ok, dat heb ik compleet gemist. Uitleg??quote:Op donderdag 14 december 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, maar ik kan nou eenmaal geen respect opbrengen voor mensen met pedosympathieenOok niet als ze Robbert Long heten. Heetten.
Neehoor, ik reageer op iemand anders die hier ook een terechte opmerking over maakte.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan ga je daar maar lekker een topic over openen in Klaagbaak![]()
http://www.p-loog.info/Opinie/long.htmquote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef Numbie het volgende:
[..]
ok, dat heb ik compleet gemist. Uitleg??
een mens is meer dan 1 enkele mening , hè.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat ik hier lees ligt wel wat genuanceerder dan 'pedo-sympathieën'. Hij spreekt alleen over een afwijzing van het a priori afkeuren van minder-meerderjarige seks, met als voorbeeld zichzelf toen hij als 18-jarige wat had met een jongen van 17. Excusez-moi, maar t lijkt mi ook onzin iemand daarvoor op te pakken. Verder praat hij alleen vanuit zijn eigen ervaring - wat hij zelf op jonge leeftijd wel en niet had gewild. Hij geeft ook duidelijk aan absoluut tegen onvrijwillige erotische handelingen te zijn (duh).quote:Op donderdag 14 december 2006 16:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.p-loog.info/Opinie/long.htm
http://www.martijn.org/info/OK85_1.html
En inderdaad, ook dat. Mooi gezegd.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef milagro het volgende:
[..]
een mens is meer dan 1 enkele mening , hè.
rust zacht, Robert.
Ik ben het absoluut niet met je eens, maar denk dat deze discussie niet in dit topic thuis hoort, dus ik hou er hier verder over opquote:Op donderdag 14 december 2006 17:04 schreef Nietzz het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar wat ik hier lees ligt wel wat genuanceerder dan 'pedo-sympathieën'. Hij spreekt alleen over een afwijzing van het a priori afkeuren van minder-meerderjarige seks, met als voorbeeld zichzelf toen hij als 18-jarige wat had met een jongen van 17. Excusez-moi, maar t lijkt mi ook onzin iemand daarvoor op te pakken. Verder praat hij alleen vanuit zijn eigen ervaring - wat hij zelf op jonge leeftijd wel en niet had gewild. Hij geeft ook duidelijk aan absoluut tegen onvrijwillige erotische handelingen te zijn (duh).
OT: Robert heeft prachtige nummers geschreven. Het is inderdaad snel gegaan, kanker is een rare ziekte.
Hij zegt ook dat als een 12-jarige de wet overtreedt, deze best seks kan hebben met een volwassene (mits dit niet tegen z'n eigen wil isquote:Op donderdag 14 december 2006 17:04 schreef Nietzz het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar wat ik hier lees ligt wel wat genuanceerder dan 'pedo-sympathieën'. Hij spreekt alleen over een afwijzing van het a priori afkeuren van minder-meerderjarige seks, met als voorbeeld zichzelf toen hij als 18-jarige wat had met een jongen van 17. Excusez-moi, maar t lijkt mi ook onzin iemand daarvoor op te pakken. Verder praat hij alleen vanuit zijn eigen ervaring - wat hij zelf op jonge leeftijd wel en niet had gewild. Hij geeft ook duidelijk aan absoluut tegen onvrijwillige erotische handelingen te zijn (duh).
OT: Robert heeft prachtige nummers geschreven. Het is inderdaad snel gegaan, kanker is een rare ziekte.
Godwin's law, jij verliest de discussie.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat als een 12-jarige de wet overtreedt, deze best seks kan hebben met een volwassene (mits dit niet tegen z'n eigen wil is). Wie heb ik dat ook alweer nog meer horen zeggen? Ohja, die PNVD helden
. En dan ook nog een hond neuken. Hitler heeft trouwens ook prachtige schilderijen gemaakt.
je mist de nuances in dat interview, maar goed, los van dat, ieder zijn mening, zelfs wat betreft die schilderijen van Hitler, die waren namelijk gewoon verre van prachtig, neem het je echter niet euvel, hoor, je wansmaakquote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij zegt ook dat als een 12-jarige de wet overtreedt, deze best seks kan hebben met een volwassene (mits dit niet tegen z'n eigen wil is). Wie heb ik dat ook alweer nog meer horen zeggen? Ohja, die PNVD helden
. En dan ook nog een hond neuken. Hitler heeft trouwens ook prachtige schilderijen gemaakt.
Ik mis de nuances helemaal niet, namelijk dat het hele interview draait om zijn nuances omtrent pedofilie. Als Jan de bouwvakker of Kees de wiskundeleraar dat zou doen, zou zo'n persoon de outcast van de buurt zijn, maar omdat Robert Long zoveel "mooie liedjes" heeft gefabriceerd, is 't opeens niet meer zo'n probleem? De hypocrisie ten topquote:Op donderdag 14 december 2006 17:21 schreef milagro het volgende:
[..]
je mist de nuances in dat interview, maar goed, los van dat, ieder zijn mening, zelfs wat betreft die schilderijen van Hitler, die waren namelijk gewoon verre van prachtig, neem het je echter niet euvel, hoor, je wansmaak
ik denk dat je nu wel je punt gemaakt hebt, of jij moet zelf plezier uit de herhaling vh hondenneukiredeltje halen, maar dat denk ik niet.
die nuance bedoelt ze niet, dude, lees dan dat stukkie tekst nog maar eens goed.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik mis de nuances helemaal niet, namelijk dat het hele interview draait om zijn nuances omtrent pedofilie. Als Jan de bouwvakker of Kees de wiskundeleraar dat zou doen, zou zo'n persoon de outcast van de buurt zijn, maar omdat Robert Long zoveel "mooie liedjes" heeft gefabriceerd, is 't opeens niet meer zo'n probleem? De hypocrisie ten top.
Dat weet ik ook wel natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die nuance bedoelt ze niet, dude, lees dan dat stukkie tekst nog maar eens goed.
je doet alsof Robert zelf pedofiele gevoelens had en in praktijk bracht.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik mis de nuances helemaal niet, namelijk dat het hele interview draait om zijn nuances omtrent pedofilie. Als Jan de bouwvakker of Kees de wiskundeleraar dat zou doen, zou zo'n persoon de outcast van de buurt zijn, maar omdat Robert Long zoveel "mooie liedjes" heeft gefabriceerd, is 't opeens niet meer zo'n probleem? De hypocrisie ten top.
je hebt gelijk, excuses, ben al klaar, haal het anders maar weg.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:34 schreef static het volgende:
Zullen we die discussie in een ander topic voeren?
Want?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
je doet alsof Robert zelf pedofiele gevoelens had en in praktijk bracht.
Hij geeft zijn mening aan de hand van eigen ervaringen.
Iemand van 18/19/20 met iemand van 14/15, is daar sprake van pedofilie? nee.
Is het altijd verstandig, nee, ws niet.
Is het afkeurenswaardig? ja, nee, ligt eraan.
Ergo, Jan en Kees zullen heus geen outcast worden als ze sex op jonge leeftijd (puberteit) met een voor de wet volwassenpersoon niet per defintie afkeuren, nuanceren, en dus Robert ook niet, tenminste niet aan de hand van dat interview, waar voor de vaardige lezer wel degelijk duidelijk is wat de man bedoelde, en dat die nuancering hem geen pedopromoter maakt, laat staan practiseerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |