abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 14 december 2006 @ 16:44:27 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44429636
Begonnen bij Unit Gloria trouwens..
http://www.unitgloria.nl/home.htm
Ik geloof dat ik werkelijk alle RL liedjes nog mee kan zingen...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_44429647
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

sorry, maar ik kan nou eenmaal geen respect opbrengen voor mensen met pedosympathieen Ook niet als ze Robbert Long heten. Heetten.
ok, dat heb ik compleet gemist. Uitleg??
  donderdag 14 december 2006 @ 16:45:45 #153
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44429670
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Dan ga je daar maar lekker een topic over openen in Klaagbaak
Neehoor, ik reageer op iemand anders die hier ook een terechte opmerking over maakte.
Jammer voor jou als je daar niet tegen kunt
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44429738
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Numbie het volgende:

[..]

ok, dat heb ik compleet gemist. Uitleg??
http://www.p-loog.info/Opinie/long.htm
http://www.martijn.org/info/OK85_1.html

[ Bericht 20% gewijzigd door cinnamongirl op 14-12-2006 21:20:38 (ongepaste opmerking) ]
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44429741
R.I.P.

Op radio 1 net zijn levensverhaal met daarachter aan een te toepasselijk nummer van hemzelf.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_44429764
Mooie liedjes gemaakt.

Dag Robert.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_44429921
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]
een mens is meer dan 1 enkele mening , hè.

rust zacht, Robert.

[ Bericht 20% gewijzigd door cinnamongirl op 14-12-2006 21:19:31 (Quote van een eerdere -verwijderde- opmerking) ]
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 14 december 2006 @ 16:58:26 #158
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44430067
Rust zacht Robert.
Ik hoorde via mijn man die had het op de radio gehoord ! Ongeveer om 16.15.
Vanavond ook bij radio 2 vanaf 19.00-20.00.
pi_44430252
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]
quote:
Sorry hoor, maar wat ik hier lees ligt wel wat genuanceerder dan 'pedo-sympathieën'. Hij spreekt alleen over een afwijzing van het a priori afkeuren van minder-meerderjarige seks, met als voorbeeld zichzelf toen hij als 18-jarige wat had met een jongen van 17. Excusez-moi, maar t lijkt mi ook onzin iemand daarvoor op te pakken. Verder praat hij alleen vanuit zijn eigen ervaring - wat hij zelf op jonge leeftijd wel en niet had gewild. Hij geeft ook duidelijk aan absoluut tegen onvrijwillige erotische handelingen te zijn (duh).

OT: Robert heeft prachtige nummers geschreven. Het is inderdaad snel gegaan, kanker is een rare ziekte.

[ Bericht 13% gewijzigd door cinnamongirl op 14-12-2006 21:25:42 (quote van eerder verwijdere opmerkingen) ]
pi_44430287
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef milagro het volgende:

[..]

een mens is meer dan 1 enkele mening , hè.

rust zacht, Robert.
En inderdaad, ook dat. Mooi gezegd.
  donderdag 14 december 2006 @ 17:08:56 #161
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44430392
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:04 schreef Nietzz het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor, maar wat ik hier lees ligt wel wat genuanceerder dan 'pedo-sympathieën'. Hij spreekt alleen over een afwijzing van het a priori afkeuren van minder-meerderjarige seks, met als voorbeeld zichzelf toen hij als 18-jarige wat had met een jongen van 17. Excusez-moi, maar t lijkt mi ook onzin iemand daarvoor op te pakken. Verder praat hij alleen vanuit zijn eigen ervaring - wat hij zelf op jonge leeftijd wel en niet had gewild. Hij geeft ook duidelijk aan absoluut tegen onvrijwillige erotische handelingen te zijn (duh).

OT: Robert heeft prachtige nummers geschreven. Het is inderdaad snel gegaan, kanker is een rare ziekte.
Ik ben het absoluut niet met je eens, maar denk dat deze discussie niet in dit topic thuis hoort, dus ik hou er hier verder over op
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44430568
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:04 schreef Nietzz het volgende:

[..]

[..]

Hij zegt ook dat als een 12-jarige de wet overtreedt, deze best seks kan hebben met een volwassene (mits dit niet tegen z'n eigen wil is ). Wie heb ik dat ook alweer nog meer horen zeggen? Ohja, die PNVD helden . En dan ook nog een hond neuken. Hitler heeft trouwens ook prachtige schilderijen gemaakt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 14 december 2006 @ 17:20:12 #163
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_44430738
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij zegt ook dat als een 12-jarige de wet overtreedt, deze best seks kan hebben met een volwassene (mits dit niet tegen z'n eigen wil is ). Wie heb ik dat ook alweer nog meer horen zeggen? Ohja, die PNVD helden . En dan ook nog een hond neuken. Hitler heeft trouwens ook prachtige schilderijen gemaakt.
Godwin's law, jij verliest de discussie.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_44430785
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

je mist de nuances in dat interview, maar goed, los van dat, ieder zijn mening, zelfs wat betreft die schilderijen van Hitler, die waren namelijk gewoon verre van prachtig, neem het je echter niet euvel, hoor, je wansmaak

ik denk dat je nu wel je punt gemaakt hebt, of jij moet zelf plezier uit de herhaling vh hondenneukiredeltje halen, maar dat denk ik niet.
pi_44430892
Dag lieve Robert

Tien uur, zondagmorgen
En ik kijk naar je gezicht
Nu nog lig je naast me
En je ogen zijn nog dicht
Na vandaag zul jij niet meer bij me zijn
Er is iemand waar je meer om geeft
't Kan gebeuren

Flink zijn, even flink zijn
En hoewel 't lang kan duren zal ik wachten tot ik niet meer denk aan jou
'k Zal wachten tot ik vrij zal zijn en net zover als jij zal zijn
Dus wachten tot ik niet meer van je hou

Twee uur, zondagmiddag
Al je spullen staan al klaar
Koffers en wat dozen
Ik kijk er af en toe eens naar
'k Voel me kloterig maar ik zeg 't niet
'k Hou me goed, je ziet dus
Dat ik 't begin te leren

En hoewel die kans gering is hoop ik dat ik vurig niet verlang naar jou
Proberen om weer vrij te zijn en net zover als jij te zijn
Dus wachten tot ik weer van iemand hou

Zes uur, zondagavond
"Nou, tot ziens" zeg jij, "ik ga"
Afscheid aan de voordeur
Jij rijdt weg, ik staar je na
Waarom schreeuw ik niet
Zijn m'n ogen droog
't Is misschien net iets te vaak gebeurd
Om nog te huilen

Tien uur, 't is al donker
'k Moet de deur uit want ik stik
Jas aan, 'k ga de stad in
Waar er meer zijn zoals ik
'k Zal niet eenzaam zijn
Nee, vannacht nog niet
En probeer niet jouw lijf te zien
Jouw geur te ruiken

donderdag 14 december 2006 @ 17:27:03 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44430943
Robert Long
Jan Gerrit Bob Arend Leverman

Bijnaam
22 oktober 1943 – 13 december 2006
Bron: Wikipedia
  donderdag 14 december 2006 @ 17:27:15 #167
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44430950
het ging inderdaad erg rap! helaas .
put
your
clothes
on!
pi_44431056
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:21 schreef milagro het volgende:

[..]

je mist de nuances in dat interview, maar goed, los van dat, ieder zijn mening, zelfs wat betreft die schilderijen van Hitler, die waren namelijk gewoon verre van prachtig, neem het je echter niet euvel, hoor, je wansmaak

ik denk dat je nu wel je punt gemaakt hebt, of jij moet zelf plezier uit de herhaling vh hondenneukiredeltje halen, maar dat denk ik niet.
Ik mis de nuances helemaal niet, namelijk dat het hele interview draait om zijn nuances omtrent pedofilie. Als Jan de bouwvakker of Kees de wiskundeleraar dat zou doen, zou zo'n persoon de outcast van de buurt zijn, maar omdat Robert Long zoveel "mooie liedjes" heeft gefabriceerd, is 't opeens niet meer zo'n probleem? De hypocrisie ten top .
  donderdag 14 december 2006 @ 17:31:53 #169
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44431079
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik mis de nuances helemaal niet, namelijk dat het hele interview draait om zijn nuances omtrent pedofilie. Als Jan de bouwvakker of Kees de wiskundeleraar dat zou doen, zou zo'n persoon de outcast van de buurt zijn, maar omdat Robert Long zoveel "mooie liedjes" heeft gefabriceerd, is 't opeens niet meer zo'n probleem? De hypocrisie ten top .
die nuance bedoelt ze niet, dude, lees dan dat stukkie tekst nog maar eens goed.
put
your
clothes
on!
  donderdag 14 december 2006 @ 17:34:30 #170
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44431159
Zullen we die discussie in een ander topic voeren?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44431166
snel gegaan zeg.. RIP
pi_44431221
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:31 schreef Jerruh het volgende:

[..]

die nuance bedoelt ze niet, dude, lees dan dat stukkie tekst nog maar eens goed.
Dat weet ik ook wel natuurlijk Maar die "nuances" van hem bedoel ik dus wel! Hij heeft in feite niks anders gezegd dan de clowns van die pedopartij, met als enige verschil dat hij geen pedo is. Zou Jan Modaal met zulke uitspraken weg komen? Ik dacht het toch niet.
pi_44431298
wat verschrikkelijk snel. nou das misschien maar beter ook voor hem al is het erg moeilijk voor de nabestaanden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44431389
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:

[..]

je doet alsof Robert zelf pedofiele gevoelens had en in praktijk bracht.
Hij geeft zijn mening aan de hand van eigen ervaringen.
Iemand van 18/19/20 met iemand van 14/15, is daar sprake van pedofilie? nee.
Is het altijd verstandig, nee, ws niet.
Is het afkeurenswaardig? ja, nee, ligt eraan.

Ergo, Jan en Kees zullen heus geen outcast worden als ze sex op jonge leeftijd (puberteit) met een voor de wet volwassenpersoon niet per defintie afkeuren, nuanceren, en dus Robert ook niet, tenminste niet aan de hand van dat interview, waar voor de vaardige lezer wel degelijk duidelijk is wat de man bedoelde, en dat die nuancering hem geen pedopromoter maakt, laat staan practiseerder.
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:34 schreef static het volgende:
Zullen we die discussie in een ander topic voeren?
je hebt gelijk, excuses, ben al klaar, haal het anders maar weg.
pi_44431445
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:42 schreef milagro het volgende:

[..]

je doet alsof Robert zelf pedofiele gevoelens had en in praktijk bracht.
Hij geeft zijn mening aan de hand van eigen ervaringen.
Iemand van 18/19/20 met iemand van 14/15, is daar sprake van pedofilie? nee.
Is het altijd verstandig, nee, ws niet.
Is het afkeurenswaardig? ja, nee, ligt eraan.

Ergo, Jan en Kees zullen heus geen outcast worden als ze sex op jonge leeftijd (puberteit) met een voor de wet volwassenpersoon niet per defintie afkeuren, nuanceren, en dus Robert ook niet, tenminste niet aan de hand van dat interview, waar voor de vaardige lezer wel degelijk duidelijk is wat de man bedoelde, en dat die nuancering hem geen pedopromoter maakt, laat staan practiseerder.
Want?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')