Van vrouwen wel?quote:(ps. geen flauwe reacties van mannen aub)
Ik ben in het begin erg ontspannen, maar zodra het erop aankomt ineens niet meer.quote:Op maandag 11 december 2006 15:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Kan je wel genoeg ontspannen als je vriendje met je bezig is?
Waarom denk je dat je die automatische reactie opwekt?
Ook dan nietquote:Op maandag 11 december 2006 15:44 schreef Ripley het volgende:
En hoe zit dat als je jezelf bevredigt dan?
Als dat wel gaat zou je er mee kunnen beginnen omdat een keer in het bijzijn van je vriendje te doen misschien, om te wennen aan het gevoel je over te geven.
Dat durf ik niet, want stel dat ik dan wil wegduwen en niet kan en daardoor in paniek raak?quote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef Linkmiegel het volgende:
hij moet je gewoon een keer vastbinden dan kan je hem niet wegduwen
ik denk niet dat je in paniek raakt, waarschijnlijk zul je klaarkomen en blij zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 15:52 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, want stel dat ik dan wil wegduwen en niet kan en daardoor in paniek raak?
idd orgasme van je leven en daarn awil je niets anders dan klaarkomenquote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef Linkmiegel het volgende:
hij moet je gewoon een keer vastbinden dan kan je hem niet wegduwen
en daar gaat het omquote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik denk niet dat je in paniek raakt, waarschijnlijk zul je klaarkomen en blij zijn.
Nou ja, dan kun je daar op dat moment helemaal niks aan veranderen!quote:Op maandag 11 december 2006 15:52 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Dat durf ik niet, want stel dat ik dan wil wegduwen en niet kan en daardoor in paniek raak?
haha ja idd vastbinden dusquote:Op maandag 11 december 2006 15:58 schreef Radonir het volgende:
[..]
Nou ja, dan kun je daar op dat moment helemaal niks aan veranderen!![]()
Mijn 2-minuten diagnose: je hebt control issues, bang om geen controle te hebben over een situatie. Breng jezelf in een situatie waarin je per definitie geen controle hebt, zodat je bent gedwongen om je angst te confronteren. Of instrueer je vriendje dat hij zich niet moet laten wegduwen, dat hij terug moet knokken. Kan hij meteen zijn holbewonersinstinct (vrouw neerknuppelen en naar je grot slepen) botvieren.![]()
Daar kom je maar op 1 manier achter... Vraag is: vertrouw je hem?quote:Op maandag 11 december 2006 15:52 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Misschien mot ie die andere grot (kontje) eens flink uitschroeven!?!quote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn vriendje doet het echt helemaal fantastisch. Hij krijgt me binnen no time tot mijn hoogtepunt, echter..... iedere keer als het er op aan dreigt te komen duw ik hem weg. Het is een automatische reactie die ik dan krijg op het moment dat ik mijzelf niet meer in de hand heb. Zodra ik het op voel komen en dreig klaar te komen schrik ik op een of andere manier of zoiets. Mijn vriend zit er echt ontzettend mee. (meer dan mij nog). Ik heb hem wel 1000 keer verteld dat het niet aan hem ligt maar hij zit er wel mee. De sex is meteen afgelopen als ik hem wegduw. Hij heeft dan geen zin meer. Het is echt een schatjhe en zegt keer op keer dat hij mij ook wil verwennen. Ik probeer al weken/maanden eraan te werken maar dat werkt juist averechts. Iedere keer in bed als hij me beft of vingert denk ik steeds "wat als het straks weer opkomt dat gevoel" en dan gaat het dus alweer mis. Wat kan ik doen? Wie heeft hetzelfde meegemaakt enz.
Ik ben dus nog nooit klaargekomen. ook niet zelf zonder mijn vriendje. Echt nog nooit.
Help.
(ps. geen flauwe reacties van mannen aub)
ik vertrouw hem zeker.quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter... Vraag is: vertrouw je hem?
Mja...helaas voor TS niet om ervaringen te delen maar inlevengsvermogen. Mongolenkindquote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Misschien mot ie die andere grot (kontje) eens flink uitschroeven!?!![]()
Waarom zeg je dan dat je vriendje je in 'no time' tot je hoogtepunt brengt?quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
ik vertrouw hem zeker.
Maar ik kan het nog niet eens als ik mezelf vinger.
Ik heb zelfs al verschillende speeltjes in huis gehaald. Niets helpt.
Mwuhahahahahahaha!quote:Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef wmml het volgende:
[..]
Mja...helaas voor TS niet om ervaringen te delen maar inlevengsvermogen. Mongolenkind
Alcohol zou op zich kunnen helpen. Maar.........quote:Op maandag 11 december 2006 16:07 schreef Fugara het volgende:
zoals al gezegd: alcohol zou kunnen werken
kenker voor je...quote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Alcohol zou op zich kunnen helpen. Maar.........
Ik ben nu zwanger en wil daaorm niets drinken.
Dit zwanger zijn heeft niets met niet klaarkomen te maken.
Want ik ben nog nooit klaar gekomen.
Ook voordat ik zwanger werd niet.
arm schaap..quote:Op maandag 11 december 2006 16:09 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Alcohol zou op zich kunnen helpen. Maar.........
Ik ben nu zwanger en wil daaorm niets drinken.
Dit zwanger zijn heeft niets met niet klaarkomen te maken.
Want ik ben nog nooit klaar gekomen.
Ook voordat ik zwanger werd niet.
Ja ik ben nog nooit in mijn leven klaar gekomen. Het lukt gewoon niet. Ik klap dicht vlak voor het einde.quote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef Ripley het volgende:
Heb je dit altijd al gehad?
Ik heb zelfs al een kind van 1,5 en ik ben zelf 24.quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef Linkmiegel het volgende:
ik vind het maar ongeloofwaardig.. hoe oud ben je? je bent zwanger dus zal niet al te jong zijn. tegenwoordig gaan 14 jarige al met zichzelf aan de slag. en jij wilt zeggen dat je nog nooit bent gekomen?? ligt eraan hoe oud je bent maar ik geloof er niks van dat je er jaren overheen laat gaan voordat je zoekt naar een oplossing
De meeste mensen die een orgasme krijgen overleven dat gewoon hoor, er is niks om bang voor te zijn. De enige manier om erachter te komen lijkt mij totale overgave. En tja, als je dat normaal niet kunt bereiken, is alcohol daarvoor een prima oplossing.quote:Op maandag 11 december 2006 16:15 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Dat voel ik zo. Het lijkt alsof ik mezelf niet meer onder controle heb dan.
Het lijkt inderdaad op een vicieuze circel waarin ik zit.quote:Op maandag 11 december 2006 16:23 schreef speknek het volgende:
Daar hoef je dus al in het geheel niet bang voor te zijn. Het is waarschijnlijk net zoiets als wat mensen hebben die in bed liggen te woelen en heel graag in slaap willen vallen. Dat je voortdurend zit te wachten tot je in die afgrond valt. Je merkt dat je op het randje balanceert, en bent wanhopig bezig de controle te verliezen. Maar juist omdat je erop let gebeurt het niet, daarvoor ben je te bewust. Voor slapen weet ik niet hoe het is, maar seks heeft weinig te maken met op het randje de controle proberen te verliezen en de afgrond in te vallen. Ga je daar dus ook niet op concentreren, dan ben je er te bewust mee bezig, en verlies je het momentum.
"Je kunt ook zwanger raken zonder klaar te komen hoor."quote:Op maandag 11 december 2006 16:24 schreef Blauwe_Pino het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een kind van 1,5 en ik ben zelf 24.
En een orgasme heeft helemaal niets met kinderen krijgen te maken.
Je kunt ook zwanger raken zonder klaar te komen hoor.
Echt een uitspraak van een man.
Ik zoek nu hier pas hulp omdat bij mijn vriend steeds meer ergernis ontstaat.
En daarom dus ook bij mij.
GHB is voor jou het middel tegen alles ehquote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef het.ismij het volgende:
ik zou je zowiezo vastbinden dan.
oke flauw
maar serieus ik zou het gewoon proberen, en als je in de stres raakt.
GHB
Man (we zijn getrouwd) en ik ken hem al sinds 2000.quote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef het.ismij het volgende:
verhaal wordt steed vager.
Ennuh hoe lang heb je al met je vriend man whatever?
uiteraard. zonder GHB, nooit tevree.quote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef Matty___ het volgende:
[..]
GHB is voor jou het middel tegen alles eh![]()
Dude, het is echt een wondermidel.quote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef Matty___ het volgende:
[..]
GHB is voor jou het middel tegen alles eh![]()
ja joh bullshit topicquote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef het.ismij het volgende:
verhaal wordt steed vager.
Ennuh hoe lang heb je al met je vriend man whatever?
Werkt het ook tegen GHB?quote:Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dude, het is echt een wondermidel.![]()
![]()
![]()
Geef toe dat eht echt tegen bijna alles werkt
Ik zeg toch ook niet nu?quote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef saaw het volgende:
GHB als je zwanger bent lijkt me niet eg verstandig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |