als de blessure veroorzaakt is, dan krijg je een bonusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:37 schreef TheVulture het volgende:
heb de afgelopen week 2 punten gekregen... eentje voor geel, eentje voor veroorzaken van een pleister... wanneer krijg je een bonus voor veroorzaken pleister... volgens mij hoor ik drie punten te hebben als weekscore
Je zou denken een veroorzaakte pleister dus 1+1=2punten,quote:In de 65e minuut werd in de dug-out van Pimpy woedend gereageerd op een aanslag op Alexander Sullivan. De speler weigerde echter verzorging en voegde zich hinkend weer bij zijn ploeggenoten.
quote:There was concern in the stands when, at the 65 minute mark, Pimpy's Alexander Sullivan hit the ground hard, but he refused the attention of the trainer and rejoined his teammates on the pitch.
Ok thanks... nu ikke snapquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:00 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
als de blessure veroorzaakt is, dan krijg je een bonus
die van jou was als volgt : "After 90 minutes, Siepies's Serban Oprea fell awkwardly, but was determined to stay in the match."
is geen veroorzaakte pleister helaas, dus gewoon 2 punten
ok das idd verwarrend. ik ga idd uit van de de engelse beschrijving. daar hou ik me ook graag aan, anders moet ik alles weer na gaan zoekenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:43 schreef Bonobo11 het volgende:
De verwarring heeft met de vertaling te maken.
In mijn matchreport viel te lezen:
[..]
Je zou denken een veroorzaakte pleister dus 1+1=2punten,
maar in het engels, waar ons klassement, geloof ik, vanuit gaat
[..]
En dat impliceert geen schop mijnerzijds
en dus maar 1 puntje voor de VJ BIKKEL
110029992quote:Er ging een kreet van afgrijzen door het publiek om de manier waarop Mathijs Blankenstein van Maickels in de 24e minuut werd neergehaald door een tegenstander.
die eerste is idd een veroorzaakte blessure:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:21 schreef Egamer het volgende:
[..]
110029992
En één wedstrijd zonder het veroorzaken van kaarten of blessures: 107193237
Eh ja, ik ben Mardy Bums. Ik dacht dat het alleen telde bij een tegenstander, niet dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:16 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
die eerste is idd een veroorzaakte blessure:
"The crowd gasped as Mathijs Blankenstein of Maickels was flattened by an opponent in the 24th minute and had to be carried off."
en die tweede wedstrijd heeft wel een gele kaart, jij bent toch Mardy Bums?
in dit txtje staan ook nog wat termen (wel engels..) wanneer t veroorzaakt is
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/veroorzaakt.txt
Facial?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
cumming up, ben wat drukjes geweest. hij staat vanavond iig online
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je kon m verwachten he![]()
maar zo snel!![]()
Ik kom op:quote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
Overigens:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
nou, daar issie dan.
en mag ik zeggen, het wachten waard
kijk eens naar die Fok!Hattrick Iconen op de eerste paar plaatsen![]()
[afbeelding]
Robar, je moet even kijken hoe het er in het Engels staat, want daar gaat V_K van uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:54 schreef Robar het volgende:
Verbal, vraagje??
[..]
Ik kom op:
-Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 15e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Robarka-speler Mariño Cagigas slechts met geel bestrafte.
Geel = 1 , wordt twee maal geel
- Robarka-speler Dean Ex kreeg na 23 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Geel = 1
- In de 32e minuut werd in de dug-out van A.F.C. woedend gereageerd op een aanslag op Olli Kiikka. De speler weigerde echter verzorging en voegde zich hinkend weer bij zijn ploeggenoten.
Pleister = 1
Veroorzaken pleister bonus = 1
- José Rodrigues van Robarka kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
Geel = 1
- Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Mariño Cagigas. Hierdoor moest Robarka verder met een man minder.
Twee maal geel = 3
Dan kom je toch op 7 punten?
Of vind je dat ik de pleister niet heb veroorzaakt, omdat er geen naam bijstaat en het wellicht door een van zijn medespelers is veroorzaakt?
Oh damn, weer dat vertalingsverschilquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Robar, je moet even kijken hoe het er in het Engels staat, want daar gaat V_K van uit.
quote:There was concern in the stands when, at the 32 minute mark, A.F.C.'s Olli Kiikka hit the ground hard, but he refused the attention of the trainer and rejoined his teammates on the pitch.
Waar sta ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
nou, daar issie dan.
en mag ik zeggen, het wachten waard
kijk eens naar die Fok!Hattrick Iconen op de eerste paar plaatsen![]()
[afbeelding]
Eh nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Lennox het volgende:
Je moet je meestal voor het seizoen begint inschrijven he? Ik denk dat jij toen nog niet eens een team had?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh damn, weer dat vertalingsverschil
Edit:
Inderdaad, dat is het verschil . . .
[..]
Never mind V_K
Dat is ni leuk dan win jij hem uberhaubt zonder dat je er wat voor moet doenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef rompompom het volgende:
Kunnen we 'm niet omdopen tot Ga(r)y award?
Over inkoppertjes gesprokenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat is ni leuk dan win jij hem uberhaubt zonder dat je er wat voor moet doen![]()
wel een beetje schraal, je blesseren door een bal weg te schoppen en daarvoor ook nog geel pakkenquote:Cristian Faldarini of SVH3 was booked for kicking the ball away after the whistle. After 42 minutes SVH3's Cristian Faldarini contracted a slight foot injury, but could finish the game.
Het was leuk. Feestje komt nog, als je durft te komenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef komrad het volgende:
Schoploper
leuke verjaardag gehad?? (is al een paar dagen geleden maar toch)
net alsof jij weet wie ik benquote:Op maandag 15 januari 2007 22:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het was leuk. Feestje komt nog, als je durft te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |