Kijk jij dan maar eens naar Ronaldinho.quote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Vedettes verdedigen ook niet mee, kijk naar Riquelme
Ik heb zo´n vermoeden dat zelfs een knul als Leonardo tam wordt bij een coach als ten Cate, vooral als je je bedenkt wie ten Cate bij Barcelona tot de hedendaagse topper heeft gemaakt, daar moet hij wel op kunnen vertrouwen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Weer een nieuw hoofdstuk in zijn stormachtige loopbaan dus.
Wordt wel een breekpunt. Als hij bij Ajax weer niet mee kan in de discipline, is het verhaal in de top voor hem wel voorbij.
Succes voor Leo en Henk!
Dat is dan ook zo'n beetje z'n enige prestatie.quote:Op maandag 11 december 2006 16:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het altijd al een leuke voetballer gevonden.. Ok, er zitten wat draatjes los in zijn koppie waardoor er zo nu en dan kortsluiting is.. Maar voor de rest..![]()
[afbeelding]
![]()
Je had ook nog die bal die hij met de hand binnen de lijn hield in een wedstrijd tegen Ajax.quote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo'n beetje z'n enige prestatie.
Dat spelers tam worden onder Ten Cate hebben we de afgelopen weken wel gemerkt.quote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb zo´n vermoeden dat zelfs een knul als Leonardo tam wordt bij een coach als ten Cate, vooral als je je bedenkt wie ten Cate bij Barcelona tot de hedendaagse topper heeft gemaakt, daar moet hij wel op kunnen vertrouwen.![]()
Wat ik al zei over de TT verandering.quote:
Vandaar dat je in de war bent tong80.quote:Op maandag 11 december 2006 18:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Werkt verwarrend, want nu zijn er 2 topics met een TT die over de transfer gaan. Zou ik deze meer algemeen houden.
Jaap Stam zal hem op gepaste wijze welkom heten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:18 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Nou, hij mag me gaan overtuigen. 't Is wel weer zo'n lichtgewichtje. Ben benieuwd hoe hij ontvangen zal worden.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Het enige positieve is dat er weer een speler voor Ajax kiest ipv psv.
ja want alle andere spelers bij ajax lopen ook zo goed in het gareelquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:35 schreef Chadi het volgende:
Let jij maar eens op.. die gaat geen centimeter ruimte krijgen om zijn geest op hol te laten gaan. Hij begint bij Ajax op nul en zal zich omhoog moeten werken. Dat weet hij dondersgoed en hij weet ook dat hij nog moet leren anders was ie wel verkast naar het Buitenland. Je kiest voor Ajax als je zelf weet nog niet gereed te zijn voor d eabsolute top.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want alle andere spelers bij ajax lopen ook zo goed in het gareel
Ja die verdedigt ook nooit mee. Hoeft ook niet van Rijkaard.quote:Op maandag 11 december 2006 18:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kijk jij dan maar eens naar Ronaldinho.
kikkerquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef 16meter het volgende:
De liefde voor Ajax zat er al vroeg in bij onze Leonardo.
http://img183.imageshack.us/img183/3286/leonardoki2.jpg
Juustem. Er zit genoeg potentieel in, maar als het niet lukt na een paar jaar kan hij makkelijk weer in de verkoop.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef VoreG het volgende:
Agh voor 750.000 is dit natuurlijk gewoon een goede aankoop.
Goede voetballer die af en toe doordraait. Misschien krijgt Ten Cate het voormekaar.
Als hij ook bij Ajax mislukt denk ik niet dat de clubs echt in de rij zullen staan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:53 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Juustem. Er zit genoeg potentieel in, maar als het niet lukt na een paar jaar kan hij makkelijk weer in de verkoop.
Dan heeft hij een Nederlands paspoort en is er altijd wel een Engelse, Italiaanse of Spaanse subtopper die hem wil hebben. Ajax krijgt Rosales zelfs nog wel verkochtquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als hij ook bij Ajax mislukt denk ik niet dat de clubs echt in de rij zullen staan.
En tevreden over Charisteas ?quote:
Leuk, de nieuwste aanwinst op Fok.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:19 schreef Happel het volgende:
Hoop dat hij zijn beide kniebanden afscheurt en nooit meer tegen een bal kan trappen.
ik hoop echt dat hij niet slaagt, het zou fantastisch zijn en dan gaat leo jankenquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:38 schreef addictivebeat het volgende:
ik hoop echt dat hij slaagt, het zou fantastisch zijn en dan heeft ajax een geweldige aanval!
Het is een kloon, geen enkele nieuwe user gebruikt gelijk PI's en vult een profiel in.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk, de nieuwste aanwinst op Fok.
ik vermoed dat tong80 dat ook wel door heeftquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een kloon, geen enkele nieuwe user gebruikt gelijk PI's en vult een profiel in.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ik vermoed dat tong80 dat ook wel door heeft
Tong is immers niet zo snugger, klopt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn.
oeh een relkloonquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Tong is immers niet zo snugger, klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |