Heet dat goede doel toevallig "Erik S."?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat dus! Elke stem wordt gewaardeerd en je steunt daarmee ook het goede doel.
Neen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heet dat goede doel toevallig "Erik S."?![]()
Dat is geen goed doel, dat is een geil doel!quote:
Bepaalde delen van mij knikken enthousiast jaquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Of zal ik het 't Zhenadoratiefonds noemen.
In sommige gevallen echt niet hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef sbientje het volgende:
op je eigen quote reageren istriest
shining star
Is dat lekker dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]!
Idee
![]()
Ik ga een pak vla invriezen
Ik weet het niet, ik doe het voor het eerstquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is dat lekker dan?
Lijkt mij zo.. ijzig.. geen smeuiig ijs zeg maar.
ach prul! hoor hemquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
ijs...met deze temperatuur?
moet straks nog weg...op de fiets
Thnxquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:40 schreef sbientje het volgende:
sven!!!
[..]
Microsoft en McLaren leveren standaard ECU
nog iemand om op zijn kop te meppenverzamelTTTT natuurlijk
vast niet zo koud als het bij jou is, maar toch koud genoegquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
ach prul! hoor hemhoe koud is het daar? in het warme zuiden?
volgens mij was de fout laatst ook al van hem... maar weet niet meer zekerquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ne Me QuitteR Pas mon cher
Ne Me Quitte Pas ah ah ah
Ne Me Quitte Pas mon cher
Ne Me Quitte Pas
Regina Spektor!.
Je icon werkt weerquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
Avond.
Jack Black is gewoon hilarisch, altijdquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe, School of Rock is echt een vette film!
Jep, Tinypic doet het wel goedquote:
en hoe was je handbaltraining?quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
spaar jij ook Regina Spektorliedjes?
Oh. En hoi.![]()
En ik ga nu, want ff keihard trainen.
Ik zit ook te kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Whehe, School of Rock is echt een vette film!
men, niet manquote:Man who run behind car get exhausted
Op jou zal ik zeker stemmen...quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:. Het stemmen kan gaan beginnen!
.
Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (1babe en 1 hunk dus) naar het volgende emailadres: peri.fok@gmail.com, onder vermelding van; Stemmen Mr&Miss Fok! en een mailtje naar misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Stemmen kan vanaf 12 december om 10:00 uur tot 17 december 20:00 uur.
Vermeld jouw username in de mail. Uiteraard mag je niet op jezelf stemmen..
Ik hoop dat jullie op mij (CDP) stemmen als Mr Crew en op Tha_Erik als Mr FOK!
Thnx!
nee ik blijf bij mijn standpunt... ik dacht dat we elkaar wel lagenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je nou wél op me stemt, komt daar wellicht verandering in..
Nou ja, je moet zelf maar beslissen wat je doetquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik blijf bij mijn standpunt... ik dacht dat we elkaar wel lagenNiet dus
![]()
wie zegt dat het 1 stem wordtquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:40 schreef sbientje het volgende:
die ene stem kan erik ook wel missen
Nou word je wel erg gemeenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie zegt dat het 1 stem wordt![]()
ik ben lief voor "bijna" iedereen.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is bijna Kerst, we moeten lief zijn voor elkaar!
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:51 schreef BVO het volgende:
Ranking the Stars was ook in de HH weer leuk.
Kom kom, zo onaardig was ik nou ook weer niet! Je staat nog steeds halverwege de lijst, en het is niet zo dat ik je de genadeslag gegeven heb, het is ook niet zo dat je al heel hard op weg naar beneden bent.quote:
Achja, tis maar een stom spelletjequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben lief voor "bijna" iedereen.....
Had alleen geen minpuntjes van HEM verwachtNog niet... ik dacht pas later in het spel
Ik ben teleurgesteld
![]()
Het was wél heel gemeenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom kom, zo onaardig was ik nou ook weer niet! Je staat nog steeds halverwege de lijst, en het is niet zo dat ik je de genadeslag gegeven heb, het is ook niet zo dat je al heel hard op weg naar beneden bent.
En waar ben ik eigenlijk helemaal mee bezig, een beetje verantwoorden waarom ik je minpunten heb gegeven in een spelletje?
Da's toch geen programma om 2 keer te bekijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:51 schreef BVO het volgende:
Ranking the Stars was ook in de HH weer leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |