Ik blijf het irritant vinden dat ik geen zekerheid heb.quote:Ajax wil komst Leonardo niet bevestigen
Foto: Orangepictures11 december 2006, 15:21
Door: Jelmer Geerds
Ajax weigert vooralsnog de op handen zijnde transfer van Leonardo te bevestigen. Zeker is wel dat de Braziliaan voorlopig niet gepresenteerd zal worden. Daarmee wacht Ajax tot de winterstop.
Hoewel Ajax de overgang nog niet wil bevestigen, lijkt het echter zeker dat Leonardo na de winterstop in het rood-wit van de Amsterdammers speelt. "Ik kan en wil niets zeggen. We zijn bovendien een beursgenoteerd bedrijf. We zijn aan regels gebonden", reageerde trainer Henk ten Cate na de maandagtraining tegenover het ANP.
Toch liet Ten Cate in zijn reactie op een andere vraag, namelijk of de Braziliaan Ajax beter maakt, wel doorschemeren dat de aanvaller van NAC naar de ArenA komt: "Ik weet niet of Leonardo ons beter maakt. Van één speler word je niet zo vlug veel beter. Hij geeft me wel meer alternatieven voor de aanval. Dat is prettig."
Het begrip komisch is altijd subjectief, dus je had zelf ook wel kunnen zien dat het geen feit is.quote:Op maandag 11 december 2006 15:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dan moet je het niet als een feit opschrijven.
Ze boden 2 miljoen. Ajax heb 6 betaald.quote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Rosales niet laten gaan voor 6 miljoen!
WANBELEID! WITTE ZAKDOEKJES!!! ACTIES!!!!.
Ja maar dat is een oud verhaal. Van de transfergelden van ; Soetaers, Sonck en SIkora samen hadden we ieder toptalent kunnen betalen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
Hij presteerde op die Olympische Spelen wel goed weet ik nog wel, maar achteraf gezien is het natuurlijk een gigantisch te hoog bedrag.
Hij was de man op de Olympische Spelen, samen met Tevez. Maradona is zelfs fan van Rosales. Hij heeft zijn shirtje van de Olympische Spelen en tijdens het Amsterdam Tournament vroeg hij of hij het Ajaxshirtje van Rosales mocht hebben. Maradona schijnt Rosales ook aangeraden te hebben om naar Ajax te gaan.quote:Op maandag 11 december 2006 16:00 schreef Urquhart het volgende:
Hij presteerde op die Olympische Spelen wel goed weet ik nog wel, maar achteraf gezien is het natuurlijk een gigantisch te hoog bedrag.
Das voor Ajax begrippen toch pure winst?quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze boden 2 miljoen. Ajax heb 6 betaald.
6??quote:Op maandag 11 december 2006 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze boden 2 miljoen. Ajax heb 6 betaald.
Volgens het bericht hierboven 6.quote:Op maandag 11 december 2006 16:15 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
6??![]()
Transfer is 3 mln euri mee gemoeid.
Hij kostte 6 miljoen guldenquote:Op maandag 11 december 2006 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens het bericht hierboven 6.
Ik ben nog steeds blij met hem als trainerquote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
![]()
@ TT
ik vind ten Cate anders ook wel grappig overigens... neee, die vrije trap was eigenlijk geen doelpunt
ik moet eerlijk zeggen, ik had het hoog van hem op, en was niet blij met zijn komst naar Amsterdam, maar tot nu toe vind ik hem als trainer matig, en in zijn uitlatingen/PR ZEER matig.
Ik ben benieuwd waarom hij als trainer matig is in jouw ogenquote:Op maandag 11 december 2006 16:10 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
![]()
@ TT
ik vind ten Cate anders ook wel grappig overigens... neee, die vrije trap was eigenlijk geen doelpunt
ik moet eerlijk zeggen, ik had het hoog van hem op, en was niet blij met zijn komst naar Amsterdam, maar tot nu toe vind ik hem als trainer matig, en in zijn uitlatingen/PR ZEER matig.
Eens. Ten Cate verricht goed werk.quote:Op maandag 11 december 2006 16:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met hem als trainer, en wat alle niet-Ajacieden ervan vinden boeit me eigenlijk helemaal niets.
quote:Ajax betaalt 750.000 euro voor Leonardo, de helft van dat bedrag gaat naar de spits zelf en de andere helft wordt verdeeld tussen NAC en Feyenoord. Feyenoord heeft met deze transfer de vorige week opgelegd gekregen boete er dus uit.
Nou de gemiddelde ajacied en ook niet ajacieden hadden er vooraf toch denk ik meer van verwacht. Als je nu op bijna de helft van het seizoen moet concluderen dat ajax "slechts" uefa cup speelt ipv CL en het in de competitie op een 3e plaats staat met een straatlengte achterstand op de nr 1 psv. En slechts 3 punten voor op het kwalitatief veel minder ingeschatte Feyenoord.quote:Op maandag 11 december 2006 16:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom hij als trainer matig is in jouw ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |