Ik ook...quote:Op maandag 11 december 2006 17:46 schreef StarGazer het volgende:
Ben benieuwd wat die jankbal gaat presteren.
talent is er wel, maar geen mentaliteit....... en ik heb niet het idee dat dat bij ajax zal veranderenquote:Op maandag 11 december 2006 17:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ook...
zometeen is het echt een wereld talent
Maar ja bijv. Gascoigne had ook geen mentaliteitquote:Op maandag 11 december 2006 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
talent is er wel, maar geen mentaliteit....... en ik heb niet het idee dat dat bij ajax zal veranderen
Allebei geniale voetballers met een kronkel in de hersenpanquote:Op maandag 11 december 2006 18:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom op zeg dat zijn geen vergelijkingen.
Nee, maar dat is buiten het veld.quote:Op maandag 11 december 2006 18:23 schreef Kang-He het volgende:
Ik zie Leonardo er niet voor aan om al die fratsen die Gazza heeft uitgehaald ook uit te halen...
quote:Op maandag 11 december 2006 16:47 schreef Bananenman het volgende:
Zo, kaartje voor Waregem verkocht. Ik vertik het om met die klote combi te gaan
Normaal zou ik wel gegaan zijn, maar nu wacht ik wel een ronde.quote:Op maandag 11 december 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is belachelijk dat het uitverkocht is, gewoon lekker op een alternatieve manier gaan of niet.
Snap al die mensen die wel gaan nietal zijn d'r maar bar weinig die d'r voor uit komen.
Ik vooralsnog ook niet, voorzie alleen problemen. Voetballen kan hij wel, maar gaat hij het laten zien?quote:Op maandag 11 december 2006 19:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel plezier met dat arrogante k****ventje, kan me niet voorstellen dat ie jullie veel plezier gaat bezorgen!
Inderdaad, zijn mentaliteit en karakter zijn de grootste struikelblokken....quote:Op maandag 11 december 2006 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vooralsnog ook niet, voorzie alleen problemen. Voetballen kan hij wel, maar gaat hij het laten zien?
quote:Op maandag 11 december 2006 19:41 schreef -Wolf- het volgende:
Kap eens met janken. Jullie lijken nu net Leonardo.
Inderdaad, we kunnen er nauwelijks mee achteruit gaan.quote:Op maandag 11 december 2006 19:47 schreef Chadi het volgende:
Leonardo is van harte welkom.. die de Mul doet het anders zo goed???? of die Rosales???? Van mij part heeft ie 30 jaar bij feyenoord gezeten... hij is gewoon nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |