quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Nee dank je, laat slory en bruins maar lekker daar blijven. Leonardo is al meer dan genoeg, gezien zijn achtergrond.
Hij heeft geloof ik ook al 4 of 5 assists. Niet verkeerd hoor...quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:52 schreef twi het volgende:
Ik zie in Slory geen rechtsbuiten. Gewoon een hele snelle spits. Valt vooral op door z'n goals, niet door z'n voorzetten.
Ik dacht dat Slory al in de jeugd bij feyenoord had gespeeld. Dat is dus niet het geval.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Slory komt uit Heemskerk en Bruins uit Rotterdam.... uh so what?
Bruins is misschien wel het grootste middenveldtalent van Nederland en een betere rechtsbuiten dan Slory hebben wij momenteel bij Ajax niet. Ze mogen beide komen als je het mij vraagt.
Maar Feyenoord heeft eerste optie op Slory dus hij zal daar wel naartoe gaan.
Dat heet Miteaquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:56 schreef twi het volgende:
Hij heeft inderdaad al een aantal assists, maar inderdaad, voornamelijk terugleggen bij counters. We zoeken juist iemand die een voorzet kan geven van de zijlijn/achterlijn. Aan Leonardo hebben we voorlopig al genoeg twijfelgevallen wat dat betreft.
Eigenlijk zou je Leonardo en De Mul in 1 moeten hebben. Maar helaas...
Overrated? Als je al 7 goals en 4/5 assists maakt bij een club als Excelsior, waar de kansen schaars zijn, in hoeverre ben je dan overrated?quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:12 schreef M0NTANA het volgende:
Andwelé Slory is fuckin' overrated, debuteert op zijn 24e in de eredivisie. Laat hem maar in R'dam blijven!
Mitea alleen al is dreigender dan Rosales is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:08 schreef twi het volgende:
Ik kan me geen fatsoenlijke voorzet van Mitea herinneren. Vind ik Rosales dichterbij komen
Ze zijn allebei even niet-dreigend.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mitea alleen al is dreigender dan Rosales is.
Natuurlijk kan hij daar spelen. Het zal een fiasco worden, maar het kan. Misschien is Gentenaar een optie. Wat heeft Babel in hemelsnaam in zich waaraan een 10 moet voldoen? Ik kan helemaal niets noemen namelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Om de discussie met de tien maar weer eens aan te zwengelen: zou Babel daar niet kunnen spelen?
Stekelenburg is nog dreigender dan Rosales.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Mitea alleen al is dreigender dan Rosales is.
Als 10 moet je vooral overzicht hebben. Dat is niet iets waar Babel in uitblinkt volgens mij.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Om de discussie met de tien maar weer eens aan te zwengelen: zou Babel daar niet kunnen spelen?
Van Grygera als aanvaller gaat ook wel dreiging uit volgens mijquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:32 schreef SiemeN het volgende:
Ik zeg Heitinga linksbuiten en Jaap op 10.
Die jongen gaat toch naar feyenoord. Net als die bruins. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Van Grygera als aanvaller gaat ook wel dreiging uit volgens mij
Maar Slory ben ik ook nog niet zo weg van.
Maar goed, wat niet is kan nog komen.
Als wij Bruins niet halen gaat hij naar AZ hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:47 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die jongen gaat toch naar feyenoord. Net als die bruins. Gelukkig maar
Hij heeft meerdere malen verklaard feyenoordsupporter te zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als wij Bruins niet halen gaat hij naar AZ hoor.
Ik had gehoord dat hij juist geen Feyenoordsupporter is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere malen verklaard feyenoordsupporter te zijn.
Er heeft een keer in het AD gestaan dat hij als rotterdammer natuurlijk fan is van feyenoord. Alleen daarom hoeft hij wmb niet te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hij juist geen Feyenoordsupporter is.![]()
Is ie wel. Alleen hij heeft gezegd dat ie nog niet zeker wist of ie perse naar Feijenoord zou gaan. Hij wou eerst slagen bij Excelsior, daarna zag ie wel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hij juist geen Feyenoordsupporter is.![]()
Jeuh...quote:12/12/2006 - Leonardo medisch gekeurd
(Gepost door Q)
BRON: Omroep Brabant
Omroep Brabant meldt dat NAC-speler Leonardo maandag al medisch is gekeurd door Ajax. De overgang is daarmee in alle aspecten rond, behalve dan dat het transferwindow van januari nog niet open is. De Amsterdamse club wacht daarop voor de presentatie van de jonge talentvolle spits.
Inderdaad. Maar het is natuurlijk wel een logische stap, Excelsior --> Feyenoord. Als 'ie maar niet naar AZ gaat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Is ie wel. Alleen hij heeft gezegd dat ie nog niet zeker wist of ie perse naar Feijenoord zou gaan. Hij wou eerst slagen bij Excelsior, daarna zag ie wel.
----------------Huntelaar--------------quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:16 schreef Pritt het volgende:
Van mij mag Ajax zonder vleugels spelen maar met een 10.
Laat die links en rechts half maar goed op een voorzet oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |