quote:Op maandag 11 december 2006 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
je mist niks ts.
quote:Op maandag 11 december 2006 16:32 schreef zoalshetis het volgende:
je mist niks ts.
Truequote:Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dude, het is echt een wondermidel.![]()
![]()
![]()
Geef toe dat het echt tegen bijna alles werkt
en het liefst iedere dag. heil mannenquote:Op maandag 11 december 2006 16:39 schreef Linkmiegel het volgende:
het is toch ook helemaal niet belangrijk? het gaat er toch alleen maar om dat de man klaarkomt
Nee dan ook nietquote:Op maandag 11 december 2006 16:40 schreef Matty___ het volgende:
maar kom je klaar als je mastubeerd? Misschien is dat een idee om eraan te wennen
heerlijk. dank je wel voor deze visualisering.quote:Op maandag 11 december 2006 16:46 schreef MissMatch het volgende:
Of je laat je vriend je vastbinden, dan kun je hem ook niet wegduwen op het moment suprème.
ze gaf al aan dat ze dat eng vindt.quote:Op maandag 11 december 2006 16:46 schreef MissMatch het volgende:
Of je laat je vriend je vastbinden, dan kun je hem ook niet wegduwen op het moment suprème.
Oh. Dat heb ik inderdaad niet gelezen. klaarkomen vindt ze blijkbaar ook eng, ik zeg: die drempel overstappen!quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze gaf al aan dat ze dat eng vindt.
Klaarkomen ook, dus dat komt goed uit.quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze gaf al aan dat ze dat eng vindt.
dat zou ik ook zeggen. nu moet ts er nog wat mee doen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Oh. Dat heb ik inderdaad niet gelezen. klaarkomen vindt ze blijkbaar ook eng, ik zeg: die drempel overstappen!
Doortje uit de tovenaar van Oz.quote:Op maandag 11 december 2006 17:07 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
zeer offtopic, maar, blauwe pino, wie is dat meisje van je avatar.. ik herken dr, maar weet niet meer waarvan![]()
Dit is een zeer interessant antwoord.quote:Op maandag 11 december 2006 17:16 schreef Angst het volgende:
toch wil ik het dit ff kwijt,
orgasmes zijn niet altijd heel heftig, ikzelf had van mijn eerste orgasmes toen ik nog vrij jong was en expermenteerde zegmaar, ook niet echt door wat het was.
het was een beetje een gevoel van, nu heb ik geen zin meer om aanmezelf te zitten.
Pas sinds ik echt wat verliefd werd en echte sexuele gevoelens kreeg, werden me orgasmes echt fijn.
ik weet dat altijd geroepen wordt, als je een orgasme hebt weet je het echt wel. Maar bij mij is het lang niet altijd zo duidelijk...
en het voelt ook niet altijd even fijn.
Ik bedoel dit niet verkeerd, jij weet natuurlijk het beste wat je voelt, maar omdat je altijd leest dat orgasmes heel duidelijk zijn, wou ik even zeggen dat ik het daar niet zo mee eens ben.
maar zou het niet gewoon kunnen dat moment dat je hem van je afduwt het moment is dat je verzadigd bent? en dat jou orgasmes gewoon niet al te boeiend zijn wat ook nix is om je voor te schamen...
p.s. ik heb ook weleens gehoord dat als je van plan bent het te faken, je meer kan laten gaan en dat je daardoor meer kan ontspannen, maar ik weet niet of dat zin heeft voor jou..
Ik ga er iig aan werken.quote:Op maandag 11 december 2006 16:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen. nu moet ts er nog wat mee doen.
en hoe denk jij daar dan over?quote:Op maandag 11 december 2006 16:38 schreef saaw het volgende:
[..]meen je dat nou echt??
* saaw denkt daar heel anders over
dat heb ik ook. zelf doen is makkelijk (ook niet voor iedereen, oefenen!).quote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Niet dat mijn vriend het niet goed/lekker doet, nee, omdat het precies moet zoals ik het zelf doe, want dan lukt het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |