Ergens wil ik niet weten hoe jij hier achter bent gekomen.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:07 schreef Marietje_34 het volgende:
En kakkerlakken gaan dood aan De Pil.
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ergens wil ik niet weten hoe jij hier achter bent gekomen.
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, honden mogen geen chocolade eten. Vanaf een bepaalde hoeveelheid is 1 van de bestandelen van de chocolade giftig.
Ik weet de normale betekenis van batsen maar in mijn omgeving staat het voor blowen dus als ik het zo lees moeten die leeuwen wel apestoned zijnquote:Op maandag 11 december 2006 21:50 schreef GSbrder het volgende:
Leeuwen batsen 70 x per dag...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:50 schreef Ezri het volgende:
Luie vogels nemen pont
[afbeelding]
Een Engelse veerpont heeft sinds kort een zeer lui, maar ook zeer slim vogelpaar als vaste passagiers.
De Daily Telegraph meldt dat twee steenlopers elke ochtend om 08:15 uur de eerste pont nemen van het Zuid-Engelse Falmouth naar het vijf kilometer verderop gelegen St. Mawes. Met de laatste pont van 15.45 uur gaan ze weer terug.
De twee steenlopers hebben van de kapitein van de pont de namen Fred en Freda gekregen. Hij zei honderd procent zeker te weten dat het telkens om hetzelfde paar gaat.
Bron en foto: AD.nl
Moeten we dat maar aanraden als lokmiddel als mensen hier weer een val willen zettenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is pas geleden studie naar gedaan (of dat nodig was is een tweede), maar muizen lusten geen kaas...
Op elke hoek 1.quote:Op maandag 11 december 2006 13:33 schreef RedFever007 het volgende:
Koeien hebben over het algemeen vier poten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |