Helaas bieden zij niet echt de mogelijkheden om contact op te nemen (digitaal dan eh)quote:Op maandag 11 december 2006 19:46 schreef Biogarde het volgende:
Mail ze.
Ze liegen dat ze barstenquote:Deze site is geschikt voor Internet Explorer 5.0, maar werkt optimaal met browserversies Internet Explorer 5.5 en FireFox 1.0 en hoger. Indien u lagere versies gebruikt, kunnen wij de werking niet garanderen.
Ga je nou tegen mij tekeer?quote:Op maandag 11 december 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niks developers.
Een mongool die IMG tags om een pad naar een zooi JPGs zet, dat is alles wat ik vraag. Mooi baantje voor de sociale werkplaats zou je denken.
Nee, ik dacht een leuk klusje voor je gevonden te hebbenquote:
ga je nou verder huilen of wat? Er zijn genoeg andere sites... Fucking huilliequote:Op maandag 11 december 2006 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niks developers.
Een mongool die IMG tags om een pad naar een zooi JPGs zet, dat is alles wat ik vraag. Mooi baantje voor de sociale werkplaats zou je denken.
OMG, lees je eigen post eensquote:Op maandag 11 december 2006 20:07 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
ga je nou verder huilen of wat? Er zijn genoeg andere sites... Fucking huillie
quote:
-edit-quote:Op maandag 11 december 2006 20:07 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Niet voor de sociale huurwoningen waar TS hoogstwaarschijnlijk naar op zoek is.quote:Op maandag 11 december 2006 20:07 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Ah, ik roep "sociale werkplaats" en het wordt meteen gezelligquote:Op maandag 11 december 2006 20:07 schreef whizzer2250 het volgende:
Ja, ALS je ze kan zien (in IE6) dan is het alleen maar alsof je voor de voordeur staat en een rondje draait. Hoe het er van binnen uitziet heb je nog STEEDS geen idee van. Schraalheid.quote:Op maandag 11 december 2006 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Eensch baggersite zelfde minpunten als wat jij zegt, geen normale foto's ofzo maar de straat
Te gek voor woorden
We moeten actie ondernemen en als prijs willen we een huisquote:Op maandag 11 december 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ALS je ze kan zien (in IE6) dan is het alleen maar alsof je voor de voordeur staat en een rondje draait. Hoe het er van binnen uitziet heb je nog STEEDS geen idee van. Schraalheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |