Hier nog eenquote:Op maandag 11 december 2006 15:14 schreef Stranger het volgende:
pffffff
Ik heb het echt he-le-maal gehad.
lolquote:Op maandag 11 december 2006 15:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
ik moet nog naar de winkel om eten te kopen voor deze week (maandag is daarom ook altijd geen-lunch dag.
Weet ik nog niet, ik denk een stokbroodje met het een of ander.quote:Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Rianne84 het volgende:
wat gaan jullie eten vanavond?
ander keertje?quote:
waarom een ander keertje?quote:Op maandag 11 december 2006 15:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ander keertje?![]()
je mag wel helpen kiezen wat ik ga eten:
http://restaurants.diningcity.com/menus/pdf194Diner%20kaart.pdf
Nou het schema is 50% door mijn begeleider gemaakt, en ik moet het met 50% aanvullen.. Maar zijn deel zoog een beetje, dus onderhand heb ik alles al wel opnieuw berekend en beredeneerd.. (Hij heeft zelf ook toegegeven dat zijn stuk niet helemaal optimaal was.)quote:Op maandag 11 december 2006 15:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
als je zelf niet meer weet wat je gedaan hebt wordt het heel moeilijk![]()
ja hoor, ben er toch gewoon voor de gezelligheid. Denk dat hij het minder leuk vind! En dat hij betaald vind ik heul niet ergquote:Op maandag 11 december 2006 15:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
lijkt je dat leuk dan met mn vriend erbij..en hij betaalt
quote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan wil ik ook mee hoor! Ik weet hier nog wel een lekkere Mexicaan.
dan kunnen we beter gewoon een keer met z'n allen gaan etenquote:Op maandag 11 december 2006 15:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan wil ik ook mee hoor! Ik weet hier nog wel een lekkere Mexicaan.
Meetquote:Op maandag 11 december 2006 15:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dan kunnen we beter gewoon een keer met z'n allen gaan eten
je meot vaker naar gordon ramsey kijken; hoe simpeler hoe beterquote:Op maandag 11 december 2006 15:40 schreef Goover het volgende:
Ik kan niet kiezen op de kaart, ziet er allemaal wel lekker uit.. (Wel een saaie kaart trouwens, zwart wit, geen plaatjes of logotjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |