nee en daarom weet hij ook wel dat je niet komtquote:
VK, ik doe niet mee, toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:28 schreef assie het volgende:
Hoe kan ik nu 2 punten hebben gescoord??? Geen kaarten of blessures in mijn wedstrijd....
pleister/blessure tegenspeler 1quote:In the game's 38th minute Willy's Daymon Polderman limped slightly after a late challenge, but he was able to continue.
volgend jaar egamerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:01 schreef Egamer het volgende:
[..]
VK, ik doe niet mee, toch?Naja, gaat goed met Ruudt en JD.
quote:In the game's Xth minute, Y received a blow to the hip in a collision, and was unable to continue.
Daar ben ik op tegen!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
kwam vandaag nl. deze tegen, die vanaf nu ook 'veroorzaakt' mag heten:
[..]
quote:In de [X]e minuut van de wedstrijd loopt [Y] een blessure op aan de heup. Hij geeft aan niet meer verder te kunnen spelen.
Vlaamsquote:Op maandag 29 januari 2007 00:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben ik op tegen!...
In het Vlaams ziet-ie er zo uit:
[..]
komop, had je nou echt anders van je verwacht?quote:Op maandag 29 januari 2007 08:50 schreef Robar het volgende:
Ik ben in twee weken van plaats 6 naar plaats -9 gegaan
Dat is toch wel heel erg triest
Het leek er even opquote:Op maandag 29 januari 2007 09:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
komop, had je nou echt anders van je verwacht?
dat je serieus mee zou kunnen doen bij vinnie?
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:15 schreef Robar het volgende:![]()
bijna nog GL award gewonnen ook
Ik ben toch wel de grootstehandtasjosti in deze federatie
Ik heb nu een compleet ander teamquote:Op maandag 29 januari 2007 11:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
Om mijn stelling nog even kracht bij te zetten Robar, deze quote van jezelf, na afloop van Vinnie/Gary seizoen 3
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb nu een compleet ander team![]()
Nog steeds handtasjosti's, maar d'r zitten nu tenminste een paar potten HAK in die tasjes
Joh, ik zat even te kloten met de avatars . .quote:Op maandag 29 januari 2007 12:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel een beetje jammer van je nieuwe avatar![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Joh, ik zat even te kloten met de avatars . .
Nu heb ik een goeie
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:30 schreef MrMoon het volgende:
Helaas is de afstand op JD zo groot
Bonobo11 -3quote:Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 35e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Bonobo11-speler Ulrik Asmussen slechts met geel bestrafte.
mijn foutquote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bonobo11 -3Moet +1 zijn mi.
Ik hoor 4e te staan, VK![]()
Boven jou
quote:Due to a severely mistimed tackle, [player X] of [team Y] spent some time on the grass writhing in agony before he could get up and continue the game.
thnx rppquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:19 schreef rompompom het volgende:
Deze staat nog niet bij de pleisters in het lijstje in de OP, V_K:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |