quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Mam, mag hij straks ook een boterham?
Nou, nog maar net hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
En jullie? zijn jullie 28+?
best wel ja. Ben van 71 en opgegroeid met de nummers van Robert Long.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
Trouwens, weinig mensen van mijn leeftijd(28) kennen de liedjes van Robert Long. Mijn moeder luisterde ze vroeger, zo ben ik er mee in contact gekomen. De kinderen uit mijn klas vonden dat toen al raar van mij. (zoals zoveel dingen van mij)
Mijn oma was fan, mijn moeder had een paar platen, en ik had uit nieuwsgierigheid een paar nummers gedownload.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
Trouwens, weinig mensen van mijn leeftijd(28) kennen de liedjes van Robert Long. Mijn moeder luisterde ze vroeger, zo ben ik er mee in contact gekomen. De kinderen uit mijn klas vonden dat toen al raar van mij. (zoals zoveel dingen van mij)
Yep.quote:
Nee, 23, maar ken een aantal liedjes door mijn ouders die het vroeger wel eens in de auto draaiden op een casettebandjequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
Sjesus, dat gaat echt razendsnel.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
Hij ligt nu in coma en komt waarschijnlijk niet meer bij, eind van de week is het bijna zeker afgelopen, aldus Gerard Cox.
zo, dat heeft zich wel erg agressief ontwikkeldquote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
Hij ligt nu in coma en komt waarschijnlijk niet meer bij, eind van de week is het bijna zeker afgelopen, aldus Gerard Cox.
oh mijn God...pfff dit is het kankerjaar geloof ik........quote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
Tsjongequote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |