Mn (matige) grap, wat doe jequote:Op maandag 11 december 2006 17:47 schreef DerBolle het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 december 2006 17:47 schreef DerBolle het volgende:
quote verwijderde reactie
Idd, een mooie nummer is '' Flink Zijn''quote:Op maandag 11 december 2006 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]en het album Levenslang, vooral het nummer 'Flink Zijn' .... zo mooi
quote:
Volgens mij istie nog niet overleden hoor. En RIP richting nabestaanden lijkt me ook beetje vreemd.quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik ook
on topic: RIP aan de nabestaanden
quote:Op maandag 11 december 2006 18:49 schreef MissMatch het volgende:
[afbeelding]
Blijft een prachtige plaat.
Dat is een running gag hier.quote:Op maandag 11 december 2006 19:26 schreef Innuendo het volgende:
[..]
En RIP richting nabestaanden lijkt me ook beetje vreemd.
is het nou waar of niet?quote:Op maandag 11 december 2006 19:31 schreef static het volgende:
running gag
Mods! Doodsverwensing!quote:Op maandag 11 december 2006 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik ook
on topic: RIP aan de nabestaanden
Bronquote:Robert Long terminaal ziek
De 63-jarige zanger en cabaretier Robert Long is terminaal ziek. Twee weken geleden werd bij hem de diagnose buikvlieskanker gesteld en kreeg hij direct chemotherapie.
Enkele dagen geleden gaven zijn artsen de hoop op genezing op. Naar verwachting heeft hij nog twee weken te leven. Vorig jaar september kreeg hij een hartinfarct waar hij van herstelde.
Carrière
Robert Long heeft een veelzijdige carrière achter de rug. Zo zong hij vanaf zijn veertiende levensjaar te zingen in diverse rock ’n rollbandjes. Op zijn 28e begon hij een verdienstelijke solocarrière waarin hij kleine successen boekte met liedjes als ‘I believe in love’ en ‘Let us try’ scoorde.
De grootste hits scoorde hij in het Nederlands. LP’s met titels als ‘Vroeger of Later’ en ‘Levenslang’ braken alle verkooprecords. Hij staat bekend om de maatschappijkritische noot in zijn liedjes over onder andere homofilie en de kerk.
Huwelijk
Eind vorig jaar verschenen drie dvd’s van Long. In december 2005 trad hij in het huwelijk met zijn vriend en manager Kristof Rutsaert. Door het trage herstel van zijn hartinfarct moest hij zijn theatertournee afzeggen.
In april presenteerde hij zijn album ’n Duivels Genoegen. Zijn theaterloopbaan heeft hij onlangs definitief afgesloten. Komend jaar wilde hij een paar keer optreden met de jazzband The Deep River Quartet.
Wat?quote:
Het gaat niet om longkanker.quote:Op maandag 11 december 2006 20:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
denk het wel, staat ook op de weblog
[afbeelding]
jawel, long heeft kanker aan zijn buikvliesquote:
Ik kan ze nagenoeg allemaal meezingen (zelfs als ik net wakker ben). Heb alle albums (zelfs de truttige) en heb mamma-ElisaB inmiddels zover dat ze óók kan lachen om de letter K.quote:Op maandag 11 december 2006 18:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik merkte net dat ik nog woord voor woord een aantal nummers in mijn hoofd heb zitten.
"steek je leuter in een kleuter"quote:Op maandag 11 december 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Sommige mensen deugen.
Hij is er één van.
Aha, een non-kennerquote:Op maandag 11 december 2006 23:42 schreef cultheld het volgende:
"steek je leuter in een kleuter"
"ik heb een hond geneukt ja"
Hij deugt, weten we ook meteen waar jij staat![]()
Misschien kan hij nog snel een nieuw dier uit proberen voordat hij het hiernamaals gaat zoeken, een paard of zo.
http://www.martijn.org/info/OK85_1.html Wat een bikkel.quote:Op maandag 11 december 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aha, een non-kenner
Ook welkom hier
quote:Wat een feestje had moeten worden van Deep River Quartet met Robert Long het komend seizoen in de Nederlandse theaters heeft plotseling voor Robert een andere wending genomen.
Hij zal niet meer mee kunnen werken aan dit mooie project.
Het zal nu een hommage worden aan Robert Long.
Robert Long is onlangs opgenomen in het ziekenhuis met een ernstige vorm van kanker. Hij heeft nog maar zeer kort te leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |