor de wat meer serieuze zaken. Topics en postings die wegwaaien, omvallen of zo. Elk forumpje schijnt zo'n ding te hebben.
Thnxquote:
Staat nu ook in Weer picca'squote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef picobyte het volgende:
U vroeg Pics:
Picca's genoeg he op inernet
we hopen utquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:45 schreef X. het volgende:
Goed forum!
Gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
we hopen ut![]()
met jullie hulp moet dat gaan lukken
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:32 schreef ondeugend het volgende:
SC !!
Ik doe mee.
Frutsel, dit forum wordt met het uur leuker.
Gaat ook helemaal goed komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:dit forum loopt echt op rolletjes
ik heb er heel veel vertrouwen in
Zeker wetenquote:
Tis nog nieuw man, bekijk het eens een paar maanden, wat er dan nog van over is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:dit forum loopt echt op rolletjes
ik heb er heel veel vertrouwen in
Dan issie 2X zo groot als PUBquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis nog nieuw man, bekijk het eens een paar maanden, wat er dan nog van over is.![]()
Of dan is er weinig meer van over, en dat zie ik eigenlijk eerder gebeurenquote:
Wat is er van PUB over?? amper, de meeste zitten daar in de SC, en de inhoud, mah valt nog redelijk te doen. Dit forum heeft qua inhoud toch iets wat iedereen van kan lerenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dan is er weinig meer van over, en dat zie ik eigenlijk eerder gebeuren![]()
Geen idee he, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat is er van PUB over?? amper, de meeste zitten daar in de SC, en de inhoud, mah valt nog redelijk te doen. Dit forum heeft qua inhoud toch iets wat iedereen van kan lerendaarom hoop ik toch niet dat ze het snel gaan opgeven
het heeft tijd nodig
Ik kom daar ook nog maar amper. Kortom, ik denk dat dit forum wel eens goed kan scorenquote:
In PUB?? Geen idee moet je gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
Komen daar ook taalpurnisten? Die hebben overal al zo'n lol.![]()
Ik ga niet naar PUB.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
In PUB?? Geen idee moet je gaan kijkenzolang ze hier maar niet gaan donderjagen en lopen te verzieken
Ja kloptquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PUB.![]()
Wat ze hier doen boeit me ook niet zo.Daar zijn modjes voor he.
Jou opzoeken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja kloptmaar wat doe je dan in SC?
lol
![]()
Dat is wel liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |