Ik kom op:quote:geel 1
rood (2xgeel) 3
rood (direct) 4
pleister/blessure tegenspeler 1
bonus veroorzaken pleister 1
bonus veroorzaken blessure 3
geen kaarten/blessures tegenstander -3
Overigens:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
nou, daar issie dan.
en mag ik zeggen, het wachten waard
kijk eens naar die Fok!Hattrick Iconen op de eerste paar plaatsen![]()
[afbeelding]
Robar, je moet even kijken hoe het er in het Engels staat, want daar gaat V_K van uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 06:54 schreef Robar het volgende:
Verbal, vraagje??
[..]
Ik kom op:
-Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 15e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Robarka-speler Mariño Cagigas slechts met geel bestrafte.
Geel = 1 , wordt twee maal geel
- Robarka-speler Dean Ex kreeg na 23 minuten in de wedstrijd een gele kaart omdat hij een tegenstander torpedeerde.
Geel = 1
- In de 32e minuut werd in de dug-out van A.F.C. woedend gereageerd op een aanslag op Olli Kiikka. De speler weigerde echter verzorging en voegde zich hinkend weer bij zijn ploeggenoten.
Pleister = 1
Veroorzaken pleister bonus = 1
- José Rodrigues van Robarka kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
Geel = 1
- Onsportief gedrag zorgde voor een tweede gele kaart voor Mariño Cagigas. Hierdoor moest Robarka verder met een man minder.
Twee maal geel = 3
Dan kom je toch op 7 punten?
Of vind je dat ik de pleister niet heb veroorzaakt, omdat er geen naam bijstaat en het wellicht door een van zijn medespelers is veroorzaakt?
Oh damn, weer dat vertalingsverschilquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Robar, je moet even kijken hoe het er in het Engels staat, want daar gaat V_K van uit.
quote:There was concern in the stands when, at the 32 minute mark, A.F.C.'s Olli Kiikka hit the ground hard, but he refused the attention of the trainer and rejoined his teammates on the pitch.
Waar sta ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:42 schreef Verbal_Kint het volgende:
nou, daar issie dan.
en mag ik zeggen, het wachten waard
kijk eens naar die Fok!Hattrick Iconen op de eerste paar plaatsen![]()
[afbeelding]
Eh nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Lennox het volgende:
Je moet je meestal voor het seizoen begint inschrijven he? Ik denk dat jij toen nog niet eens een team had?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh damn, weer dat vertalingsverschil
Edit:
Inderdaad, dat is het verschil . . .
[..]
Never mind V_K
Dat is ni leuk dan win jij hem uberhaubt zonder dat je er wat voor moet doenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:07 schreef rompompom het volgende:
Kunnen we 'm niet omdopen tot Ga(r)y award?
Over inkoppertjes gesprokenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat is ni leuk dan win jij hem uberhaubt zonder dat je er wat voor moet doen![]()
wel een beetje schraal, je blesseren door een bal weg te schoppen en daarvoor ook nog geel pakkenquote:Cristian Faldarini of SVH3 was booked for kicking the ball away after the whistle. After 42 minutes SVH3's Cristian Faldarini contracted a slight foot injury, but could finish the game.
Het was leuk. Feestje komt nog, als je durft te komenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef komrad het volgende:
Schoploper
leuke verjaardag gehad?? (is al een paar dagen geleden maar toch)
net alsof jij weet wie ik benquote:Op maandag 15 januari 2007 22:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het was leuk. Feestje komt nog, als je durft te komen
nee en daarom weet hij ook wel dat je niet komtquote:
VK, ik doe niet mee, toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:28 schreef assie het volgende:
Hoe kan ik nu 2 punten hebben gescoord??? Geen kaarten of blessures in mijn wedstrijd....
pleister/blessure tegenspeler 1quote:In the game's 38th minute Willy's Daymon Polderman limped slightly after a late challenge, but he was able to continue.
volgend jaar egamerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:01 schreef Egamer het volgende:
[..]
VK, ik doe niet mee, toch?Naja, gaat goed met Ruudt en JD.
quote:In the game's Xth minute, Y received a blow to the hip in a collision, and was unable to continue.
Daar ben ik op tegen!quote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
kwam vandaag nl. deze tegen, die vanaf nu ook 'veroorzaakt' mag heten:
[..]
quote:In de [X]e minuut van de wedstrijd loopt [Y] een blessure op aan de heup. Hij geeft aan niet meer verder te kunnen spelen.
Vlaamsquote:Op maandag 29 januari 2007 00:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar ben ik op tegen!...
In het Vlaams ziet-ie er zo uit:
[..]
komop, had je nou echt anders van je verwacht?quote:Op maandag 29 januari 2007 08:50 schreef Robar het volgende:
Ik ben in twee weken van plaats 6 naar plaats -9 gegaan
Dat is toch wel heel erg triest
Het leek er even opquote:Op maandag 29 januari 2007 09:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
komop, had je nou echt anders van je verwacht?
dat je serieus mee zou kunnen doen bij vinnie?
quote:Op maandag 31 juli 2006 11:15 schreef Robar het volgende:![]()
bijna nog GL award gewonnen ook
Ik ben toch wel de grootstehandtasjosti in deze federatie
Ik heb nu een compleet ander teamquote:Op maandag 29 januari 2007 11:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
Om mijn stelling nog even kracht bij te zetten Robar, deze quote van jezelf, na afloop van Vinnie/Gary seizoen 3
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb nu een compleet ander team![]()
Nog steeds handtasjosti's, maar d'r zitten nu tenminste een paar potten HAK in die tasjes
Joh, ik zat even te kloten met de avatars . .quote:Op maandag 29 januari 2007 12:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel een beetje jammer van je nieuwe avatar![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Joh, ik zat even te kloten met de avatars . .
Nu heb ik een goeie
quote:Op maandag 5 februari 2007 17:30 schreef MrMoon het volgende:
Helaas is de afstand op JD zo groot
Bonobo11 -3quote:Veel toeschouwers vonden dat de scheidsrechter in de 35e minuut niet streng genoeg optrad toen hij een te laat ingezette tackle van Bonobo11-speler Ulrik Asmussen slechts met geel bestrafte.
mijn foutquote:Op maandag 5 februari 2007 21:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bonobo11 -3Moet +1 zijn mi.
Ik hoor 4e te staan, VK![]()
Boven jou
quote:Due to a severely mistimed tackle, [player X] of [team Y] spent some time on the grass writhing in agony before he could get up and continue the game.
thnx rppquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:19 schreef rompompom het volgende:
Deze staat nog niet bij de pleisters in het lijstje in de OP, V_K:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |