Ik ook.quote:Op maandag 11 december 2006 13:35 schreef ijsmeis het volgende:
Een olifant poept wel 90 kilo per dag.
quote:Op maandag 11 december 2006 13:37 schreef Wojworshebn het volgende:
De luiaard slaapt wel 12 uur per dag en stemt overwegend SP.
Homosexueel en pedofielquote:Seksualiteit is zeer gebruikelijk bij bonobo's en niet alleen voor voortplanting. Zo komt het bijvoorbeeld niet zelden voor dat twee vrouwtjes hun genitaliën tegen elkaar aanwrijven in een soort pseudo-copulatie. Ook seksueel gedrag tussen mannetjes en met nog niet geslachtsrijpe jongen komt voor, evenals oraal-genitaal en manueel-genitaal contact en masturbatie. Een andere bijzonderheid is dat bonobo's vaak in de missionarishouding, en in diverse andere posities paren en daar ook anatomisch op zijn aangepast. In het verleden is men er wel van uitgegaan dat alleen bij mensen die houding voorkwam. De reden van dit uitgebreide seksuele gedrag is ongetwijfeld sociaal: seksueel gedrag wordt gebruikt om vrede te stichten, spanningen binnen de groep te verlagen en vriendschappen te smeden.
En de mens is nauwer verwant aan de Bonobo dan aan de chimpanseequote:Op maandag 11 december 2006 13:56 schreef Wojworshebn het volgende:
De bonobo is sowieso een nogal vieze aap:
Homosexueel en pedofiel![]()
Crocs hebben het qua tijdspanne al gewonnen van de dino's!quote:Op maandag 11 december 2006 14:02 schreef Semisane het volgende:
Een beetje crocodil kan een jaar lang zonder voedsel, minstens 1 uur onder water blijven, maximaal 2 uur dacht ik heeft een speciaal aangepast hart dat voorkomt dat er bloed naar de longen gaat als ie onderwater zit, wat inhoud dat er meer bloed naar vitale organen gaat, ook kan het beessie z'n hartslag reguleren en kan het verwondingen overleven, dat praktisch elk ander diersoort, incl de mens het hoekje om zou laten gaan.
Maw Crocs for the win!
Een krokodil moet minimaal 1 uur onder water blijven? Hoe werkt dat?quote:Op maandag 11 december 2006 14:02 schreef Semisane het volgende:
Een beetje crocodil kan een jaar lang zonder voedsel, minstens 1 uur onder water blijven, maximaal 2 uur dacht ik heeft een speciaal aangepast hart dat voorkomt dat er bloed naar de longen gaat als ie onderwater zit, wat inhoud dat er meer bloed naar vitale organen gaat, ook kan het beessie z'n hartslag reguleren en kan het verwondingen overleven, dat praktisch elk ander diersoort, incl de mens het hoekje om zou laten gaan.
Maw Crocs for the win!
En ze hebben een penis in de vorm van een kurkentrekker.quote:Op maandag 11 december 2006 14:20 schreef Xcept het volgende:
Varkens hebben een orgasme van een half uur!!!
Neeheee...je verdraait mijn woordtjes...quote:Op maandag 11 december 2006 15:14 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een krokodil moet minimaal 1 uur onder water blijven? Hoe werkt dat?![]()
![]()
zwanen ookquote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef vosss het volgende:
Als papegaaien een partner gekozen hebben, dan blijven ze daar voor de rest van hun leven samen
Dat wist ik niet.quote:
Maar hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef GSbrder het volgende:
Koeien kunnen wel via een trap omhoog lopen, maar niet via diezelfde trap terug
heeft iets te maken met het zwaartepuntquote:
Ok, dankje voor de verduidelijkingquote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
heeft iets te maken met het zwaartepunt![]()
ik geloof dat koeien een beetje topzwaar zijn... en wanneer zo'n koe dus naar beneden loopt,
zijn zwaartepunt VOOR zijn poten staat, en dus voorover van de trap valt![]()
daar is hun gewicht en bouw niet op berekend. net al sommigen sneller een boom in kunnen klimmen en guappas of bananen kunnen plukken. terwijl anderen beter zijn in een hamburger bestellen. of mensen banana te kunnen laten plukken...quote:Op maandag 11 december 2006 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:!
[..]
Maar hoezo dat nou weer?.
Owja.. paarden zijn fysiologisch niet in staat om in een boom te klimmenquote:Op maandag 11 december 2006 22:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar is hun gewicht en bouw niet op berekend. net al sommigen sneller een boom in kunnen klimmen en guappas of bananen kunnen plukken. terwijl anderen beter zijn in een hamburger bestellen. of mensen banana te kunnen laten plukken...![]()
![]()
dus? makkelijker te vangen. paarde(n)biefstuk is prima te kanen. überlekker en boordevol ijzer.quote:Op maandag 11 december 2006 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Owja.. paarden zijn fysiologisch niet in staat om in een boom te klimmen
deze feitjes zijn kut als je de "dus?" vraag steltquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus? makkelijker te vangen. paarde(n)biefstuk is prima te kanen. überlekker en boordevol ijzer.
oh ja, kan tt ff veranderd worden in: übergrappig?
Idd, één van de betere topics sinds tijdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:04 schreef vosss het volgende:
Ik vind dit stiekem toch wel een erg leuk topic
Daar staat tegenover dat ze maar 1 keer seks per jaar hebben.quote:Op maandag 11 december 2006 14:20 schreef Xcept het volgende:
Varkens hebben een orgasme van een half uur!!!
Heeft de Condor niet de grootste spanwijdte?quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:14 schreef Chup het volgende:
niet grappig, wel cool:
-De reuzenalbatros heeft de grootste vleugelspanwijdte met zijn vier meter.
Although about 5 cm shorter (beak to tail) on average than the California Condor, the Andean Condor is undoubtedly larger in wingspan: Ferguson-Lees gives 274–310 cmquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Heeft de Condor niet de grootste spanwijdte?
Condor is een meter of 3quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:25 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Heeft de Condor niet de grootste spanwijdte?
Kunnen staand slapen, heb ze vaak genoeg ook zien liggen namelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:35 schreef Zeurberus het volgende:
- Paarden en koeien slapen staand (damn dat deze nog niet voorbij gekomen is)
dat zegt alles over jouw gevoel voor humorquote:
Paarden slamen staande totdat de remfase zich aandient en ze gaan dromen. Dan vallen ze omquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:35 schreef Zeurberus het volgende:
Ga je toch echt afvragen wat dat schaap met 17 albatrossen en 13 verfkwasten moest
Eens kijken of ik nog een paar animal planet/discovery/NGC feitjes weet:
- Paarden en koeien slapen staand (damn dat deze nog niet voorbij gekomen is)
en ze zijn linkspotig dus of had ik dat al verteldquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:21 schreef bonke het volgende:
een ijsbeer is niet wit
het haar van een ijsbeer is een doorzichtig buisje
doordat de zon erop schijnt lijkt een ijsbeer wit
quote:Op dinsdag 12 december 2006 03:09 schreef wonderer het volgende:
De prieelvogel decoreert zijn nest, inclusief oprijlaan.
Dat ze niet wit zijn wist ik, maar zijn serieus alle ijsberen linkspotig?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
en ze zijn linkspotig dus of had ik dat al verteld![]()
Zoals wel meer knaagdieren, cavia's kunnen dat volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:26 schreef wonderer het volgende:
Ratten kunnen niet overgeven.
Cavia's kunnen ook niet overgeven, idd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:52 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Zoals wel meer knaagdieren, cavia's kunnen dat volgens mij ook niet.
Ratten kunnen trouwens ook lachen, maar dat kunnen wij niet horen, daar heb je speciale aparatuur voor nodig.
Oeh, vind ik niet hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's kunnen ook niet overgeven, idd.
Paarden kunnen ook niet overgeven.
Ik vind het best wel eng dat ratten kunnen lachen, op de een of andere manier.
Ik stel me dan echt zo'n gemeen lachje voorquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Oeh, vind ik niet hoor.Eigenlijk best wel logisch ook, als ik nu zo naar mijn ratjes kijk die op een stapeltje met elkaar liggen te kroelen.
En hoveel procent van de totale methaan uitstoot is toe te schrijven aan termieten?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:44 schreef Ezri het volgende:
Koeien zorgen voor de vernietiging van de Aarde.![]()
![]()
Ergens wil ik niet weten hoe jij hier achter bent gekomen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Marietje_34 het volgende:
En kakkerlakken gaan dood aan De Pil.
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ergens wil ik niet weten hoe jij hier achter bent gekomen.
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, honden mogen geen chocolade eten. Vanaf een bepaalde hoeveelheid is 1 van de bestandelen van de chocolade giftig.
Ik weet de normale betekenis van batsen maar in mijn omgeving staat het voor blowen dus als ik het zo lees moeten die leeuwen wel apestoned zijnquote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef GSbrder het volgende:
Leeuwen batsen 70 x per dag...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef Ezri het volgende:
Luie vogels nemen pont
[afbeelding]
Een Engelse veerpont heeft sinds kort een zeer lui, maar ook zeer slim vogelpaar als vaste passagiers.
De Daily Telegraph meldt dat twee steenlopers elke ochtend om 08:15 uur de eerste pont nemen van het Zuid-Engelse Falmouth naar het vijf kilometer verderop gelegen St. Mawes. Met de laatste pont van 15.45 uur gaan ze weer terug.
De twee steenlopers hebben van de kapitein van de pont de namen Fred en Freda gekregen. Hij zei honderd procent zeker te weten dat het telkens om hetzelfde paar gaat.
Bron en foto: AD.nl
Moeten we dat maar aanraden als lokmiddel als mensen hier weer een val willen zettenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is pas geleden studie naar gedaan (of dat nodig was is een tweede), maar muizen lusten geen kaas...
Op elke hoek 1.quote:Op maandag 11 december 2006 13:33 schreef RedFever007 het volgende:
Koeien hebben over het algemeen vier poten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |