jawel, long heeft kanker aan zijn buikvliesquote:
Ik kan ze nagenoeg allemaal meezingen (zelfs als ik net wakker ben). Heb alle albums (zelfs de truttige) en heb mamma-ElisaB inmiddels zover dat ze óók kan lachen om de letter K.quote:Op maandag 11 december 2006 18:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik merkte net dat ik nog woord voor woord een aantal nummers in mijn hoofd heb zitten.
"steek je leuter in een kleuter"quote:Op maandag 11 december 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Sommige mensen deugen.
Hij is er één van.
Aha, een non-kennerquote:Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef cultheld het volgende:
"steek je leuter in een kleuter"
"ik heb een hond geneukt ja"
Hij deugt, weten we ook meteen waar jij staat![]()
Misschien kan hij nog snel een nieuw dier uit proberen voordat hij het hiernamaals gaat zoeken, een paard of zo.
http://www.martijn.org/info/OK85_1.html Wat een bikkel.quote:Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, een non-kenner
Ook welkom hier
quote:Wat een feestje had moeten worden van Deep River Quartet met Robert Long het komend seizoen in de Nederlandse theaters heeft plotseling voor Robert een andere wending genomen.
Hij zal niet meer mee kunnen werken aan dit mooie project.
Het zal nu een hommage worden aan Robert Long.
Robert Long is onlangs opgenomen in het ziekenhuis met een ernstige vorm van kanker. Hij heeft nog maar zeer kort te leven.
Ik vind dit toch een betere hommage:quote:Op maandag 11 december 2006 20:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
denk het wel, staat ook op de weblog
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Mam, mag hij straks ook een boterham?.
Ik moet eigenlijk naar bed maar ben nu liedjes aan het luisteren.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:54 schreef Dagonet het volgende:
Mam, mag hij straks ook een boterham?
Nou, nog maar net hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
En jullie? zijn jullie 28+?
best wel ja. Ben van 71 en opgegroeid met de nummers van Robert Long.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
Trouwens, weinig mensen van mijn leeftijd(28) kennen de liedjes van Robert Long. Mijn moeder luisterde ze vroeger, zo ben ik er mee in contact gekomen. De kinderen uit mijn klas vonden dat toen al raar van mij. (zoals zoveel dingen van mij)
Mijn oma was fan, mijn moeder had een paar platen, en ik had uit nieuwsgierigheid een paar nummers gedownload.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
Trouwens, weinig mensen van mijn leeftijd(28) kennen de liedjes van Robert Long. Mijn moeder luisterde ze vroeger, zo ben ik er mee in contact gekomen. De kinderen uit mijn klas vonden dat toen al raar van mij. (zoals zoveel dingen van mij)
Yep.quote:
Nee, 23, maar ken een aantal liedjes door mijn ouders die het vroeger wel eens in de auto draaiden op een casettebandjequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:44 schreef Djep het volgende:
Sjesus, dat gaat echt razendsnel.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
Hij ligt nu in coma en komt waarschijnlijk niet meer bij, eind van de week is het bijna zeker afgelopen, aldus Gerard Cox.
zo, dat heeft zich wel erg agressief ontwikkeldquote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
Hij ligt nu in coma en komt waarschijnlijk niet meer bij, eind van de week is het bijna zeker afgelopen, aldus Gerard Cox.
oh mijn God...pfff dit is het kankerjaar geloof ik........quote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
Tsjongequote:Op woensdag 13 december 2006 16:54 schreef static het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |