Roosje19zoveelquote:
da's snelquote:Op maandag 11 december 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou zie ik het pas... al die plaatjes vormen een grote "L"
Zou het toeval zijn dat je als eerste genoemd staat?quote:
Is het niet alfabetisch?quote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het toeval zijn dat je als eerste genoemd staat?
Of "was je dat nog niet opgevallen"?
B, C, D, D, E, F.... idd zeg, dat kan ook nogquote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het niet alfabetisch?B als eerste, lijkt me logisch.
![]()
Dan klopt 'ie nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het niet alfabetisch?B als eerste, lijkt me logisch.
![]()
Zachtjes, het werkt vooralsnog weer (maar dat durf ik dus niet hardop te zeggen).quote:
Proest, zou in een deuk liggen als het ook echt zo was.quote:Op maandag 11 december 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
B, C, D, D, E, F.... idd zeg, dat kan ook nog
Is er geen reden opgegeven waardoor het telkens mis zo kunnen gaan?quote:Op maandag 11 december 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Zachtjes, het werkt vooralsnog weer (maar dat durf ik dus niet hardop te zeggen).
Volgens mij klopt 't aardig... BCDFEFGILMMQRT. Bijna goedquote:Op maandag 11 december 2006 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proest, zou in een deuk liggen als het ook echt zo was.![]()
Ik heb geen idee, en eigenlijk interesseert het me ook geen f*ck, het moet gewoon werkenquote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er geen reden opgegeven waardoor het telkens mis zo kunnen gaan?
En hoe verklaar je FEF danquote:Op maandag 11 december 2006 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speedy gaat er als GJ in zo te zien
Was 't lekkerquote:
D. is misschien niet zo goed in het ABC?quote:Op maandag 11 december 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt 't aardig... BCDFEFGILMMQRT. Bijna goed.
En ik ben visueel kennelijk ook niet zo sterk, Speedy over het hoofd gezienquote:Op maandag 11 december 2006 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
D. is misschien niet zo goed in het ABC?![]()
quote:
Wat heb je gemaaktquote:
Kreatievelingquote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dank je
hij is nu opnieuw aangepast
quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dank je
quote:
Tis ook maar een onopvallen menneke.quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef es70 het volgende:
[..]
En ik ben visueel kennelijk ook niet zo sterk, Speedy over het hoofd gezien.
Couscous met gehaktballetjes en ananasquote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt.
Ik heb niet 1 maar een ploegje deskundigen geronseld(denk aan mijn pm van een tijdje geleden)
.
Heel mooi.quote:Op maandag 11 december 2006 20:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dank je
Onopvallend zou ik 'm niet noemen, wat moeilijk te volgen af en toe.... dat welquote:Op maandag 11 december 2006 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis ook maar een onopvallen menneke.
Klinkt best lekker (op de ananas na)quote:Op maandag 11 december 2006 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Couscous met gehaktballetjes en ananas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |